Chapter 6

4.2K 288 14
                                    

Το παγωμενο ροφημα που μου προτινε η Sam,και αν θυμαμαι καλα το ελεγαν black chino ,μου εφερε μια πικρη γευση καθως κυλουσε το λαιμο μου.Εκανα μια γκριματσα αηδιας γυριζοντας απο την αλλη,δεν ηθελα να με δει και να νιωσει ασχημα και κυριως δεν ηθελα να το παρει πισω παραγγελοντας μου κατι αλλο.Εβγαλα το μαυρο καλαμακι απο το στομα μου και ξανα ακουμπησα το μακρυ γυαλινο ποτηρι πισω στο τραπεζακι.O jake εγυρε ελαφρα προς την Jenna αφηνοντας της ενα παθιασμενο φιλι στα χειλι της.Αυτη χαμογελασε και ανταποκριθικε στο φιλι του.Ενιωσα τα μαγουλα μου να γινονται κοκκινα απο την ντροπη.Με τον Mad ποτε δεν φιλιομασταν ετσι δημοσια,μπροστα απο τοσο κοσμο.Οχι πως δεν το επιχηρουσε αλλα δεν του το επετρεπα.Μονο οταν ειμασταν μονοι φιλιομασταν ετσι.Εισαι στην California!Ακουω την εχνολητικη φωνη μεσα στο κεφαλι μου,και συμφωνω μαζι της.Ειναι αληθεια,δεν ειμαι πια στο Συδνεϊ,βρησκομαι πλεον σε μια μεγαλουπολη με αλλους κανονες,αλλες νοοτροπιες,αλλη ατμοσφαιρα,αλλους τροπους διασκεδασης.Οι εφηβοι εδω σιγουρα θα κανουν χειροτερα απο το να φιλιουνται τοσο πολυ μπροστα απο μαζες ανθρωπων.Δεν ειναι περιεργο για αυτους,οσο περιεργο φαινεται σε εμενα.Απο την αλλη ομως,εγω ειμαι τελειως αντιθετη απο αυτους.Ειμαι ντροπαλη και κατι τετοια δεν τα κανω.Ο Mad ομως ποτε δεν με πιεσε για τιποτα,ελεγε πως προτιμαει να με φιλαει οταν θα ειμαστε μονοι αποφευγοντας τα διακριτικα ματια.Υπηρχαν φορες που φιλιομασταν και μπροστα απο αλλους αλλα οχι με τετοιο τροπο ετσι οπως το εκαναν O jake και η jenna.

"Ποσο καιρο ειστε μαζι?"

Ακουσα τον εαυτο μου να ρωταει.Φαινοταν ερωτευμενοι οποτε δεν συγκρατιθικα στο να μην ρωτησω.Ελπιζω να μην το παρει ασχημα αυτο,δεν ειμαι περιεργη.

"Δυο μηνες μολις."

Λεει ο Jake ενω την κοιταξε ξανα,πριν στραφει προς το μερος μου.Τοσο λιγο?Αλλα αυτο δεν εχει σημασια σωστα?ετσι δεν λενε?.Την αγαπαει και αυτο εχει σημασια.

"Στην αρχη φασωνομασταν μονο,μετα εγινε πιο σοβαρο.Και η αληθεια δεν το περιμενα"

Συνεχιζει να μου λεει και η κοπελα του εσκασε στα γελια,προφανως θυμοταν τις στιγμες που ηταν μαζι.Δηλαδη ξεκινησε απο πλακα,για φαση.

"Του αλλαξα το μυαλο νομιζω.Εγινε πιο σοβαρος."

Η Jenna γελαει και αυτος την σπροχνει ελαφρα με το χερι του.Εγω και η Sam κοιταξαμε η μια την αλλη και μετα χαμογελασαμε,στην θεα του ζευγαριου.Αναρωτιεμαι αν η Sam και ο Allan ειναι σαν και αυτους οταν ειναι μαζι,τοσο αυθορμητοι.Η αληθεια ειναι πως δεν τους εχω δει μαζι,και αυτο ειναι παραξενο,εκτος και αν εξερεσω την φαση που πειραζοντιουσαν.Ισως απλα να φασονονται οπως ειπε και ο jake,ετσι το εχουν εδω.Δεν θα μου ηταν παραξενο αν συνεβαινε κατι τετοιο.Η Sam φαινεται γλυκεια κοπελα,αλλα ειναι απο τα ατομα που διασκεδαζουν χωρις να νοιαζεται για τιποτα και αυτο μπορουσα να το διακρινω.Αντιθετα απο τον αλλον,τον Allan τα περιμενω ολα.Ετσι μου εχει δειξει,ειναι αγενης,αυταρχικος.

Everything has Changed  Where stories live. Discover now