55. Chapter

120 16 3
                                    


-Barbara's view-

Šlehnu po Niallovi pohledem. Po celou dobu snídaně mi mlaská do ucha. Dost mi tím připomíná moji mladší sestru.

"Co?" Zamumlá mým směrem s plnou pusou, až má na tváři dvě velké boule. Vypadá jako sysel, ale roztomilý sysel.

"Nic." Hlesnu se zavrtěním hlavy.

"Kdo je ten váš kamarád?" Zašeptá mi těsně u ucha, až cítím jeho vůní.

"Nikdo. Jen Nickovi nechtěla říct o Harrym." Odpovím mu šeptem. Niall chápavě přikývne.

"Takže dneska jde a Harrym a ne s kamarádem?" Táže se sám sebe. Přikývnu a zbytek snídaně dojíme v tichosti.

"Dnes musíš někam jít?" Oporám se Nialla, když uklidním naše špinavé nádobí a odpojí sklenici pomerančového džusu.

"Za dvě hodiny jdeme nahrávat." Mrkne po mně, až mi zrudnou tváře.

"Co o budeme dělat?" Zeptám se ho, jakmile k němu přejdou s úsměvem na rtech.

"Válet se?" Uchechtne se Niall.

"Nechcete se k nám přidat?" Vejde do kuchyně Alex, přičemž kývne hlavou směrem, kde se nachází náš obývací pokoj.

"Jasně!" Výkřikem nadšeně Niall, poté střelí po mně pohledem.

"Přidám se ráda." Řeknu mu s úsměvem na rtech. Niall vyběhne spolu s Alexem do kuchyně. Vidím, jak oba dva skočí by pohovku.

-----------------------------------------------------------

Část věnují @MisellM98 doufám, že jste si část užili :)

New Country, New Life {Niall Horan and Harry Styles}Kde žijí příběhy. Začni objevovat