-Monique's view-
Povídala jsem si s Nickem, i když já ho moc neposlouchám, spíše se dívám na Harryho, který s vybavuje s nějakou holkou. Harry po mně střelí pohledem a já instinktivně uhnu.
"Co vy dva? Najdete tancovat?" U nás se objeví Ben a plácne přátelsky Nicka po zádech.
"Jestli chceš, ale upozorňuju tě na moje taneční kreace." Řekne mi se smíchem Nick. Krátce se také zasměju a podívám se po Harrym, kde se momentálně nachází. Všimnu si, jak hlavou kývne směrem k toaketám. Podívám se kolem sebe, zda to vůbec bylo na mě.
"Musím si odskočit." Řeknu nahlas Nickovi, aby mě přes tu hlasitou hudbu slyšel. Nick přikývne, zatímco já se vydán za Harrym.
"Bavíš se?" Zaslechnout za sebou ten božský chraplák, který bych dokázala poslouchat hodiny ba roky!
"Docela." Kuňknu.
"Docela? Tak to bych měl něco udělat, aby ses pořádně bavila." Řekne mi Harry a sejme se k mému obličeji. Stoupnu si na špičky, protože tak moc ho chci políbit. Když se jeho rty letmo otřou o ty mě, moje kolena se podlomí, ale Harryho ruka mě pevně chytí a přitáhne blíže k jeho tělu. Začíná se mi motat z toho hlava. Líná naprosto božsky. Když se jeho jazyk ostře o treeten můj. Pocit je to nepopsatelný.
----------------------------------------------------------------------------------------
Další část :) Tuhle část jsem psala o přestávku na mobilu, takže...budou tam překlepy :D Dopisovat k této části nic nebudu, protože teď chci dopsat část k Svages, která bude taky dnes :))