59. Chapter

83 12 2
                                    

-Monique's view-
Začala jsem se tiše hihňat, když mi Harry odepsal. Rychle jsem naťukala odpověď.
Pojď ven, nebo půjdu dovnitř. - Harry
P.S. Stojím před dveřmi.
S otevřenou pusou jsem zírám na masku. Nakonec jsem se odhodlala otevřít mu dveře.
"Ahoj." Pozdraví mě Harry mezi dveřma s širokým úsměvem.
"Ahoj." Uculím se na něj.
"Dovnitř nemůžeme, protože by nás mohli slyšet.
"Tak můžeme jít do auta. Zadnísedačky jsou taky pohodlný." Za ženu myšlenku s kým tam byl, a co tam dělal, i když si dovedu představit, co tam asi dělal. Posadili jsme se na zadní sedadlo. Nervzóně jsem se dívala na Harryho.
"Odjíždíme pozítří do Los Angeles a zítra budeme celý den ve studiu, tak jsem se chtěl rozloučit." Řekne mi Harry smutně a během chvilky mě políbí na rty. Zájezdu mu rukama do jeho úžasných vlasů, za které zatahám.
"Ráda se s tebou ozloučím." Zamumlám předtím, než ho opět políbím. Oba jsme moc dobře věděli, co tím rozloučením myslíme.
Rukama mi zajel pod triko, až k mým ňadrům. Prohla jsem se v zádech, tím jsem se na jeho dlaně ještě více natiskla.

-------------------------------------------------------
Minulou část jsem trochu zamotala, tak je opět z pohledu Monique :) byla jsem ten den dost rozrušená, ale už je to v pohodě teď jsem dost naštvaná...

New Country, New Life {Niall Horan and Harry Styles}Kde žijí příběhy. Začni objevovat