-Barbara view-
"Už se nemůžu dočkat!" Nadšeně vypísknu a začnu skákat na štěstím na jednom místě a u toho si šťastně ještě tleskám. Monique se na mě jen kouká a směje se mi, ale vidím i to, že je taky hrozně moc šťasthá. Vidím ji to na očích.
"Já taky ne!" Obe dvě se na sebe tlemíme. Kolemjdoucí si o nás myslí bůh ví co, ale ani jednu to nezajímá, protože prázdniny v Londýně se blíží.
"Hlavně musíme jít hned první den večer do Funky Buddha." Ukáže nu na ni ukazováčkem a u toho se nepřestávám křenit.
"Třeba tam potkáme Liama!" Pronese tiše ke mně s tím jejím úsměve, na rtech. Otevřu pusu a představím si, jak potkáme všech pět kluků v klubu hned první den. To by bylo až moc krásný, aby to byla pravda, ale představovat si to můžu, nikdo mi to nezakáže.
"Už za dva dny letíme." Zase vypísknu a zase začnu skákat.
"Ježiši, přestaň, všichni se na nás koukaj." Nakloní se ke mne Mon se zahináním. Dám si ruku přes pusu, abych se přestala smát. Nemůžu za to. Když já jsme tak šťastná. Sen se nám brzy splní.
"Máš už zbaleno?" Zeptá se mě a já s rozzářenýma očima přikývnu.
"Já taky." Obě dvě se začneme jako na povel zase smát. Takhle vypadají šťastní lidi.
"Já si ještě něco dobalím, na co jsem zapomněla."Dodám s mávnutím ruky, ale stále mám na rtech ten přiblblí úsměv, který je nechce opustit.
"Co sis zabalila?" Optá se mě. adechnu se, než začnu odpovídat.
"Tak samozřejmě, alba, britskou vlajku-." Nedořeknu to, jelikož mi Mon skočí do řeči.
"Tak to je důležitý, ale já taky." Zase se tomu začneme smát.
"Taky mám oblečení, kosmetiku, deníček a dvě knížky." Dořeknu větu.
Celou dobu se procházíme po městě, až skončíme v hradčkárství u Tesca. První cesta vede k panenkám, kde jsou kluci. Okamžitě se tam začnu hrabat, dokud nenajdu zpívajícího Louise. Můj ukazováček se dostane skrz kulatý otvor na Louisovo břicho, kde zmáčknu čudlík.
"Oh, oh, thatš what makes you beautiful." Zazpívá panenka v podobě Louise. Začnu se culit a rychle se přesunu k regálu, kde jsou školní potřeby s batohama. Začneme se tam jako obvykle přehrabovat a hledat něco, co nemáme s klukama. Zkousnu si spodní ret, než sáhnu po gelovkách s hlavama kluků. Tyhle mi už došli, tak je potřeba koupit nové. Uchopím je do ruky a regál obejdeme, abychom se zase mohli přehrabovat v hrníčkách, kde nic nenajdeme. Gelovky zaplatíma teď se přesuneme do Tesca.
"Ještě o jednu uličku dál." Řekne mi Mon, když se chystám zatáčet. Obě dvě sáhneme po třešňovém Carlingu a ženeme se k pokladnám. Zaplatíme, i když jsme museli čekat na povolení pokladníka, aby nám potvrdil, že jsme už plnoletí. Stejně v tom není skoro žádný alkohol.
"Chceš otvírák?" Zazubím se na Mon a z kabelky vytáhnu fialovou klíčenku od 1D, kde mám klíče se stříbrným otvírákem Champions league. Pití si otevřeme a vydáme se na zastávku, kde se pro mě zastaví mamka.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Tahle kapitola je velmi krátká, ale je to jen začátek :)
Část je věnovaná mé kamarádce Monče, které můžu říct úplně všechno, a s kterou se opravdu chystáme do Londýna, takže je to tak trochu o nás :D