Kiedy zaczęłam wstawiać Chłopców W Moim Wieku na dzień dobry oznajmiłam, że to moje ostatnie ff i proszę bardzo, przed Wami 47 rozdziałów kolejnego
Ja to się jednak trzymam obietnic nie
To fanfiction jest osadzone w świecie Harry'ego Pottera, ale znajomość książek czy filmów raczej nie będzie Wam potrzebna (JEŚLI ktoś nie zna, a jak zna, to wykryje kilka easter eggów thats all). Starałam się to tak napisać, by wszystko było jasne w zakresie tego uniwersum i będę też dopisywać na początku rozdziału, jeśli będzie coś nowego.
Teraz sprawy techniczne: fabuła idzie po dwóch różnych liniach czasowych, jedna to rok 2018 i Mistrzostwa Świata w Quidditchu, na które Dean Winchester jedzie ze swoją drużyną reprezentacyjną Anglii (Hogwart znajduje się w Wielkiej Brytanii więc niestety musiałam ich do tego kraju wsadzić, im really sorry, aczkolwiek Anglia wciąż lepsza od Ameryki imo). Druga linia to czasy szkolne, czyli rok 2000/2001/2002 , a to, co działo się w przeszłości będzie napisane kursywą (też będą daty i miejsca na początku so).
W mediach macie zwiastunik mojego autorstwa <3 (jeśli się zacina to skopiujcie sobie link do yt!)
(Są napisy angielskie z programu, ale są też polskie z ytba, gdyby ktoś miał z angielskim problemy, chociaż tutaj nie ma aż tak skomplikowanych rzeczy, ale zawsze można sobie włączyć jakby co!)
Zmieńcie sobie na HD i załóżcie słuchawki ^^
możliwy flash trigger warning, nic specjalnego ale ostrzegam
A, no i oczywiście-w tym uniwersum nie ma ani Złotego Trio, ani Voldemorta ani tych ich wojen, to au, nie crossover <3
pierwszy rozdzialik w przyszłym tygodniu zapewne, a po tym ff ruszamy z until dawnem i sabrielkiem!
uważajcie na siebie i pytajcie jakby coś było niejasne czy tu czy już w ff
i love all of you
please remember that <3
CZYTASZ
O, Children
FanficWygranie najbardziej prestiżowego turnieju w świecie czarodziejów nieco się komplikuje, gdy Dean Winchester znów spotyka swoją szkolną miłość, a żadne czary nie są w stanie wymazać mu z pamięci Szukającego z drużyny Slytherinu, który zawrócił Gryfon...