Chapter 43

2.8K 182 51
                                    

Allan's Pov:

Τα ματια μου εψαχναν αυτα του Μαικ και αργοτερα κοιταξα τους αλλους ενα προς ενα.Ο Ντερεκ ηταν εδω πριν απο λιγο,και αυτο σημαινε ενα πραγμα, πως μας παρακολουθουσε ολους,ολη αυτη την ωρα, διαολε!Το καθαρμα δεν καταλαβε τιποτα απο την συναντηση που ειχαμε κανει πριν λιγες μερες.Γνωριζω πως δεν τον ειχα χτυπησει σε ενα πιο ευαισθητο σημειο,αφου η σφαιρα βρηκε το ποδι του,αλλα πιστευα πως θα ηταν αρκετη για να λαβει το μηνυμα μου και να σταματησει να κανει σαν παιδι.Αλλα εκανα λαθος,για ακομη μια γαμημενη φορα εκανα λαθος μαζι του και δεν θα φταιω σε τιποτα για τις συνεπειες που θα ακοκουθησουν.
Την πλησιαζω αργα και μενω να την κοιταω για λιγα λεπτα πασχιζοντας να βρω τις σωστες λεξεις πριν της μιλησω,πριν πω το οτιδηποτε για να μην το καταστρεψω.

"Που τον ειδες;"

Την ρωταω αργα και καθαρα ωθοντας την στο να μου μιλησει.Το γεγονος πως την πλησιασε χωρις να κανει την οποιαδηποτε μαλακια με παραξενευει πολυ.Ο Ντερεκ συνηθιζει να κανει μαλακιες απλα για να εκνευρισει τον αλλον περισσοτερο και να χασει την υπομονη του,το οτι δεν πειραξει την Ελ με προβληματιζει αυτη την στιγμη,κανοντας με να σκεφτομαι τοσο γαμημενα πολυ το τι εχει στο μυαλο του.

"Ερχομουν στο σχολειο,και εμ λιγο πιο κατω στο στριψημο τον ειδα.Με χαιρετησε και απλα αρχισε να περπαταει διπλα μου."

Κρατουσα την αναπνοη μου περιμενοντας την να συνεχισει.Την περιμενε διαολε,ηξερε πως θα ερχοταν με τα ποδια που σημαινει πως οχι μονο παρακολουθει εμας,αλλα και εκεινη.

"Και;"

Μιλησα ξανα.

"Με ρωτησε αν ειμαι φιλη σου,και του ειπα πως κατα καποιο τροπο,ειμαστε-Ξερεις δεν τα παμε και τοσο καλα συχνα οποτε δεν-"

Κουνησα το κεφαλι μου και μιλησα.

"Ελ,ασε τις γαμημενες λεπτομεριες και πες μου τι διαολο ειπε!"

Φωναξα,κανοντας την να αναπηδιση τρομαγμενη και να με κοιταξει.Ξερω πως δεν μου απομενει πολυ υπομονη,καλυτερα να μιλησει οσο το δυνατο το συντομοτερο.Θελω να μαθω αν οντως ηταν αυτος η αν απλα ειχε βαλει μια απο τις σκυλες του να κανουν την δουλεια για αυτον.Εκεινη κουναει καταφατικα το κεφαλι της αμηχανα και βαζει μια τουφα πισω απο το αυτι της.

"Και τιποτα περισσοτερο.Μου ειπε απλα να σου δωσω τα χαιρετισματα του,και μετα απλα ειπε πως χαρηκε που με γνωρισε.Μετα εφυγε"

Everything has Changed  Where stories live. Discover now