46. Chapter

163 15 7
                                    

-Monique's view-

Ten týden utekl jako voda a kluci už přijeli z Ameriky. Už asi po sté jsem se podívala na hodiny s červeným dvoupatrovým autobusem, které jsem měla pověšené ve svém pokoji. Za dvě hodiny tu bude. Bar půjde jako taky ven, aby mě kryla. Nechci Nickovi lhát, ale vím, že by se mu nelíbilo, že jdu ven s Harrym.

"Chceš nějak pomoct?" Strčí do pokoje hlavu Bar. Mlčky přikývnu. Bary mi pomůže vybrat oblečení, které by se hodilo do restaurace i kina. Bary mi vybere černou sukni a modré triko, které si zastrčím pod sukni a zlatou sovu jako řetízek.

"To jste se tak vymódili, když jdete ven?" Zeptá se nás Ben. 

"Přijel můj spolužák z Česka, tak ho jdeme přivítat. Vždycky nás viděl jenom perfektně oblečený." Vysvětlí mu Bary. Nic nedám na sobě znát a otočíme se na patě.

"Spolužák?" Zeptám se jí.

"Přijede až v srpnu." Je jediné, co mi řekne, protože před námi už stojí kluci. Harry a Niall. Niall k ní přiběhne a obejme jí s hlasitým křikem. Pořád je dítě. Nevím, jak se mám chovat před Harrym, proto k němu přejdu a jen kuňknu pozdrav.

"Přes zprávy si víc ukecaná." Vyruší naši tichou chvilku Harry. Nevím, co mu mám odpovědět, proto se jen podívám do jeho tváře. Moje srdce okamžitě začne bít ještě rychleji, než před chvílí. Jestli bude takhle bít i nadále, tak buď mi prorazí hrudní koš nebo na vyčerpání přestane bít. Divím se, že to neslyší Harry.

"Viděl jsem na tvým twitteru, jak si přidala fotku tebe a nějaký Nicka. To je tvůj přítel?" Zeptá se mě. Zarazím se, protože nevím, co mu mám dopovědět. Když mu řeknu, že s Nickem chodím, tak se bude ode mě držet dál, ale zase mu nechci říct, že není. Proto jen začnu kývat hlaou ze strany na stranu, aby viděl, že odpověď rozmýšlím.

"Složitý vztah?" Napoví mi.

"Docela jo." Řeknu a uculím se na něj.

"Aspoň se nenudíš." Zasměje se.

"Tady to je." Řekne a ukáže na luxusní restauraci. Čekela jsem, že ta restaurace bude luxusní, protože tohle je styl Harryho Stylese. Jakýsi chlápek nás usadí ke stolu.

"Dáš si taky jablečný džus?" Zeptá se mě Harry, který v celé své kráse sedí naproti mě.

"Jo, dám si ho ráda." Přitakám. Vím, že jablečný džus má nejraději, je to jeho nejoblíbenější pití.

"Tak dvakrát." Obědná nám a podá mi jídelní lístek, kde chybí ceny. Zajímavý jídelní lístek. Přelistuji na druhou stranu, zda je tam nezapomněli napsat, ale nejsou ani na dalších stranách. Vše bylo cizím jazykem, jedíné čemu jsem rozuměla byli špagety. Možná něco bylo v angličtině, ale to se v mém slovníku nenacházelo.

"Dobrý je Fettuccine alfredo." Koukne na mě Harry z druhé strany stolu.

"Tak dám na tvoji radu." Rozzářeně se na něj usměju.

"Jsem ráda, že sis udělal čas na mě, obyčejnou holku, když tvůj život je v poslední době hrozně hektický."

"Já jsem taky rád, že jsem si udělal čas. Hektický to bude ještě nějakou dobu."

----------------------------------------------------------------------------------------------

Tady máte rande Harryho a Monique=Honique! :D

wattpad mi začínal nějak blbnout, nejdříve se mi ukzaovala, že minulá část byla smazána, nakonec byli vymazáni ještě další dvě, pak mi zase naskočilo, že mám o tři víc....a ještě, jak se to nechce uložit a publikovat, měla jsem chuť to tu rozmlátit :D

v příští části bude rande Bary a Nialla pokud budete chtít :)

v komentech bude outfit Mon :))

New Country, New Life {Niall Horan and Harry Styles}Kde žijí příběhy. Začni objevovat