30. Chapter

229 17 2
                                    

-Monique's view-

V kuchyni jsme připravovali pro všechny oběd, i když mě šíleně bolela hlava. Ty prášky vůbec nepomohli. Oběd se skládat z hranolek a ryby, nic složitého. Popravdě jsem na nic ani neměla chuť. Ušklíbnu se a podívám se na Nicka. Ačkoli jsme chtěla, tak se včera nic nestalo. Podívám se na jeho svalnaté paže, zrovna když si nalévá do sklenice jablečný džus.

"Co je?" Zeptá se mě, když si všimne, jak se na něj dívám. 

"Nic." Zamumlám a pohled od něj odvrátím. Periferním viděním si, jak se na mě usmívá s těma jeho neodolatelnýma ďolíčkama. Uculím se na něj, než se rozejdu do obývacího pokoje, kde už sedí na pohovce Bary s Thomem, Benem a Alexem. Co tam tak mlčky sedíme, se kluci nějak dohodnou, aniž bych to postřehla, a kamsi odejdou. 

"Nudím se, nic tu nedávaj." Postežuje si Barbara otráveně a nepřestává přepínat různé kanály na televizi. Na filmy se v angličtine nedíváme, maximálně na počítači s českýma titulkama, protože v televizi je nestíháme. Strašně tam mumlají a než spracujeme první větu, tak už jsou u třetí.

"Cara Delevigne pověsila na web přisprostlou fotagrafii." V telivizí se objeví drobná blondýnka s širokým úsměvem.

"Budeme se dívat?" Bar se ke mně otočí a hlavou kývne k televizi.

"Jop." Přitakám, zrovna, když se objeví v televizi fotografie Cary z profilu s otevřenýma ústy a někdo tam má kousek malíčku, že to vypadá jako by někoho uspokojovala ústy. Já se o modelky nezajímám a ani jí nemám ráda, protože chodila s Harrym, ale Bar jí má rád a netuším proč. Je její fanynkou.

"Zpěvák ze skupiny One direction Harry Styles má novou přítelkyni? Někdo ho vyfotil, jak líbá neznámou fotku." Jakmile to dořekne, opět tam naskočí fotografie Harryho a mě! Bary se začne šíleně smát.

"Jsi slavná!" Vypískne a praští mě do ramene.

"Přepni to!" Vykřiknu a pokusím se rukou sáhnout po ovladači.

"Jste roztomilý." Zahuhlá a nepřestává se na nás culit. Zamračím se na ní a rukou mávám ve vzduchu sáhnout na ovládání, ale vůbec se mi to nedaří.

"Co to děláte?" Ve dveřích se objeví Nick a obě dvě leknutímm nadskočíme. Bar okamžitě to přepne na jiný kanál.

"Nic." Odpovíme mu jednohlasně. 

"Pomůžeš mi?" Zeptá se mě Nick a rukou mávne směrem, kde je kuchyň.

"Jasně." Vtanu a rozejdu se za ním. Ještě se stačím otočit na Bary s vypláznutým jazykem a rukama objímající omaginární věc.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Absolutně netuším, co mám říct na tuto část :D

Na boku je ta fotka Cary :D

New Country, New Life {Niall Horan and Harry Styles}Kde žijí příběhy. Začni objevovat