35. Chapter

193 18 5
                                    

-Barbara's view-

"Nechtěla bys skočit ještě dneska do kina?" Zeptá se mě Niall, když se ke mně pootočí, aby mi viděl do tváře.

"Jo, moc ráda." Uculím se na něj a strčím si pramínek hnědých vlasů za ucho.

"Víš, že jsi roztomilá, jak jsi malá?" Zasměje se Nialla popběhne dopředu, aby si mě mohl celou prohlédnout, zatímco on jde pozadu. Hlasitě se zahihňám a znervóním, když si mě takhle prohlíží.

"Pozítří jedeme do Ameriky. Budeme dělat rozhovor a taky natáčet nový videoklip." Řekne mi, když kráčíme nějakým směrem, kde by mělo být kino. V Londýně se ještě tak dobře nevyznám, vždyť jsem tu teprve chvilku, ani neuběhl červenec!

"A na jakou písničku budete natáčet?" Optám se ho zvědavě, přičemž se na něj zeširoka usměji, čímž si myslím, že mi to o to víc prozradí.

"To bys chtěla vědět!" Zasměje se a já protočím očima. Usměju se na něj, i když je mi líto, že mi to nechce říct. Jsem jejich obrovská fanynka a on to ví, proč mi to neřekne?

"Řekl bych ti to, ale je to hrozně tajný. Simon nechce, abychom to někomu říkali, protože pak to bud epřekvapení." Uculí se na mě. Kdo by takovému úžasnému klukovi odolal?

"Určitě ho uvidíš na MTV." Mrkne na mě a já okamžitě rudnu. Skloním hlavu a raději se dívám na zem, než na Nialla s úplně rudýma tvářema.

"A kdy přijedete z Ameriky?" Zeptám se ho, jakmile se zastavíme před pokladnou, kde se kupují lístky do kina.

"Asi tak dva týdny tam budeme, Harry tam možná zůstane." Zašklebí se. To je škoda, mohli jsme jít zase hromadně ven, že by se Mon i Harry mohli sblížit, když mě se to s Niallem už uplní. Nemám sice vyhráno, ale je to na dobré cestě.

"Určitě půjdeme někam zase ven, až přijedu a možná ti pomůžu i s hlídáním dětí, když budu mít volno." Nedokážu mu odpovědět, jen se na něj usmívat. Srdce mi bije tak prudce, že snad za chvíli budu mít infarkt. Tohle snad dokáže ve mně probudit jenom Niall. Jestli v tom bude pokračovat, tak já fakt před ním omdlím.

"Půjdeme?" Zeptá se mě Niall, jakmiel lístky koupí.

"Jo." Zamumlám. Niall mi přidrží dveře, abych mohla projít. Je nádherný, sexy, naprosto dokonalý. Je pro mě naprosto perfektní, možná až moc, ale to mi nevadí, hlavní je, že jemu to nevadí.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Část věnuji AdellCh, protože si přála tuhle část přímo s touhle dvojkou :) Doufám, že se ti část líbila a moc ti děkuji za votes :))

New Country, New Life {Niall Horan and Harry Styles}Kde žijí příběhy. Začni objevovat