İyi okumalar.♤
¤
¤
¤Salonda otururken Serim utangaçlığını üzerinden atamamıştı. Avukatla görüşüp bütün her şeyi halletmiştik. Abim bu işte bilgili olduğu için ayrıyetten özen gösteritordu.
"Gel odama gidelim. Üzerimizi değiştiririz." Serim bana bakıp "Benim yanımda kıyafetim yok. Hepsi evde kaldı." dedi. "Ben sana vereceğim sen gel." Serim ayağa kalkıp arkamdan geldi.
Odaya girdiğimizde hemen dolabımdan hem kendim için hem de Serim için pijama çıkardım. Ben bol giyinmeyi sevdiğim için olacaktır büyük ihtimalle.
O banyoda giyinirken bende odamda giyindim. Saçlarımı tarayıp yüzüme nemlendirici sürmüştüm. Dudaklarım lip balm sürerken Serim banyodan çıktı. Beni görünce yanıma geldi. "İstediğini sürebilirsin." Serim utangaç tavırlarla kremlerin arasında elini gezdirdi. Çilekli el kremini elini alınca gülümsedim. Tam da tahmin ettiğim gibi olmuştu.
Yüzüme sürdüğüm nemlendiriciyi de ona uzattım. Lip balmı da uzatıp saçlarımı tepeden topuz yapıp bağladım. "Kız gecesi mi yapsak?" Serim aynadan bana baktı. "Yapalım da ne yapılacağını bilmiyorum."
"Bende bilmiyorum. Akşama doğru abime söyleriz markete gideriz. Abur cubur alıp sohbet ederiz." Serim başını sallayıp kremleri yerine koydu. Saçlarını o da benim gibi topuz yaptığında odadan çıktık.
Salona geçtiğimizde abimin yanına oturup ona sarıldım. "Abi yemek yapsana. Çok acıktım. Hem Serim'de aıkmıştır." Serim onun adına konuşmamla gözlerini açtı. "Yok ben o kadar aç değilim." Büyük gözleri çok güzel duruyordu. Küçük yüzü vardı ama dudakları ve gözleri büyüktü. Benimde normal göz boyutum ve orta büyüklüğün bir üstü büyüklükte dudaklarım vardı. Biz bu konuya nerden geldik?
"Abi hadi. Yemek istiyorum." Abim gülerek topuzuma vurdu. "Ne istiyorsun?" Ona topuxuma vurduğu için kötü kötü baktım. "Mıhlama." Abim kalkıp giderken Serim yanıma oturdu. "Abin yapmayı biliyor mu?" Başımı salladım.
"Çoğu kadından daha iyi yemek yapar. Bir kaç şey hariç bilmedi yemek yok." Serim utangaç bir şekilde gülümseyerek burdan gözüken abime baktı. Mutfakta malzrmeleri çıkaran abime sonra Serim'e baktım.
Yengemi kendim mi ayarlayacaktım? Çöpçatanlık yapmada da çok kötüydüm. Kendi hâline bırakıp onların birleşmesini mi bekleseydim? Buldum, arada fitili ateşe vererek onları birleştirebilirdim. Ateş'in yardımıyla tabiki.
"Serim bana bir bardak su getirir misin?" Serim hemen ayağa kalkıp mutfağa girerken ayağa kalkıp Ateş'in dibine oturdum. Bilgisayardaki bakışları bana döndü. "Ateş abimle Serim'i alışverişe yollayacağız ve biz gitmeyeceğiz tamam mı?"
Ona bakmıyordum. Abimle Serim'i konttol ediyordum. "Çöpçatanlık mı yapacaksın?" Başımı salladım. Önümü kapatan kafasıyla gözlerimin odağı yüzü oldu. "Neden sana yardım edeyim?" Evet, çok haklıydı. Neden yardım etsin?
"Çünkü abimin mutluluğunu sende çok istersin. Serim değil de kim olacak o kişi? Benimle ilgilenmekten özel hayatı kalmadı Ateş. Onunda birini sevmeye hakkı var. Onunda sevgilisiyle yemek yemeye, lunaparka gitmeye hakkı var."
"İyi bakalım." Arkasına yaslandığında ondan gözlerimi çektim. Serim elindeki bardakla yanıma geldi. Bardağı alıp teşekkür ettim. Suyu içecekken Ateş elimden alıp 3 yudumda bitirdi. Ona sinirle bakarken bardağı avcuma bırakıp "Teşekkür ederim." dedi.
"Pislik." Bana bakıp sırıtarak "Bir şey mi dedin? Aşağıdan ses kısık geliyor." O b-boyuma laf mı etmişti? "Ateş!" Bağırmamla daha da sırıtırken göz kırpıp bilgisayara döndü. Omzuna yumruk atıp Serim'in yanına geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETİM 2 (TAMAMLANDI)
Teen FictionArtık Olya Ateş ve Azad Ateş'in hikayesi sona erdi. Şimdi sırada Aymira Ateş ve Olaz Ateş'in hikayesi başlıyor.