Chapter 33

2.5K 196 12
                                    

El's Pov

Εδω και λιγα λεπτα ο Αλλαν δεν μιλαει και τοσο πολυ,πραγμα ανησυχητικος για να πω την αληθεια.Ως συνηθως μιλαει απλα για να με εκνευρισει η για να παρει τις απαντησεις που ο ιδιος θελει να ακουσει.Παραξενευομαι ομως που δεν μιλαει αυτη την στιγμη και απλα οδηγαει,και κυριως αναρωτιεμαι γιατι μπηκε στον κοπο να ερθει να με παρει για να παμε μαζι.Παραξενο και περιεργο θα ελεγα.Τελευταια ειναι λες και..λες και με προσεχει κατα καποιο τροπο,δεν ξερω.Ειναι υπερβολικος πιστευω.

"Τι σκεφτεσαι?Και για το θεο μην μου πεις τιποτα και με βγαλεις μαλακα επειδη βλεπω πως κατι σε απασχολει.Τι ειναι?"

Τον ακουω για πρωτη φορα απο τοτε που μπηκα στο αυτοκινητο.Γυριζω το κεφαλι μου ετσι ωστε να μπορω να τον βλεπω καλυτερα.Για μια στιγμη εκανε και εκεινος το ιδιο,αλλα εστρεψε την προσοχη του αλλου μεσα σε λιγα δευτερολεπτα.

"Τιπο-εννοω πως δεν χρειαζεται να σε απασχολει.Τιποτα το σημαντικο"

Λεω και καταπινω μετ'βιας το σαλιο μου.Με αγχωνει σε υπερβολικο βαθμο και δεν γνωριζω το γιατι,με κανει να χανω τα λογια μου και να μπερδευομαι απιστευτα.Εκεινος ειναι χαλαρος,δεν δειχνει να επηρεαζεται απο μενα,αλλα γιατι να το κανει σωστα?Στεκεται διπλα απο μια απλη κοπελα,ενω εγω βρισκομαι διπλα απο τον Αλλαν Γουιλιαμς.Τοσο ομορφος,που κανεις δεν αντιστεκεται,τοσο ακαταμαχητος για το γυναικειο φιλο και το γεγονος οτι δειχνει τοσο κακος και σκοτεινος τραβαει περισσοτερο τις κοπελες πανω του. Αλλα ξερω πως δεν ειναι αυτο που δειχνει.Το νιωθω καπως.

"Ωραια,πες μου αυτο το ασημαντο που σκεφτεσαι."

Λεει.Τελικα δεν υποχωρει και επιμενει στο δικο του τροπαριο.Ξερω πως δεν θα αφησει το θεμα εδω και θα επιμενει μεχρι εγω να του πω την αληθεια.Κατανταει σπαστικο ολο αυτο ομως,εννοω πως ειναι δικο μου θεμα σωστα?Γιατι να θελω να του πω?

"Αλλαν ηλικρινα εγω-ugh..ενταξει.Εγω απλα..εγω σκεφτομουν,γιατι ηρθες να με παρεις?Γιατι ηρθες χθες να με δεις?Απο ποτε σε νοιαζει Γουιλιαμς?"

Το ομορφο και ελκυστικο χαμογελο εμφανιστικε στα χειλι του καθως εστριψε στην επομενη γωνια του δρομου,και το μπεβερλι χιλς εμφανιστικε μπροστα μας.Δεν απαντησε και απλα παρκαρε το αυτοκινητο του στην συνηθισμενη θεση του στο παρκινγκ του σχολειου.Για ακομη μια φορα τα αδιακριτα ματια ειχαν καρφωθει στο αυτοκινητο του Αλλαν.Κοιταζαν εμενα ξανα?η αυτον?

Everything has Changed  Where stories live. Discover now