47. Chapter

132 15 2
                                    

-Barbara's view-

"No vážně!" Vykřikne, když mu nechci uveřit tu jeho historku z Los Angeles, kde ještě před dvěma dny byli.

"Teď jsi na řadě ty. Řekni nějakou tvoji story." Zamyšleně našpulím rty. Já zábavné chvilky z minulosti nemám.

"Tak třeba babička byla se svým přítelem v Egyptě. Když byly velký vlny, tak babičky přítel skákal do těch vln, a jak otevřel pusu, tak mu jedna vyletěla do pusy. Když jí chtěl vyplivnout, tu vodu, tak vyplivnul i svoje nasazování zuby a nepodařilo se mu je chytit. Teď jsou nejspíš někde v Turecku." Dovyprávím, co jsem řekla snad všem známým.

"A měl náhradní zuby?" Zeptá se mě Niall.

"Tři dny chodil bez zubů." Odpovím mu se smíchem. Niall zakloní hlavu a začne se bublavě smát.

"Dokážu si to živě představit." Zasměje se.

"Taky byli u zdi nářků v Izraei, a jak se tam musí tou hlavou několikrát ťuknout, tak se u toho smáli a málem je vyhodili."

"To pazřím těm židům, že?" Zeptá se mě.

"Jop. Urazili židy." Trhnu rameny.

"Je s ním sranda. O Vánoce nám řekl, že se máme podívat ven na rozsvícený stromeček, místo toho jsme všichni viděli jeho holý zadek." Zabublám smíchy, když si na to vzpomenu. Jsem ráda, že si ho babička našla a je s ním šťastná.

"Člověk dělá spoustu kravin." Řekne, přičemž se na mě pousměje.

"Nejlepší je to s nějakou partou, protože je pak větší sranda."

"Jo, to je." Přitaká.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tady máte konečně nový díl. Nebyl dlouho, protože mi to snad jenom doma a na mobilu blbne, ale ve škole jde, proto ej nový díl. Dnes jsme měli compi, tak jsem přidala krátkou část.

Chtěli byste ještě nějaký s Barbarou a Niallem? A máte nějaký nápad, jak by se mohli jmenovat? Byl tu návrh Narbara,co vy nato? :)

New Country, New Life {Niall Horan and Harry Styles}Kde žijí příběhy. Začni objevovat