(17) Beklenmeyen Kişi

604 57 30
                                    

İyi okumalar♤

¤
¤
¤

Ateş'te beni beklemiyor olacak ki şaşırmıştı. İkimiz birbirimize bakarken abim önüme geçti. Onu ne kadar özlediğimi şimdi daha da iyi anlamıştım. "Ne işin var senin burada?" Abimin sert sesi kulaklarıma ulaşınca elimle ceketini tuttum.

"Seni görmeye gelmiştim." Abim bir adım atınca hemen beline sarıldım. "Hayır abi. Lütfen gidelim. Sadece gidelim." Abim ellerimi tuttuğunda daha sıkı sardım ellerini. Abim bana döndüğünde dolan gözlerimi gözlerine değdirdim.

"Tamam gidrlim güzrlim. Hadi." Abim başımı tutup göğsüne çekti. Beraber asansöre bindiğimizde "Çık şuradan. Bir daha da karşımıza çıkma." Bir kaç adım sesinden sonra kapakların kapanma sesi kulaklarıma doldu. Asansör hareket ettiğinde yere çöktüm.

"Abi gelmiş. Hemde evlilik haberinden sonra. Niye abi?" Hıçkırıklarım yüzünden sarsılan bedenimle abime sarıldım. Abimdr benim gibi çökmüştü. Bedenimi kucağına aldığında başımı göğsüne bastırdım.

♤♤♤

Uyandığımda kendimi o kadar yorgun hissediyordum ki... uzun zamandır bu kadar yorgun hissetmemiştim. Bedenimdeki halsizliği görmezden gelerek yataktan kalktım.

Saat 6'ydı. Banyoda kısa bir duş alıp çıktım. Üstüme ne giyeceğime karar vermeye çalışırken kapı açıldı. Arkamı dönüp baktığımda abim elleriyle gözlerini kapatmıştı. Üstümde uzun bir bornoz vardı oysa ama bir şey demedim.

"Kahvaltı bitti sayılır. Hadi giyin gel." dedi. "Tamam geliyorum." Abim odadan çıkınca tekrar dolaba döndüm. Ne giyeceğime bir karar verince eşyaları alıp hemen üzerime geçirdim.

Saçlarımı tarayıp arkaya attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı tarayıp arkaya attım. Saçlarım uzamıştı. Bugün kuaföre gidip kestirecektim. Uzamalaeını istemiyordum. Makyaj olarak koyu bir göz makyajı yapıp ince bir eyeliner çektim. Dudaklarıma da kıyafetimle aynı renk rujumu sürdüm.

İşim bitince odadan çıkıp aşağı indim. Telefonum çaldığında çantama koyduğum telefonumu çıkardım. Ali'nin ismini görünce açıp kulağıma dayadım. "Efendim bir adam geldi sizinle görüşmek istediğini söyleyip bağırıp çağırıyor. Hemen gelmeniz gerekiyor."

"Hemen geliyorum. Sen oyala onu." Koşar adımlarla merdivenleri indim. Abim topuklu ayakkabılarımın çıkardığı patırtıyı duymuş olacak ki mutfaktan çıktı.

"Abi benim hemen çıkmam lazım. Bir adam büroya gelmiş. Bağırıp çağırıyormuş benimle görüşmek için." Abim endişeyle tekrar mutfağa girip elinde telefonla çıktı. "Beraber gidelim."

Bir şey demeden önden çıktım. Koeumalardan birine işaret yapıp yanıma çağırdım. "Mutfakta hazır kahvaltı var. Gidin sırayla kahvaltı yapın. Anahtar sizde var." Koruma başını sallayınca arabama bindim. Ben önden çıkarken abim arkadan beni takip ediyordu.

YETİM 2 (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin