-Monique's view-
O, můj bože! Harry Styles na mě mrknul! ten Harry Styles ze skupiny One direction! Jakmile tohle můj mozek zaregistruje, moje tvář nabere rudou barvu. Okamžitě je mi ještě větší horko než před chvílí. Odvrátím od něj stydlivě hlavu a napiji se malibu, abych alespoň něco dělala a nemusela tajně pokukovat po Harrym.
"Vy teď něco studujete?" Zeptá se nás dvou Louis.
"Já jsem vyučená kadeřnice a Bary ta nic vystudovanýho nemá, protože ji chybí rok, ale už se tam nevrátí." Odpovím Louisovi, aniž bych čekala, zda mu Barbara také odpoví. Zjednodušila jsem jí to a odpověděla za ní.
"Ty už nechceš studovat? A co jsi studovala?" Zeptá se jí Louis. Bary zaváhá, než se rozhodne odpovědět.
"Střední zemedělskou školu." Odpoví. Kluci ještě něco řeknou, ale já je neposlouchám, protože nasaji Harryho vůni. Ani se nemusí o mě otřít a já cítím tu jeho vůni, z které je mi na omdlení. Okamžitě si usrknu malibu a zjistím, že jsem ho celý dopila, proto popojdu blíže k baru, kam sklenici položím.
"Chceš ještě?" Zeptá se mě Harry. Na tváři se mi rozlije tak široký úsměc, který snad nikdo neviděl kromě Harryho.
"Jo, děkuju." Kuňknu s přikývnutím. Harry také přikývne a ještě mi objedná.
"Tak kadeřnice jo?" Uculím se a opět přikývnu. Ještěže mi nepokládá nějaké otázky, na které bych musela odpovídat. Já bych to nezvládla, jsem ráda, že dokážu přikývnout a něco zamumlat.
"A umíš takový ty francouzský copánky?" Zeptá se mě a zeširoka se na mě usměje. málem omdlím, protože se mu na tváři objeví ty dva rozkošné ďolíčky. Využiji situace, že už tu mám pití, proto se napiji. Jestli takhle budu pokračovat, tak se brzo budu někde válet pod stolem, ale když já musím, obzvlášť když tu jsou tak blízko kluci a zvlášť Harry!
"Jo, umím francouzský copánky." Odpovím mu na nezodpovězenou otázku.
"Většinou mi je dělá Lou, ale ta je na dovolený, rpotože mi taky máme volno, vlastně jsem plánoval jel do Los Angeles, ale kluci řekli, že vás sem pozvali, tak jsem nejel." Řekne mi Harry a já div tady před ním neomdlím. Kluci mu řekli, že nás pozvali a on kvůli tomu nejel! Kvůli nám! Je vidět, jak se o své fanynky stará.
"Co se ti nejvíc líbí na Los Angeles?" Donutím se ho zeptat, protože mě to zajímá. Podle mě je Londýn nejkrásnější město na světě. Nechápu, co se mu v L.A. líbí, protože mě se to město nějak moc nelíbí.
"Je tam sice hodně paparazziů,ale tady taky. Navíc, tam je pořád teplo. Lidi jsou tam na slavný lidi zvyklí a nelítají za nima jako splašený." Odpoví mi Harry a přitom trhne rameny. Ale co rodina? Vždyť ta je tady v Anglii.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak co Monique jsi spokojená? :D Líbí se ti část?
Nemůžu uvěřit, že je to už 24. část a já jsem pořád někde v Červenci :D asi bude hodně částí :D