Chapter 15

3.6K 214 26
                                    

El's Pov

Η πορτα κλεινει και μενω ξανα μονη στο χωρο της τουαλετας,κοιτοντας σαν βλακας την πορτα.Οι παλμοι μου χτυπανε σαν τρελοι,και το στηθος μου ανεβοκαταιβενει ρυθμικα.Στηριζομαι στο μπαγκο εκει και περνω ανασες.Δεν πιστευω ακομη αυτο που εγινε ξανα πριν λιγο.Εδωσα ακομη μια αφορμη στον Allan να με εχει στο χερι,να με εκβιαζει.Συν του οτι δεχτικα να βγω μαζι του,και ο μονος λογος που το εκανα αυτο ηταν επειδη το αγορι μου ηταν εξω απο την πορτα!Θεε μου πως εμπλεξα ετσι?Γιατι το κανει αυτο ο Allan,δεν του εχω κανει τιποτα.Κοιταζω το ειδωλο μου στο καθρεφτη και βγενω απο εκει πηγαινοντας πισω στο τραπεζακι,λειπω ειδη αρκετα λεπτα.

Προχωραω αναμεσα στα ιδρωμενα κορμια και αναιβενω τα σκαλακια για να κατσω στην θεση μου.Το χερι του Mad  περνει το δικο μου,ωθοντας με στο να κατσω διπλα του.

"Ολα καλα?"

Ρωταει και με κοιταζει με αυτα τα γαληνια ματια του.Τα φωτα του Club τρεμοπαιζουν χαρουμενα στο χωρο κανοντας τα πρασινα ματια του να αλλαζουν χρωμα.Του δινω ενα φιλι στο μαγουλο και γνεφω.Μισω τον εαυτο μου,και κυριως μισο τον Allan,δεν μαρεσει να του λεω ψεματα για κανενα λογο.Και ποτε δεν το κανω.Να που το ξανα κανω για δευτερη φορα,και τον κοροιδευω μπροστα στα ματια του.Ειμαι απαισια.

"Μια χαρα."

Χαμογελαει και με τραβαει ακομα πιο κοντα του.Προσπαθω να χαλαρωσω,αληθεια προσπαθω,αλλα μου ειναι δυσκολο,οταν βλεπω τον Allan να ερχεται ξανα προς το τραπεζι μας και να καθεται απεναντι μου.Φοραει ξανα το πονηρο χαμογελο ολο νοημα οταν η ματια του συναντιεται με την δικη μου.

"Το μερος ειναι υπεροχο!"

Η τσιριχτει φωνη της Sam μου τρυπαει τα αυτια,καθως την βλεπω να καθεται στα ποδια του Jake,περνοντας στα χερια της το δυνατο ποτο οπου επινε προηγουμενος.Το κοριτσι εχει μεθυσει για τα καλα,ειμαι σιγουρι.Οι ματαιες προσπαθιες του Jake να της παρει το ποτηρι απο τα χερια,ειναι ανωφελες αφου αυτη γκρινιαζει και το περνει πισω στο τελος.Της χαμογελαω,που ηταν μεγα λαθος απο μερους μου,διοτι σηκωνεται και με τραβαει απο το χερι.

"Ελα El,παμε να τους δειξεις τις χορευτικες σου ικανοτητες."

Αντιστεκομαι ελαχιστα οσο αυτη προσπαθει να με πεισει να χορεψω.Κραταω το χερι του Mad πιο σφικτα και αυτος γελαει.Δεν μπορω να βγω να χορεψω τωρα,με αυτα τα ρουχα.Παρα ειναι υπερβολικο και προκλητικο.Και ειδικα μπροστα στο Mad,και στα τοσα ματια που με κοιταζουν.

Everything has Changed  Where stories live. Discover now