-Barbara's view-
"Už jí to nedávejte!" Napomene kluky Liam a panáka, kterého jsem měla před sebou mi vezme a dá ho ode mě pryč.
"Ona to sama chce." Začne se bránit Lousi a vztyčí ruce v obraně. Já se na Liama uculím a začnu přikyvovat. Liam protočí očima a povzdechne si.
"To je hrozný. Všechny vás musím hlídat. Jeden někam zmizel, další líbá Monique a snaží se jí dostat pod kalhotky a vy se jí tu snažíte opít." Zamručí a odejde od nás.
"Proč Harry nosí po kapsách kondomy?" Zeptám se těch dvou opile s tázavým výrazem. Oba dva trhnou rameny. Položím si hlavu na bar a podepřu si ji rukama.
"Motá se mi hlava a začíná mě bolet." Začnu si těm dvoum stěžovat.
"To budeš mít zítra pěknou kocovinu." Lousi mě lehce plácne přes záda a začne se smát.
"Chce se mi spát." Zakňourám.
"Jdeme se projít." Zavelí Niall a začne mě tahat ven. Jdu za jeho zády takovým způsobem, že zadek mám ještě v klubu, zatímco hlavu už mám venku. Pěkná podívaná. Venku před klubem se opřu o zýdku a začnu vdechovat čerstvý vzduch. Cítím takový divný tlak v hlavě, ale zase mám stranšě dobrou náladu, že bych chtěla tancovat i lítat jako pták.
"Nasedáme!" Zvolá před klubem Liam. Odrazím se od zdi, ale trochu se zapotácím, že málem spadnu na zem, kdyby mě včas nezachytili. Všichni tři se tomu zasmějeme. Začnu se cpát na zadní sedadlo a vedle mě kluci a dokonce i Mon.
"Ty dopředu." Rozkáže Liam Harrymu a prstem ukáže na místo spolujezdce. Harry protočí očima, ale posadí se tam. Liam pustí potichu radio, což všechny umlčí tak, že si jen pobrukují s melodií, která se line z radia.
"Dojdete tam sami?" Zeptá se mě a Mon starostlivě Liam.
"Jo." Obě naráz přikývnem a zabouchneme dveře od auta.
"Honu zdar!" Vykřikne Louis z okénka a zasalutuje. Ještě zaslechneme, jak se kluci vevnitř začnou smát.
"Harry mě políbil." Svěří se mi MOnique, než se začne hihňat.
"Mě nikdo." Postěžuju si a nasadím smutnou tvář. Mon mě obejme a společně jdeme do našeho domu.
"Pššt!" Vyjede po mě, když zakopnu o schod a vyjeknu. Obě dvě se začneme tomu smát.
"Asi ho tam nestrčím." Řekne a já se tomu začnu smát, protože to vyznělo jinak, než mělo.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Dneska přidám, ale asi až večer, další část :) hrozně jsem se do toho zažrala :)
Tuto část věnuji VeronicaLevy za votes :) Moc ti děkuji a snad se ti tato část líbila :)