Αllan's Pov
Την βλεπω καθως προχωραει κατα μηκους των διαδρομων και την ακολουθω.Ξερω πως ειναι ανουσια ιδεα και δεν ξερω για ποιο γαμημενο λογο το κανω,αλλα θελω να την ακολουθησω.Πιο κατω στο διαδρομο υπαρχουν καποια αγορια μεγαλυτερα,γαμωτο,την κοιταζουν καθως περναει απο μπροστα τους και ο ενας απο αυτους την σταματαει πιανοντας τον καρπο της.Γυριζει τρομαγμενη και τον κοιταζει, μια αυτον και μια το χερι της.
"Μπορω να σε βοηθησω?"
Λεει με αυταρχικη φωνη ολο ηρωνεια.Τα αγορια γελανε κλεινοντας συνομοτικα το ματι ο ενας του αλλου.Εαν την πειραξουν,δεν θα μπορω να συγκρατησω τα νευρα μου,και δεν με νοιαζει εαν βρισκομαι στο σχολειο.Δεν με νοιαζει να αποβληθω εξαιτιας της.Τουλαχιστον θα εχω βγαλει καπου τα νευρα μου.
"Ωω αγγλιδα εισαι?Η προφορα σου ειναι τοσο σεξυ."
Της λεει με ενα αιδιαστικο υφος στην ασχημη μουρη του.Ο τυπος θα φαει ξυλο,αλλα εχει δικαιο σε ενα πραγμα,η προφορα της ειναι τοσο γαμημενα σεξυ!Η προφορα της μοιαζει τοσο με την αγγλικη,και η διαφορα τους ειναι τεραστια σε σχεση με την αμερικανικη.Μενω εκει στηριγμενος στον τοιχο κοιταζοντας τους.Δεν καταλαβαινω τι ακριβως λενε,μπορω να καταλαβω ομως απο τον τροπο που κουνανε τα στοματα τους.
"Μπορεις σε παρακαλω απλα να με αφησεις?Τωρα?"
Η φωνη της τρεμη,και γαμωτο πως μπορει να ειναι τοσο ευγενικη?Αν ηταν αλλη στην θεση της,η θα πλακωνε τον τυπο εκεινον,η θα του την επεφτε,διοτι ετσι κανουν ολες εδω.
"Ω ελα μωρο μπορουμε να περασουμε καλα,μην κανεις την δυσκολη!"
Την τραβαει κοντα του και αυτη προσπαθει πιο βιαια τωρα να τραβιχτει απο κοντα του.Μενω ακομη συγκρατημενος εκει στην γωνια,αλλα κατι μεσα μου με τραβαει ετσι ωστε να παω εκει.Το μυαλο μου λειτουργει αλλιως,και δεν αντεχω στην ιδεα του να την αγγιζουν.Δεν αντεξα,κουναω το κεφαλι και προχωραω προς εκεινους.Οταν με βλεπουν οι αλλοι μονομιας απομακρυνονται εκτος απο τον τυπο που κραταει την Krystelle.Μου ριχνει μια ματια και τα ματια του αποκτουν σχισμες,τοτε γυριζει και αυτη προς το μερος μου με γουρλωμενα ματια.Προφανως δεν περιμενε εμενα εκει.Ξανα.
"Αφησε την Conor"
Λεω στον τριτοετη αγορι μπροστα μου.Στο παρελθον ειχα μπλεξει ξανα μαζι του,δεν θα ειναι η πρωτη φορα.Δεν το κανει ομως,δεν απομακρυνεται,και αυτο λειτουργει εναντιον του διοτι η υπομονη μου εξαντληται.
YOU ARE READING
Everything has Changed
Teen FictionΌλα αλλάζουν σε μια μέρα.Όλα μένουν στο παρελθόν.Νέα ζωή ,νέο σχολέιο, νέους φίλους.Τι συμβαινει οταν η ζωη σου αλλαζει ξαφνικα και συνειδητοποιεις πως ζεις μεσα σε ενα ψεμα;Οταν αλλοι αποφασιζουν για σενα;Η Krystelle Evans μετακομίζει στην άλλη άκρ...