10. Chapter

231 18 2
                                    

-Monique's view-

Nick se na mě celou dobu jen usmívá a ukazuje mi jeho ďolíčky, které tolik zbožňuju. Ben se mezi tím někde ztratil na záchodě, odkud už nějakou dobu nevyšel. Docela se bojím, zda se mu něco nestalo, ale na druhou stranu chci být s Nickem chvíli sama.

"Nedáš si nějaký nealkoholický pití?" Zeptá se mě Nick a nakloní se dost nízko k mé tváři, abych ho slyšela. 

"Colu." Odpovím mu a také se na něj usměju. Barman nám oběma po krátké chvilce přinese sklenici colu s brčkem a ledem. Brčko si vložím do pusy vsaju do úst ledovou colu, kterou následně spolknu.

"Jak se ti tu líbí?" Další otázky vyjde z Nickových úst.

"Jo, je to tu moc hezký." Uculím se na něj, což ho donutí svůj úsměv ještě víc rozšířit. 

"Nechceš si sednout, než ti to místo někdo zabere?" Hlavou kývne na vysokou barovou židličku. Povytáhnu obočí a na tu barovou židličku se zamračím. Nechápu, proč bych si měla sedat.

"Ne, to je dobrý." Odpovím mu.

"Jenom, aby tě neboeli nohy." Řekne s trhnutím ramenou. Po chvilce váhání si to rozmyslím a nějak elegantně se snažím posadit na tu židličku, která je skoro stejně vysoká jako já. Jakmiel se na židličce konečně uvelebím a zvednu hlavu, abych se mohla na Nicka podívat, překvapí mě tím, že přitiskne jeho plné rty na ty moje. Chvíli překvapeně vykulím oči, než začnu s ním spolupracovat a obejmu ho kolem krku.

Bože, ona tak krásně líbá. Nechci vědět, kolik holek už políbil, důležité pro mě je, že právě teď líbá jenom mě a to fakt úžasně. Málem rozteču, když se jeho jazyk otře o ten můj. Zkousne mi spodní ret a krátce za něj zatáhne. Donutím se pootevřít oči apodívat se do těch jeho modrých. Usměju se a zase si ho k sobě přitáhnu, abych mohla cítit jeho rrty na těch mých.

"Už jsem tu!" Zaslechnu křičet Bena, který je od nás jen několik centimetrů. I když nerada, tak se od Nicka odtáhnu a podívám se na Bena, který je trochu zaskočený. Kluci se začnou o něčem bavit, zatímco já vytáhnu z kabelky mobil.

Sejdeme se za pět minut na záchodě.

Naklikám rychlou zprávu Bar a doufám, že si ji, co nejrychleji přečte. Kluky vůbec neposlouchám, jen myslím na to, jak mě políbil. Pořád ty jeho rty cítím na těch svých. Dopiji sklenici Coly a seskočím z barové židličky.

"Musím si odskočit, za chvíli jsem tu." Zakřičím směrem ke klukům. Oba dva přikývnou.

------------------------------------------------------------------------------------

Část věnuji své kamarádce Monče (moncadirectioner), které můžu říct všechno, i když se naše konevrzace vždycky schýlí ke klkům, ale to je jedno :D 

Snad jste si tuto část užili a těšíte se na další :)

New Country, New Life {Niall Horan and Harry Styles}Kde žijí příběhy. Začni objevovat