- Barbara's view -
Spolu s Mon jsme sešli dolů a namířilo si to rovnou do obývacího pokoje, kde kluci seděli an pohovce. Vmáčkli jsme se na kraj a sledovali je, jak hraje modrovlasý Alex spolu s Benem FIFU.
"Nechcete si holky taky zahrát?" Optá se nás Ben a stočí hlavu naším směrem. Polekaně vytřeštím oči a jen na něj němě civím. Tohle jsem hrála jen párkrát a to už je nějakou dobu!
"To je dobrý, my tohle neumíme." Odpoví i za mě Mon.
"My vás to naučíme." Řekne Ben a už se zvedá z pohovky a přejde Mon. Alex udělá to samé, akorát přejde ke mně.
"Takže tímhle kopeš, tímhle běháš." Začneme mi ukazovat jednotlivá tlačítka, i když tenhle základ znám.
"To víš, jak se sním chodit různým směrem ne?" Optá se a já přikývnu.
"Bratránek má playstation, ale spíše jsme hráli NHL." Řeknu mu a pozvednu trochu koutky úst.
"NHL?"
"Jo, to je hokej." Řeknu.
"Vím, co to je, ale neřekl bych, že by to nějaká holka hrála." Uchechtne se a plácne sebou na pohovku.
"Jde se hrát?" Zeptá se nás všech Thom a sedne si mezi mě a Mon.
"To bude ostuda." Pronesu sice v Angličtině, ale tiše, aby to nikdo neslyšel.
"Použij výmluvu, že si holka." Šeptne mým směrem Alex a stále se na mě usmívá. Pocítím, že mi na tvářích začíná být horko a doufám v to, abych nebyla rudá jako rajče. Tímhle jsem byla proslavená na škole, že jsem začal rudnout, kdykoli řekli rajče, sice nechápu proč na to můj mozek takhle reaguje, pokud tam nějaký mám. Jsme prostě mentál.
"Ukradradlas mi Manchester UTD!" Postěžuju si zamračeným výrazem. Mon se na mě zazubí, proto jsem donucena si vybrat můj druhý nejoblíbenější tým, což je Real Madrid spolu s Cristianem Ronaldem.
Mon rozehrává a beží s míčem rovnou proti mě. Můj hráč Benzema se rozeběhne proti ní ve snzae jí vzít míč, což se nestane, tak tu zkusím na druhý pokus a povede se mi to až na třetí pokus. Povede se mi doběhnout až k bráně, ale trefím až méc, takže míč letí vysoko nad bránou do davu. Po nějaké odbě se chytneme a oběma nám to jde líp. Konečně střelím první gól, který mi Mon oplatí. Hra skončí jedna dva pro mě, což jsem zachránila penaltou.
"Vyhrála jsem." Nadšeně si stoupnu a zvednu ruce vítězně nad hlavu. Nick s Mon a Benem šli spolu uvařit nám třem hladovým krkům uvařit večeři. Klidně bych šla pomoc, jenže jsem na vaření tlete a navíc jsem ráda, že si udělám krupicovou kaši nebo dokážu udělat míchaná vajíčka, toť vše. Vždyť i zelí jsem trochu připálila. Na vaření jsem prostě antitalent.