-Monique's view-
"Bože, jsem tak nervózní." Špetku Bary do ucha, aby mě Nick vedle neslyšel. Trval na tom, že s námi pojedou. Zřejmě se bojí toho, že ho opustím kvůli Harrymu.
"Já taky." Odpoví mi, přičemž se na mě rozzářeně zazubí. Velký černý Range Rover tu konečně a my do jednoho naskáčeme. Niall a Bary se přivítají tak, že se políbí na rty! Asi to začíná být vážné. Všimnu si, jak se Bary otočí k oknu. Zřejmě je rudá jako rajče, stejně tak i Niall.
"Tak, jak se těšíte na párty?" Zeptá se nás Niall, aby navázal nějakou konverzaci. Všichni zabručíme kromě Bar, která mu nadšeně odpoví. Otočím se na Nicka a povzbudivě se na nèj usměju, přičemž si s ním propletu prsty. Před klubem celá našeparta vyskáče z aut a táhne se do zaplněného klubu. Nick mě majetnicky obejme kolem pasu a přitáhne si mě k sobě. Zřejmě chce dát Harrymu najevo, že patřím k němu.
"Dělali jste něco výjimečného, zatímco jsme tu nebyli?" Zaslechnu u ucha ten známý chraplák, díky kterému moje srdce začne bít jako splašené.
"Hlídali děti." Odpovím mu s rudými tvářemi a přihlouplým úsměvem.
"Tak něco spolu vymýšlím." Zašeptá mi do ucha, že ho sotva slyším. Našich i polknu a podívám se na Harryho, který na mě mrkne, než od nás odejde.
--------------------------------------------------------------------------
Přidávám novou část. V mobilu mi wattpad konečně jde, i když hodně pomalý, ale jsem ráda aspoň zs něco :)