14. Chapter

220 16 2
                                    

-Monique's view-

Přemýšlela jsem, co mám udělat, aby to nebylo nápadné. Zhluboka jsem se nadechla a otočila se na Nicka, ale jakmile jsem se otáčela zpět na záda Bar, tak jsem jakoby zakopla o nohu barové židličky a spadla rovnou na její záda, do toho jsem na ni vilila celý obsah pití, ta zase prozměnu na Zayna a padla mu rovnou do klína. Uvnitře sebe jsem byla nadšená, že si nás konečně všimnou, ale bylo mi ho líto. Už ve videoklipu Night Change ho polili vodou a teď my. Chudák.

"Oh, promiň." Skoro vykřikne na Zayna a sklenici odloží na bar.

"Je to moje vina, kdybych na ní nespadla. Moc se ti omlouvám. Příště už budu dávat pozor, vážně se ti omlouvám." Začnu to na něj rychle chrlit, že si to ani neuvědomím, že tak rychle anglicky umím přemýšlet. Snažím se myslet a neomdlet tu rovnou před tím, protože už podruhé stojí vedle něj a skoro se ho dotýkám! Všichni jsou tak sexy, ale i roztomilý.

"To je dobrý, je to jenom triko." Řekne naším směrem Zayn a usměje se na nás tím nejdokonalejším úsměvem. Tak počkat, Harry to umí nejlíp s těma jeho ďolíčkama. Aach, škoda, že tu není, na něj bych to pití klidně vylila a pak bych v tý košili nebo triku viděla ty jeho dokonalý svaly.

"Doufám, že jsem ti nějak neublížila." Řekne Zaynovi Bar s širokým úsměvem, i když vím, že myslí jenom na Nialla, který je hned vedle Zayna a směje se na celé kolo, protože mu tahle situace přijde zřejmě vtipná. 

"Jsem v pohodě." Usměje se na nás. Asi bychom měli odejít, ale obě dvě tam stojíme a díváme se na ně s těma přiblblíma úsměvama, které jim říkají, že jsou pro nás, jak Bohové.

"Nechcete pozvat na pití?" Vyruší tu trapnou chvilku Liam. 

Tak jo, asi omdlím. Liam Payne nás zve na pití! Panebože, já fakt omdlím, obzvlášť, když se na nás budou takhle usmívat. Asi bychom měli odpovědět, ale já se nezmůžu ani na jedno slovo. Oni nás pozvali na drink! To není možný! To až řeknu holkám, to mi to nebudo věřit. Otočím se na Bar, která tam stojí a mlčí. Jsme si jistá, že je teď rudá, ale i já cítím horko na tvářích, buď je to alkoholem nebo jsem fakt rudá.

"Tak jo." Převezmu velení za nás dvě a přikývnu. Kluci seskočí ze řidliček, aby nám uvolnili místo, ale já nevím, kam si sednout, protože ani jednoho nechci urazit. Vidím na Bary, že si chce strašně sednout k Niallovi, vždyť je to její idol, kterého by si nejraději hned vzala na místě, tak jako já Harryho.

New Country, New Life {Niall Horan and Harry Styles}Kde žijí příběhy. Začni objevovat