Allan's Pov
Ακομη στέκομαι ακίνητος κοιταζοντας γυρω μου,εχουν περασει κιολας δεκα βαρετα λεπτα από τοτε που εφυγε η Ελ από εδώ.Περναω το χερι μου μεσα από τα μαλλια μου και επειτα τα βαζω στην μεση μου καθως κοιταω τον κάθε μαλακα που μπαινει μεσα σε αυτή την γαμημενη αιθουσα.Αρχιζω να περπαταω προς την εξοδο όταν μια φωνη με κανει να σταματήσω και να γυρισω προς τα πισω για να δω ποιος με φωναξε με αυτή την γνωριμη φωνη.
"Ει αδελφε ελα καθησε μαζι μας"
Ο Τζακ κουνησε το χερι του περα δωθε για να τον προσεξω και να παω κοντα του.Ξεφυσαω και βριζω από μεσα μου που με ειδε,διαολε δεν εχω καμια ορεξη μετα από όλα αυτά που εγιναν με την Ελ πριν λιγο να καθησω και να μιλαω με ένα σωρο μαλακες.Πηγα όμως αφου δεν ειχα άλλη επιλογή,με βαρια βηματα αρχισα να πηγενω προς το τραπεζι τους.Εκει εκτος από τον τζακ ηταν αλλα τρια αγορια και δυο κορίτσια που για να πω την αληθεια δεν ειχα δει ξανα,αλλα όχι μονο αυτό δεν φαινοταν και κορίτσια από το δικο μας σχολειο,εννοοω πως ..εμ γαμωτο είναι σαν τσουλες.Σκατα.
"Πως παει Αλλαν,δεν εχεις μαθημα?κι εσυ κενο ε?"
Κουνάω το κεφαλι μου αρνητικα και πινω μια γουλια νερο από την μπουκαλα μου και επειτα κοιταζω τον τζακ αγνοοντας την μια ξανθια κοπελα που ειχε καρφωσει το βλεμμα της πανω μου.Χαμογελουσε ψευτικα κάθε λεπτο απλα για να τραβηξει την προσοχη μου,και όχι μονο αυτό μασουσε και την τσιχλα καπως χιδαια.Αηδιασα μονο στην σκεψη αληθεια.Απο τοτε που εχω γνωρισει την..την Ελ κατι αλλαξει με μενα.Με τον εαυτο μου,ειναι λες και εχω αλλαξει ολοκληρωτικα χαρακτήρα,εχω γινει άλλος.Πλεον δεν με νοιαζει κανεις εκτος από αυτην,θελω να βλεπω μονο αυτην.Ειναι λογικο αυτό?Διαολε
"Εμ όχι?εχω μαθημα αλα δεν εχω καμια γαμω ορεξη να μπω εκει μεσα και να ακουω μαλακιες."
Αυτό εκανε την ξανθια εκεινη κοπελα να γελασει λες και ακουσε κατι πολύ αστειο.Αλλα ηξερα ηδη για ποιο λογο το κανει,για να την κοιτάξω και να ασχοληθώ μαζι της,να τραβηξη την προσοχη μου για λιγη ωρα.Αυτο φυσικα δεν θα γινει,δεν εχω καμια διαθεση να ασχοληθώ με κορίτσια σαν αυτή,εχω πολύ πιο σημαντικα και σοβαρα θεματα να ασχοληθώ παρα μια σκυλα που απλα αυτό που θα θελει είναι να την γαμισω και μετα τελος.Οχι πως θα με χαλουσε εμενα,οπως δεν με ενοχλουσε ποτε φυσικα,αλλα τωρα ..τωρα απλα αηδιάζω μονο στην σκεψη του να με αγγιζει οποιαδήποτε περα από την Κρυστελλ.Γινομαι φλωρος το ξερω,σαν μαλακας -ηλίθιος -φλωρος.Αλλα δεν ξερω γιατι γινεται ολο αυτό,γιατι είμαι πλεον ετσι ,δεν αναγνωρίζω τον εαυτο μου αληθεια.Ορκιζομαι πως δεν με αναγνωρίζω ουτε εγω ο ιδιος.Δεν ξερω γιατι θελω να βρισκομαι κοντα της,να την κοιταζω,να νιωθω το σωμα της κοντα στο δικο μου,να νιώσω τα χερια της στα δικα μου,να νιώσω τα χειλι της,τα ζεστα αυτά χειλι της στα δικα μου.Το φιλι της διαολε..νομιζω πως εχω τρελαθεί.Σιγουρα.
"Ει αδελφε μ'ακους?"
Η φωνη τους Τζακ ακουστηκε ξανα.Το μυαλο μου όμως δεν ηταν εδώ,δεν μπορουσα να συμμετεχω στην συζητηση ενώ απλα δεν λειτουργουσα αυτή την στιγμη.Ηταν απλα παραλογο να καθομαι εδώ σαν μαλακας,αμετεχος.Οποτε απλα σηκωθηκα ετοιμος για να φυγω.
"Εμ εγω την κανω από εδώ,τα λεμε μετα τζακ.Γεια παιδια."
YOU ARE READING
Everything has Changed
Teen FictionΌλα αλλάζουν σε μια μέρα.Όλα μένουν στο παρελθόν.Νέα ζωή ,νέο σχολέιο, νέους φίλους.Τι συμβαινει οταν η ζωη σου αλλαζει ξαφνικα και συνειδητοποιεις πως ζεις μεσα σε ενα ψεμα;Οταν αλλοι αποφασιζουν για σενα;Η Krystelle Evans μετακομίζει στην άλλη άκρ...