Allan's PovΠαρκαρω εξω απο το αναθεματισμενο σχολειο και βγενω εξω.Εκεινη μενει για λιγο μεσα στο αμαξι και επειτα με ακολουθει βγενοντας.Περπαταω προς το σχολειο αφηνοντας την πισω μου χωρις καν να την χαιρετησω καθως εφευγα.Ναι το ξερω,ειμαι κοπανος,αλλαα αρκετα εκανα για αυτην.Δεν γυρναω πισω να κοιταξω προς το μερος της αλλα ακουω τα βηματα της λιγα μετρα μακρια απο μενα.Πηγαινω προς την συνηθησμενη μου "παρεα" στο πισω μερος του σχολειο και καθομαι εκει χωρις να τους κοιταξω.Βγαζω ενα τσαγαρο απο την τσεπη μου και το αναβω βαζοντας το στα χειλι μου.Ρουφαω μια τζουρα και ξεφυσαω τον καπνο.
"Πως παει Allan?"
Με ρωταει ο Nick.Ο Nick ειναι φιλος απο παλια,απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου,απο τοτε που καναμε παρεα στους δρομους της Californias.Δεν ειναι απο τα ατομα που εμπιστευομαι η κατι τετοιο,και γενικα εγω δεν επιστευομαι ατομα συχνα,απλα ειναι απο αυτους που οταν θα τον χρειαστεις θα ειναι εκει για σενα.Εχουμε περασει πολλα μαζι,πολλες απο τις "δουλιες" που μας εχει αναθετησει ο Chris(Chrisrian),αυτος,εγω,και Mike ειμασταν παντα μαζι σε αυτο.Φυσικα,εγω δεν ειχα καμια αλλη επαφη με εκεινους παρα μονο επαγγελματικη,αλλα σιγα σιγα γιναμε "παρεα",και αναγκαζομαι να τους αποκαλω "φιλους" μου.
"Καλα Nick,ολα καλα.Σκατα ως συνηθως."
Λεω ηρεμα και χαλαρα ρουφοντας ακομη μια τζουρα.Εκεινος γελαει κουνοντας το κεφαλι του τιναζοντας τα καστανα σγουρα μαλλια του.Αρχιζει να λεει μαλακιες εως συνηθως,αλλα η δικη μου ματια κοιταζει προς την εισοδο του σχολειου.Η El μολις μπηκε μεσα και διπλα της ειναι η Sam.Ugh.Διαολε ειναι τοσο διαφορετικες,γιατι στο καλο κανουν παρεα αυτες οι δυο?Πρωτη φορα βλεπω την Sam να κανει παρεα με καποιον σαν αυτη,καποιον σαν την El εννοω.Εκεινη ειναι ησυχη διαφορετικη απο ολες εδω,απο ολες οσες εκανε παρεα.Ειναι δυο αντιθετοι χαρακτηρες.Η Sam διασκεδαζει,πινει,εχει ταττουαζ στην πλατη,ναι τα εχω δει,και γενικα εχει ολα αυτα που η El μισει σε καποιον ανθρωπο.Και ειμαι σιγουρος πως τα μισει.Μισει τα ταττουαζ,τα σκουλαρικια,την διασκεδαση,δεν περνει ποτε ρισκο για τιποτα.Ειναι βαρετη εως και ξενερωτη.Γιατι να θελει κανεις να κανει παρεα με αυτη?
Ενταξει δεν λεω,ειναι ομορφη.Τα μακρια μαλλια της που πεφτουν στους ωμους της,της πανε πιο πολυ λυτα παρα κοτσο,τα προτιμω.Τα γαλαζια ματια της και τα ροζ χειλι της.Και διαολε ναι,εχει ωραιο ωραιο σωμα,καυτο θα ελεγε.Το ειδα το πρωι.Τα ποδια της τοσο λεια και ωραια.Το σωμα της αγκαλιαζε τοσο ομορφα το μπλουζακι μου,που ηθελα να της το βγαλω επι τοπου.
YOU ARE READING
Everything has Changed
Teen FictionΌλα αλλάζουν σε μια μέρα.Όλα μένουν στο παρελθόν.Νέα ζωή ,νέο σχολέιο, νέους φίλους.Τι συμβαινει οταν η ζωη σου αλλαζει ξαφνικα και συνειδητοποιεις πως ζεις μεσα σε ενα ψεμα;Οταν αλλοι αποφασιζουν για σενα;Η Krystelle Evans μετακομίζει στην άλλη άκρ...