(5) Tanışma

817 49 39
                                    

İyi okumalar.♤

¤
¤
¤

Ben hâlâ şoktan çıkamazken Ateş bana baktı. "Kardeşim ben Aymira'yı bırakıp geleyim mi yanına?" Abimin itiraz eden sesi kulaklarıma ulaştı. "Hayır, Aymira yalnız kalmamalı. Bundan sonra daha çok dikkat etmeliyiz. Aymira'yı kandırıp yanına çağırma olasılığı var."

Abim onları duyduğumdan habersiz konuşurlen Ateş bana bakıp duruyordu. "Sonra konuşuruz." Abim onaylayıp telefonu kapattığında Ateş'e baktım. "Duydun. Benden habersiz gerekirse tuvalete bile gitmeyeceksin."

"Abartma Ateş. Ayrıca zaten nereye gidebilirim ki? Arkadaşım yok bir şeyim yok." Ateş bir şey demeden arabayı sürmeye devam etti.

Arabadan indiğimizde etrafa bakıyordum. Kafede gördüğüm kurabiyelerle bir süre onlara baktım. Canım çekmişti. Yanımda para olmadığı için önümden ilerleyen Ateş'i takip ettim. Beraber eve girdiğimizde hemen ayakkabılarımı çıkarıp odaya geçtim.

Üzerimi değiştirecekken kapı açıldı. "Ah pardon çalmayı unuttum. Bir daha olmaz. Ben başın iyi mi diye soracaktım." Elimdeki pijamaları yatağın üzerine koydum. "Şuan başım dönmüyor." Başını salladı.

"Yemek yapacağım. Özellikle istediğin bir şey var mı?" Gözümün önüne gelen kurabiyelerle dudağımı yaladım. Ateş'in bana baktığını görünce başımı olumsuz anlamda salladım.

"Ben kurabiye alıp geliyorum. Bir yere gitme. Kapı çalarsa da açma." Kurabiye lafını duyunca ona döndüm. "Cidden mi?" Yüzümdeki gülümsemeye baktı.

"Gelirken nasıl baktığını görmüştüm." Kocaman gülümsedim. "Tamam, o zaman hepsinden biraz biraz alır mısın?" Ateş başını sallayıp odadan çıktığında hemen pijamalarımı giyindim.

Koşarak odamdaki camın önüne geçip kafeye baktım. Ateş daha yeni giriyordu. Onu izlerken heyecanlıydım. Kapıdan çıkmadını beklerken içeriden bir kızla beraber çıktı. Kaşlarım istemsiz çatılırken kıza baktım. Alımlı bir kızdı. Yanakları soğuğa çıkmasıyla kızarmıştı. Gülerek Ateş'le konuşurken çok sevimli duruyordu.

Onları izlerken içimden bir duygu geçti. Daha önce hiç hissetmediğim bir acı oluştu kalbimde. O da o kıza karşılık gülümsüyor muydu? Bana bile bir kere gülmüştü.

Gülen yüzümden eser kalmazkan daha fazla onları izlememek için yatağımın içine girdim. Telefonumu alıp onunla ilgileniyor gibi yapsamda istemsiz o kızın ona gülümsediği anı düşünmeden duramıyordum.

Dış kapının açıldığını duyunca dikkatimi telefona verdim. Kapı tıklanıp aralanınca içeri Ateş girdi. "Hadi gel, kurabiyeleri aldım." Ateş'e bakmadan "İstemiyorum. Sen kendin yiyebilirsin." dedim. Kaşları ona anlamsız gelen tavırlarımla çatıldı.

"Bir şey mi oldu? Bu kısa sürede ne olabilirse artık." Suratına bir süre bakıp önüme döndüm. "Bir anda istemedi canım. Odamdan çıkar mısın?" Bir süre suratıma bakıp odadan çıktı. Arkasından baktım.

Israr etmesini isterdim. Tabi o kız onun sevgilisi değilse. Acaba sevgilisi midir? O yüzden mi soğuk davranıyor bana? Off.. daha fazla düşünmek istemiyordum. Telefonumdan uyurken dinlediğim şarkıları bir liste oluşturup açtım. Düşünceler içinde kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Duyduğum tıkırtı sesiyle gözlerimi araladım. Bana tecavüz eden adamı görünce çığlık attım ya da ben öyle sandım çünkü sessim çıkmıyordu. Sanki biri dudaklarımı birbirine bantlamış gibiydi. Korkuyla ona bakarken o
soğuk bakışlqrıyla bana yaklaşıyordu.

YETİM 2 (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin