-Monique's view-
Bože, mám pocit, že se tady udělám na místě, při pohledu na Harryho, jak se jen tak pohupuje do rytmu hudby. Ty jeho úžasné rty, které byhc líbala od rána do večera. Ty jeho krásně zelené oči. Bože, asi nejsem normální. Harry si všimne mého pohledu, tak se na mě usměje a pozvedne mým směrem sklenici. Kývne hlavou směrem k němu, čímž mi naznačí, aby šla za ním. Vyděšeně vytřeštím oči a začnu vrtět hlavou. Na to, abych tam šla jsem toho málo vypila.
"Pojď a nevymlouvej se, že neumíš tancovat." Řekne mi Harry, když si pro mě přijde. Harry mě chytne za ruku a já nejsem schopna pohybu, jako by moje nohy byli přikované do země.
"Mussíš ten alkohol dostat z těla, jinak budeš rychle opilá." Opět na mě mrkne a uculí se. ty jeho ďolíčky! Ach bože! Pomozte mi někdo, asi to se mnou sekne.
"Prostě vnímej hudbu, jako by tu nikdo nebyl." Poví mým směrem Harry. Já byhc tancovala, jenže ne před ním, nechci se ztrapnit. Je to šílený, protože mě Harry pořád drží za ruku a nechce mě pustit, teda spíš já nechci. Už ho nikdy nepustim!
"Vidíš, jde ti to." Broukne a zase nasadí ten jeho perfektní úsměv, díky kterému miliony holek buď otěhotní nebo zažijí orgasmus. Já patřím mezi tu druhou skupinu. Tančili jsme dokud mě nezačali bolet chodidla.
"Půjdu si odpočinout." Křiknu na Harry, aby to slyšel přes tu hlasitou hudbu.
"Půjdu s tebou." Řekne a jednu dlaň mi položí na moje záda. Okamžitě mi naskočí kůže a já sotva dýchám. Harry mi přidrží židli, abych se mohla posadit, což také udělám.
"Tak, jak se ti tu líbí? V Anglii?" Zeptá se mě, přočemž jeho dokonalý úsměv neopouští jeho tvář.
"Je to tu super." Uculím se na něj. Harryho úsměv se ještě více rozšíří, až se začne smát.
"Jo, mě se tu taky líbí." Řekne se smíchem. Zrudnu, protože mám pocit jako by nemluvil o Anglii, ale o něčem úplně jiném.
"Víš, že jsi roztomilá?" Řekne mi, jakmile se ke mně blíže nakloní, až cítím jeho dech. Moje srdce přestane být a já dýchat. Panebože, je tak blízko! Stačí se jen trochu naklonit a budou ty moje rty na těch jeho. To jsem vždycky chtěla. Mám to udělat? Udělala bych to, ale moje tělo se k tomu nemá. Harry se zadívá do mých očí, až se v nich ztratím a téměř nezaregistruji, že ty jeho rty jsou na těch mých. Konečně.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak jste s částí spokojeni? :D Já celkem jo, ikdyž bych tam něco nejraději změnila...mno nic... :D
tuto část věnuji Monique, protože je to z jejího pohledu...prostě...nemohla se této části dočkat :D tak tady je snad se ti líbí :D