(9) Süpriz

629 53 36
                                    

İyi okumalar.♤

¤
¤
¤

Yataktan yere itilmemle uyandım. Ne oluyor? Acıyan sırtımı umursamadan tek gözümü açıp etrafa baktım. Yatakta yatan Serim'i görünce beni itenin o olduğunu anlamıştım. Uyurken bana tekme atmayı nasıl becermişti?

Yüzümü buruşturarak ayağa kalktım. Kötü kötü Serime bakıp banyoya geçtim. Banyoda ki işlerim bitince odaya geçtim. Saat daha 5'ti. Kahvaltıyı bugün ben mi hazırlasam? Gülerek odadan çıktım.

Mutfağa girdiğimde kahve içen Ateş'i gördüm. "Günaydın." Sesimle bana bakıp başını salladı. Onu umursamadan dolaptan çıkardığım malzemeleri alıp tezgaha koydum. Bir kab çıkardım ve pankek malzemelerini hazırlamaya başladım.

Son olarak zeytini de masaya koyduktan sonra gülümsedim. Masa çok güzel duruyordu. Ateş'e baktığımda şaşırdığını gördüm. "Noldu akıllım? Yemek yapamam mı sandın?" Ateş gülerek bana baktı. "Valla senin elinin sıcak sudan soğuk suya değdirmediğini düşünüyordum Olaz'ın." Yanyan ona baktım.

"Parmaklarını yiyeceksin birazdan. Ben abimle Serim'i uyandıracağım. Sen de çayları doldurur musun?" Ateş başını sallayınca mutfaktan çıktım.

İlk abimi uyandırdıktan sonra kendi odama girdim. Serim'in yatağa yayıldığını görünce kaşlarımı çattım. Bu kız felaket yatıyordu ya. "Serim!" Vücudunda gram kıpırdama olmayınca yqnına gittim. Omzuna parmağımı bastıra bastıra dürttüm.

"Omzumu çıkarttın omzumu!" Gözlerini aralayıp bana baktı. "Sen miydin Aymira?" Yüzümü buruşturdum. "Yok abim (!)" Abimi duymasıyla ayağa kalkıp üstünü başını düzeltmesiyle güldüm. "Hani nerde Olaz?" Allah'ım inanamıyorum. Abim var diye nasılda kendine çeki düzen verdi.

"Kalk ayağa! Kahvaltı yapacağız." Serim abimi göremeyince bana kızgın kızgın baktı. Sonra yataktan kalkıp banyoya girdi. Bende odadan çıkıp mutfağa geçtim. Ateş'i görünce yanına yaklaştım. "Abimle Serim işi tamamdır. İkisi de birbirinden hoşlanıyor."

Ateş'e fark etmeden fazla yaklaşmıştım. Gözlerimiz birbirine bu kadar yakınken gözlerinin siyahlığındaki dumanlığı fark ettim. Kaşlarım çatılırken abimin sesiyle hemen geri çekildim. "Napıyorsunuz siz lan?" Abimin sinirli sesi yerimde zıplatmıştı beni. "Ya abi ne yapacağız? Ateş'in gözüne bir şey kaçmıştı ben de üfledim."

Hay atacağım yalana sı... Küfür yok. Gülümseyerek ona baktığımda kaşları çatık ikimize bakıyordu. "Kardeşim benim senin küçük kardeşinle ne işim olacak? Beni biliyorsun küçük sevmem ben."

İçimde sanki bir şeyler paramparça oldu. Yüzümdeki gülümseme silinirken gözlerim Ateş'e döndü, bana bakmıyordu. Ben duygularını gizleyebilen biri değildim. O da bunu bildiği için bana bakmıyordu.

Son kez Ateş'e bakıp mutfaktan çıktım. Odama girdiğimde dolabın önüne geçtim. Okul formasını alıp hemen üzerime geçirdim. Serim'in vücudumu görmesi bile umrumda değildi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
YETİM 2 (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin