Chapter 51

1.9K 190 123
                                    

El's Pov:

Ενιωσα κατι να με ενοχλει στο πλευρο μου και ανοιξα διστακτικα τα ματια μου προσπαθοντας να δω τι ηταν αυτο που μου ενοχλει τον υπνο.Ανοιξα διαπλατα τα ματια οταν ειδα πως το χερι του Αλαν ηταν ακομη τυλιγμενο γυρω απο την λεπτη μεση μου,κρατωντας με σφικτα λες και δεν ηθελε να με αφησει να φυγω.Ενα χαμογελο σχηματιστηκε στο προσωπο μου αυθορμητα.Τον κοιταζα προσεκτηκα,καθε πιθαμη του προσωπου του,καθε σημειο.Ειναι ηρεμος και αναπνεει αργα καθως το στηθος του αναιβω-κατεβαινει σταθερα,τα χειλι του ειναι κλειστα και αυτο το ομορφο ροδι χρωμα δεν λεει να φυγει.Παρατηρω τις βλεφαριδες του,ειναι μακριες και χαριτωμενες θα ελεγα.Δεν ξερω γιατι καθομαι και τον παρατηρω τοσο πολυ αυτη την στιγμη ,αλλα δεν μπορω να παρω τα ματια μου απο πανω του.Το μελαγχρινο αξυριστο προσωπο σε συνδιασμο με τα ανακατεμενα του μαλλια τον κανουν να ειναι τοσο γοητευτικος και προκαλει μια περιεργη ελξη μεσα μου.Θεε μου,ειναι ομορφος αυτο δεν μπορω να το αρνηθω με καμια θεικη δυναμη.Προσπαθω να μην κουνιεμαι πολυ ωστε να μην τον ξυπνησω και χαλασω αυτη την αγγελικη στιγμη για εκεινον αλλα και για μενα.Ωστοσο οταν τον βλεπω να κουνιεται ελαχιστα,απομακρινοντας το χερι του απο την μεση μου, κλεινω αμεσως τα ματια μου παριστανοντας πως κοιμαμαι ακομη.

"Το ξερω πως δεν κοιμασαι Εβανς"

Ειπε επειτα απο μερικα λεπτα απολυτης σιωπης.Προσπαθω να κρατησω την αναπνοη μου σταθερη εχωντας ακομη τα ματια μου κλειστα.Θεε,τι ντροπη ηδη νιωθω πως εχω κοκκινησει τοσο πολυ.Με κοιταζε τοση ωρα που τον κοιτουσα;
Επικρατησε ησυχεια για αρκετα λεπτα και πιστευα πως εχει αποκοιμηθει ξανα,ειναι γνωστο πως κοιμαται συνεχως και ευχομα να ξανα συναιβηκε κατι τετοιο.Ανοιγω διστακτικα τα ματια μου και τον βλεπω να με κοιταει χαμογελοντας.Τα χερια του ειναι στηριγμενα πισω απο το κεφαλι του και ειναι γυρισμενος προς εμενα.Κλεινω τα ματια μου αργα ξεφυσοντας που με "τσακωσε" να τον κοιταω τοσο πολυ πριν λιγα λεπτα,εχω ηδη κοκκινισει και δεν θελω να φανταστω πως θα φαινομαι αυτη την στιγμη.

"Δεν σε κοιταζα"

Λεω πριν αρχισει να μιλαει ο ιδιος και αρχισει να καυχιεται για τον εαυτο του.Ειναι γνωστο πως θα αρχισει τις δικες του θεωριες,λεγοντας ανοησιες για να με κανει να νιωσω αβολα η να κοκκινησω.Αυτο κανει αλλωστε εδω και αρκετο καιρο ο Αλαν.

"Σιγουρα Κριστελλ"

Το στομαχι μου εκανε φτερουγισματα και ενιωθα χιλιαδες πεταλουδες να εχουν στησει χορο εκει μεσα.Ενιωθα ενα δυνατο σφιξημο,ενα κομπο στο κεντρο της κοιλιας μου μολις ακουσα τα λογια του.Ειναι η φραση που επαναλαμβανε συνεχως στην αρχη που ειχαμε γνωριστει.Ειχε την ενιχλητικη ταση-θα ελεγα- να χρησιμοποιει ολοκληρο το ονομα μου,παρολο που του ειχα ζητησει χιλιαδες φορες να μην το κανει.Ηταν τοσο εκνευριστικο και ενοχλητικο στην αρχη,τωρα ομως ακουγεται τοσο ομορφο απο τα ροδι χειλι του.

Everything has Changed  Where stories live. Discover now