-Monique's view-
Zrovna, když vycházím z Nickov pokoje, tak se mi povede do někoho vrazit. A tím člověkem je Bary. Když se podívá na dveře za mými zády, tak se jen zahihňá a odběhne do koupelny. Protočím oči a odejdu do svého pokoje, kde se obléknu do čených legín a šedého trička s potiskem, přes které ještě přehodím koskovanou košili s krátkým rukávem.
V koupelně se učešu a nanesu si řasenku na řasy. Vyčistím si zuby a několikrát se zhluboka nadechnu, než se odeberu do kuchyně, abych se mohla nasnídat. Dole u stolu už sedí Nick s Thomem a Alexem, zatímc Ben něco v kuchyni připravuje. V kuchyni si do sklenice naliji pomerančový džus a vrátím se k ostatním ke stolu, zrovna, když se ke klukům posadí Bar. Všimnu si, jak něco šeptá Thomovi a on se začne něčemu hihňat.
"Příště byste mohli být večer tižší." Promluví ke mně thom, jakmile se usadím. Zaraženě se na něj podíávám a okamžitě zrudnu. Thom a Alex se tomu smějou, jen Nick na ně chvíli zírá s otevřenou pusou.
"Ale my jsme-." Začnu koktat celá rudá.
"Jasně, chápu, máte svoje potřeby." Začne se tomu opět smát tentokrát Alex s červenou hlavou, jak jsem si stačila všimnout.
"Včera večer jsme si povídali." Řekne jim Nick.
"Jenom povídali? Vždyť jste včera v kuchyni málem ze sebe strhali oblečení!" Začne se tomu divit Thom. Otevřu pusu, že něco řeknu, ale vůbec nemám šanci, jelikož mě předhoní Ben.
"Vůbec nevím, co tu řešíte, ale chci o taky vědět!" Vypískne a dívá se z jednoho na druhýho.
"Nic jsme nedělali." Vyhrknu rychle, aniž by stačil kdokoli něco říct. Ben se uculí a já snad zrudnu ještě víc. Bože, tohle je trapný.
"Okey." Řekne a pohled stočí na Nicka, který nehybně sedí a hledí do stolu. Vím, jak mu musí být trapně. Proč tohle dělají? V kapse mi zavybruje mobil oznamující, že mám zprávu na twitteru od Harryho Stylese! Někdo si ze mě střílí? Chvíli na to jen civím.
Až se vrátíme z Ameriky, šla bys někam? -Harry
Obrazovkou dolů šoupnu mobil po stole směrem k Bar, která si ho vezme a překvapeně se na něj dívá. Něco na něm nakliká a vrátí mi ho zpátky.
Ano. -Monique
Ona mu odepsala! Já s ním jít nechci! Ještě se před ním ztrapním. Už se vydím, jak před ním budu křičet. Harry znásilni mě!
"Co tam máte?" Zeptá se mě Nick.
"Ženská záležitost." Odpovím jednohlasně s Bary.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak co, těšíte se na rande Monique a Harryho? Absolutně netuším, co budou dělat a kam půjdou, ale to je detail :D
Snad jste si tuto část užili :))