İyi okumalar♤
¤
¤
¤"Kızım?" Bunu soran abimdi. Abime bakıp "Yani kızım olacak. Evlatlık edinmeyi düşünüyorum. Zaten evlenecek bir adayım da olmadığı için kızım ve ben mutlu mesut yaşarız. Tabi bir de sen abi." dedim. Abim şaşkınlığını üzerinden atınca gülümsedi. "O zaman aramıza hoş geldin Kayra."
Abim Kayra'nın yanaklarını öpüp ona baktı. Kayra çekingen bir şekilde bana baktığında sanki izin alıyormuş gibiydi. Başımı salladığımda abime sarılıp "Beni kucağına alır mısın?" dedi. Abim şaşırsada onunla ayağa kalktığında Kayra'nın 'Vaov' demesiyle gülümsedim. Abim uzun olduğu için yere yüksekten bakmak hoşuna gitmiş olmalıydı.
"Sevdin mi?" Abimin sorusuyla açtığı gözlerini ona çevirip hızla başını aşağı yukarı salladı. Dudaklarımdaki kıvrılma aslağı silinmezken içimden 'İyiki onu buraya getirmişim' demeden edemedim. Şimdiden evimizin neşe kaynağı olmuştu.
Abim ve Kayradaki gözlerimi koltuklarda oturmuş bizi izleyenlerr çevirdim. Aslıhan ablayla göz göze gelince gülümseyerek yanına gittim. "Hoş geldin Aslıhan abla." Aslıhan abla ayağa kalkıp bana sarıldıktan sonra "Hoş buldum güzel kızım." dedi. Yerine oturduğunda bende boş yere oturdum. Başımdaki bereyi çıkarıp saçlarımı hafif karıştırdıktan sonra yan tarafıma aldım.
Bana bakan iki gözle kaşlarım çatıldı. Ateş ve Barsa, ikiside gözlerini hafif açmış bana bakıyorlardı. Onları umursamamak için arkama baktım. "Abi otursana." Abim Kayra'ya bakıp "Küçük cimcime buraları sevdi. Oturmama izin vereceğini sanmıyorum." dedi.
"Kayracım." Seslenmemle bana döndü. "Gel otur bakalım yanıma." Abim onu yere bırakınca paytak adımlarla yanıma geldi. Kucağıma oturduğunda onun yerini rahat olabileceği bir şekle çevirdim. Başını göğsüme yaslayıp kucağındaki ayıcığa sarıldı. "Yemek yediniz mi? Açsanız hemen bir şeyler hazırlarım."
Aslıhan abla hemen "Yok kızım biz sadece bir çay içmeye geldik. Ben seni görmek istediğim için gelmek istedim hemde ailemle tanıştırmak için geldim." dedi. Gözlerim diğerlerine neredeyse hiç değmezken "Anladım Aslıhan ablacım." dedim. Kayra bir elimi alıp parmaklarımdaki yüzüklerle oynamaya başlayınca kısa bir süre ona bakıp Aslıhan ablaya döndüm.
"Arkadaşlarınla da tanıştık. Maşallah pek de yakışıklılar." Gülümseyerek Arkın ve Orkun'a baktım. "Öylelerdir." Gülümsüyordum ama kasılmıştım. Çok gergindim. Görende beni istemeye geldiler sanırlar. "Kayra'nın bana baktığını fark edince ona baktım. "Bir şey mi oldu?" Hızla başını iki yana salladığında kaşlarım çatıldı. Sonra aklıma dank eden şeyle ona baktım.
"Bunları çekinmeden söylemeye başlasan iyi olur küçük Hanım." dedikten sonra "Siz sohbet etmeye devam edin ben Kayra'yı doyurup geleceğim." dedim. Kayra'yı kucağımdan indirip beraber ilerlerkenmutfağın amerikan tarzı olmasından yararlanıp masanın altından veçip mutfağa girmişti. Gülümseyerek bende salondan mutfağa geçtim.
"Ne istersin?" Kayra'ya bakmadan dolaba bakıyordum. Kayra eliyle gösterdiği şeye baktım. Pastayı gösteriyordu. "Tatlılar en son yenecek. En önce yemek yiyelim." Kulağına eğilip "Çaktırma ama bende çok acıktım." dedim. Kayra gülerken onu kucağıma alıp sandalyeye oturtum. Buzdolabından hazır böreği çıkarıp mikrodalgaya attım. Bir yandan da azcık salata hazırladım. Ocaktaki yemrkleri de ısıttıktan sonra tabaklara doldurup masayı donattım.
Salonda misafirler olduğu için Kayra'yı indirip masayıdöndürerek mutfağın içine çevirdim. Biraz kullanışlı bir masaya sahiptik. Sonra sandalyelerden ikisini masanın etrafına yerleştirip Kayra'yı oturtum. Sonra ona meyve suyu kendime de kahve aldım. Yemeğe başladığımızda ikimizde sessizdik. İçerden gelen konuşmaları dinliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETİM 2 (TAMAMLANDI)
Teen FictionArtık Olya Ateş ve Azad Ateş'in hikayesi sona erdi. Şimdi sırada Aymira Ateş ve Olaz Ateş'in hikayesi başlıyor.