16. Chapter

206 18 2
                                    

-Monique's view-

Z poslouchání písniček mě vytrhne upozornění na mém mobilu. Zapípá mobil i Bary, ale ta na to nijak nereaguje, jelikož je někde bůh ví ke. Vezmu mobil do ruky a zjistím, že se to týká twitteru. Když to rozkliknu, tak se nezmůžu na nic jiného, než němé zírání do mobilu. Po minutě se zmůžu na hlasité pištění a skákání na mé posteli. 

"To snad není možný!" Vykřiknu si sama pro sebe a nepřestávám skákat a hlasitě se smát. Do očí, se mi úplnou radostí, začnou hrnout slzy.

"Co se děje?" Do pokoje vtrhne Nick a zvědavě se rozhlíží po mém pokoji. Když mě uvidí s mobilem v ruce a slzami v očích, tak ke mně přejde.

"Stalo se něco?" Zeptá se a posadí se na mou postel.

"Ne, jenom jsem hrozně šťastná." Odpovím mu a tačnu se zase smát. Otřu si slzy hřbetem ruky.

"Aha, já myslel, že se něco stalo a-." Nedořekne to a jen vstane.

"Nechtěla bys jít dneska někam na večeři? Se mnou?" Šokovaně otevřu pusu. On mě zve na rande. Takový sexy kluk, který může mít deset holek na každém prstě. Pozvedu koutky úst a přikývnu.

"Jo, ráda." Odpovím mu a Nick se úplně rozzáří. Odejde s širokým úsměvem a těma božskýma ďolíčkama na tváři. Tak jako před chvíli nadšeně začnu zase skákat, protože mě Nick pozal na rande. Půjdeme na večeři jen my dva. 

"Co tady děláš?" Do pokoje vejde Bar a kouká na mě jako bych spadla z višně.

"Podívej se na twitter." Řeknu jí. Bar rychle přeběhne ke svému mobilu a vjede na twitter. Udělá to samé, co já před dvěma minutami. Nejdříve je v šoku, pak hlasitě vykřikne a začne se smát a skákat na místě.

"To si děláš prdel!" Vykřikne na mě.

"Ne. Oni nás vážně followli na twitteru. Vyšlo nám to!" Seskočím z postele a plácnu si s Bar. Tři kluci nás followli, ještě zbýva Louis a ten sexy Harry. 

"A taky mě Nick pozval na rande." Začnu se na ní culit.

"Hlavně spolu hned nespěte." Já jí řeknu, že mě Nick pozval na rande a z ní vypadne tohle? Ze mě by to taky nejspíš vypadlo, kdyby mi to taky řekla. Jsme holky v pubertě.

"Pomůžeš mi se oblíknout a všechno možný?" Zeptám se jí.

"Pak mi řekni, jakýho-."

"Mlč!" Nenechám jí to doříct, protože vím, co by řekla. Neříkám, že mě to nezajímá. Zajímá a často se mu tam dívám a přemýšlím, jak velkýho ho může mít. Jsem v pubertě, takže na to myslí spousta holek kolem mě.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Další část je na světě :D Doufám, že jseš Mon ráda :D jdeš na rande :D

Tuto část věnuju MakyHoran69 za to, že mi dneska dala 14 votes ke každé části! Moc děkuji zlato :) a doufám, že se ti taky líbila, tak jako všem, co to čtete :))

Taky chci strašně moc poděkovat těm, co čtou a davájí mi vote k téhle povídce :) Ještě dneska ráno byla ve fanfiction na nějak 992. místě a teď je na 532. místě! během pár hodin! vážně si toho moc vážím :)

New Country, New Life {Niall Horan and Harry Styles}Kde žijí příběhy. Začni objevovat