-Monique's view-
Bože ty Nickovi motýlí polibky, kterými mi zasevá krk jsou úžasné a strašně lechtají, což mě nutí se tomu hihňat. Nijak jsem si nedokázala představit, že bych vedle někoho jen tak ležela nahá, ale vedla Nicka ležím. Překvapivě se netydím.
"Kdy se varcíš do Austrálie?" Optám se ho, když odtáhnu jeho hlavu dále od mého krku.
"Na konci července." Odpoví mi a prohlédne si celou moji tvář. Vtáhnu rty do pusy a snažím se nemyslet na to, jak se mi bude po něm stýskat.
"V srpnu se vrátím." Usměje se na mě a měkce mě líbne na rty.
"Než se naděješ, budu tady." Zasměje se.
"Budu pryč jen měsíc, to rychle uteče." Snaží se mi zvednout náladu, ale já si jen smutně povzdechnu a otočím se k němu zády.
"Chci vidět svoje rodiče." Řekne mi.
"Vždyť já nic neříkám." Otočím k němu hlavu a přinutím se usmát.
"Jen se mi bude stýskat." Zamumlám.
"Mě taky, až pojedeš navštívit svoji rodinu v Česku."
"Nepojedu, táta žije tady." Řeknu mu a v duchu se modlím, aby v tomto tématu nepokračoval, protože se o tom nechci bavit. Jsem ráda, že jsem vypadla a ještě bych se tam měla vracet?
"Proč ne?" Zaúpím, jakmile ho zaslechnu.
"To je jedno." Zamumlám a vtisknu mu měkký polibek na rty, než se přesunu níže na jeho krk, tam kde to má tolik rád.