"Μπες μεσα"
Ακουω τον Allan να λεει και να ανοιγει την πορτα.Ειχα μεινει εκει κοκαλομενη,ανηδεει να κανω το οτιδηποτε.Σταυρωνω τα χερια μου και κοιταζω την αντιθετη πλευρα,δεν υπαρχει περιπτωση να μπω μεσα στο αυτοκινητο μαζι του.Οχι,εχω κανει πολλα λαθη,δεν θα προσθεσω ακομη ενα στην λιστα.
"Τι κανεις εδω Williams?"
Ειναι το μονο που καταφερνω να πω.Ειναι γελεια ερωτηση ναι,αλλα ειναι παραξενο που ηρθε μεχρι εδω,ακολουθοντας με.Αρνουμαι ακομη να τον κοιταξω,ακουω την πορτα του να ανοιγει και να βγενει εξω απο το αυτοκινητο.Γυριζω το παγωμενο μου βλεμμα προς το μερος του.Τα χερια του ακουμπανε την οροφη του αμαξιου,και το ενα ποδι του βρισκεται μεσα στο αυτοκινητο.
"Θα μπεις?"
Πεταει ξερα.Κουναω το κεφαλι μου αρνητικα.
"Τι κανεις εδω?"
Περνω το θαρρος και ρωταω ξανα.Η ατμοσφαιρα εχει φορτωθει βαρια.Το μπλε του ουρανου εχει σκοτηνιασει,και συννεφα εχουν αρχισει να σχηματιζονται.
"Ηρθα να σε παρω σπιτι.Δυσκολο να το καταλαβεις?"
Πραγματικα,δεν καταλαβενω γιατι κανει ετσι.Ποιο ειναι επιτελους το προβλημα του,γιατι φερεται ετσι.Αγνοω το απαισιο υφος του,και στρυφογυριζω τα ματια μου.Φυσικα ηταν προφανως οτι ηρθε να με παρει σπιτι,το γιατι δεν το καταλαβενω.Με μισει,καθε φορα που με βλεπει ειναι ετοιμως να με σκοτωσει,μια τοσο ευγενικη χειρονομια,δεν ειναι προσον του Allan Williams.
"Δεν χρειαζεται.Μπορω να παω.Θα..θα ερθει η μητερα μου."
Αποφασιζω να πω το ιδιο ψεμα που ειπα κι στον Mike.Ηταν μια καλη δικαιολογια για να τον διωξω.Θελω απλα να φυγει αυτη την στιγμη,η παρουσια του με αναστατωνει.
"Ω ελα Krystelle.Πιστευεις πως γινεσε πιστικη?Ξερουμε και ο δυο πολυ καλα πως δεν θα ερθει.Οποτε,ασε τα ψεματα και μπες μεσα στο ηλιθιο αμαξι!"
Υψωνει λιγακι την φωνη του.Περναει τα χερια του μεσα στα μαλλια του,εκνευρισμενος.Ερχεται εδω και απλα φωναζει και διαταζει,αν απλα δεν του αρεσει μπορει να φυγει.Κανεις δεν τον αναγκασε να ειναι εδω και να μου μιλαει,ποσο μαλλον να με διαταζει.
"Απλα φυγε Williams.Θελω να παω με τα ποδια."
Λεω και γυρναω το σωμα μου,και αρχιζω να προχωραω,αφηνοντας τον εκει.
"Γαμωτο!"
Τον ακουω να βριζει και γυριζω το προσωπο μου για να δω τι λεει.Τον κοιταω να μπενει ξανα μεσα στο αμαξι,τραβαει τα κλειδια και κλειδωνει.Και ερχεται προς το μερος μου.Τι κανει?
YOU ARE READING
Everything has Changed
Teen FictionΌλα αλλάζουν σε μια μέρα.Όλα μένουν στο παρελθόν.Νέα ζωή ,νέο σχολέιο, νέους φίλους.Τι συμβαινει οταν η ζωη σου αλλαζει ξαφνικα και συνειδητοποιεις πως ζεις μεσα σε ενα ψεμα;Οταν αλλοι αποφασιζουν για σενα;Η Krystelle Evans μετακομίζει στην άλλη άκρ...