El's Pov:
Η νυχτα ειναι δυσκολη αποψε.Για μενα περισσοτερο πιστευω,ειναι εκεινες οι φορες που η νυχτα φερνει στο μυαλο οσα θες και προσπαθεις να ξεχασεις.Ενιωθα περιεργα,ασχημα θα ελεγα,ενιωθα πως ειμουν βρωμικη αν και δεν ειχε συμβει τιποτα,ενιωθα πως εχω πληγωθει κατα καποιο τροπο.Η σκεψη μου ταξιδευε πολυ σημερα,σε ολα αυτα που εγιναν σημερα,δεν θελω να το ξανα ζησω για τω θεο.Ηταν κολαση.Η σκηνες παιζουν ξανα και ξανα στο μυαλο μου μην αφηνοντας με να κοιμηθω,χρειαζομαι υπνο,αλλα δεν μπορω να κλεισω ουτε για λιγο τα βλεφαρα μου χωρις να ερθουν στο μυαλο μου εικονες που θελω να ξεχασω.
Ακουγα την καρδια του Αλαν να χτυπαει αργα και ρυθμικα.Ενα ηχος που με ηρεμουσε αρκετα,το στηθος του ανεβ'κατεβαινε σταθερα.Δεν ξερω αν κοιμοταν,δεν τολμουσα να σηκωσω το κεφαλι μου και να τον κοιταξω βασικα.Το χερι μου ηταν τυλιγμενο γυρω απο την μεση του, και το δικο ηταν τυλιγμενο γυρω απο τους ωμους μου κρατοντας με κοντα του.Μου χαιδευε τα μαλλια στην αρχη αλλα εδω και λιγη ωρα εχει σταματησει.Ισως να κοιμηθικε,δεν ξερω.Δεν ξερω τι κανω αποψε εδω μαζι του,κανονικα επρεπε να ειμαι σπιτι μου προσπαθοντας να ηρεμισω.Αλλα βαθια μεσα στην καρδια μου ηξερα πως αυτη ηταν η πιο σωστη αποφαση μου.Ηθελα να μεινω,οποτε το εκανα,δεν εχω καμια ορεξη να ακουω της γκρινιες της μαμας μου,που σιγουρα θα με τρελανει στις ερωτησεις.Ολα αυτα ομως εμοιαζαν ασημαντα απο την στιγμη που βρισκομαι εδω περα.Ενιωθα πως βρισκομουν εκει που επρεπε,ενιωθα ασφαλης κοντα του οσο τρελο και αν ακουγεται.Ισως θα επρεπε να τρεξω μακρια του,ειναι επικυνδινος το ξερω,ισως με φερει σε πολλους μπελαδες,αλλα δεν με ενοιαζε.Ηξερα πως ειμαι πιο ασφαλης κοντα του παρα μακρια του.Εκλεισα σφικτα τα ματια και κουλουριαστικα καλυτερα στην ζεστη αγκαλια του.Η μυρωδια του αρωματος του μου χτυπησε την μυτη ξανα.Με ηρεμει αυτη η μυρωδια.Ηταν τοσο ηρεμος..
Σηκωσα το κεφαλι και τολμισα να τον κοιταξω.Τα βλεφαρα του κλειστα,ειναι ηρεμος οταν κοιμαται,δεν εχει αυτη την αγριοτητα που βγαζει συνηθως,μοιαζει με ενα μικρο παιδι που απλα κοιμαται.Τα χειλι του χαλαρα κλειστα,δεν μπορεσα να μην κοιταξω εκει.Ειναι τοσο ομορφος μπορω να πω."Γιατι δεν κοιμασαι Εβανς;"
Η φωνη του με κατατρομαξε.Τα ματια του ωστοσο ηταν ακομη κλειστα.Η καρδια μου χτυπουσε δυνατα καθως τον κοιταζα,δαγκωσα αμηχανα τα χειλι μου.Ενιωθα τα μαγουλα μου να καιγονται απο ντροπη,θεε νομιζα πως κοιμοταν!
"Εε,εγω..δεν ειχα υπνο"
Ειπα τελικα και κοιταξα αλλου.Τον ενιωσα να ανακατεθεται καλυτερα στην θεση του και να με κοιταζει.
YOU ARE READING
Everything has Changed
Teen FictionΌλα αλλάζουν σε μια μέρα.Όλα μένουν στο παρελθόν.Νέα ζωή ,νέο σχολέιο, νέους φίλους.Τι συμβαινει οταν η ζωη σου αλλαζει ξαφνικα και συνειδητοποιεις πως ζεις μεσα σε ενα ψεμα;Οταν αλλοι αποφασιζουν για σενα;Η Krystelle Evans μετακομίζει στην άλλη άκρ...