-Monique's view-
"Poslední dobou mi přijde, že mám svůj pokoj naprosto k ničemu." Promluvím k Nickovi, který se rozčiluje na jeho posteli.
"Aspoň máme u tebe náhradní postel, až tuhle rozvržení." Zachichotá se. Stáhnu po polštáři a hodím ho na jeho rozkošnou tvářičku. Zrovna, když leží do postele, tak mi zavibroval mobil na stolku. Přejdou k němu a podívám se, kdo mi píše.
Hazza
Nervózně poklonu. Už jsme si stačili vyměnit telefonní čísla. Nemůžu tomu stále uvěřit. Mám číslo Harryho Stylese!
Za šest dní přijedeme do UK. - Hazza
Vytřeštím oči na příchozí zprávu. To mi to oznamuje nebo to má znamenat něco víc? Ještě než naklikám odpověď, tak nad tím přemýšlím, co mu mám na to odpovědět. On vlastně se mnou chtěl jít někam, až přijede.
Jo, budeme muset zase všichni někam zajít. - Monique
Naklikám mu odpověď a jsem si naprosto jistá, že mám na sobě ten úsměv, který mám pokaždé, když mi Harry píše.
"Kdo ti píše? Že se tak usmíváš." Zeptá se mě Nick. Sjezdu pohledem na něj a chvíli s odpovědí zaváhám. Nechci mu lhát, ale zase mu nechci říct, kdo mi doopravdy píše.
"Jenom Niall, že by si kluci s námi rádi někam vyšli, až přijedeme." Nelžu mu úplně. Určitě by nechtěl vědět, kdo mi píše. Ví, že mám pro Harryho slabost.
Jo, to bychom měli. Ale, co mi dva? Sami? - Hazza
Sami? Ráda. - Monique
Odepíši mu, co nejrychleji, abych byla rychlé u Nick v jeho teplém objetí. Vlezu si k němu pod peřinu a hlavu si položím na jeho nahou hruď a nechám se jim odejmout.
"Matka by sem mohla přijet o velké prázdniny, až bude v Austrálii léto. Seznámil bych tě s ní." Neodpoví mu, jen se usměji do jeho nahé hrudě. Nick mě líbne do vlasů. Zavřu oči a vnímám jen jeho vůni.
-----------------------------------------------------------------------
Je tu další část....
Jaký rande myslíte, že bude mít Harry a Monique? Myslíte, že se dají dohromady nebo zůstane s Nickem?