Chapter 22

2.5K 193 11
                                    

El's Pov

Η διαδρομη ηταν ησυχη,και κανεις απο τους δυο μας δεν μιλουσε.Εκεινος ειχε την προσοχη του στο δρομο,αλλα ενιωθα μερικες φορες να με κοιταζει με ενα χαμογελο ικανοποιησης στα χειλι του.Τα δικα μου ματια εξερευνουσαν τα παντα εξω απο το παραθυρο.Τα δεντρα,τα ψηλα κτηρια,και τα μικρα σπιτακια περνουσαν σαν γρηγορη ταινια απο μπροστα μου.Το χερι του Allan κατευθηνθικε κοντα στο ντουλαπακι μπροστα μου.Πατησε το κουμπι και αυτο ανοιξε.Βαζοντας τα χερια του μεσα αρπαξε ενα πακετο τσιγαρα καθως και τον αναπτηρα του.Παρκολουθουσα τις κινησεις του,καθως εβγαλε ενα τσιγαρο και το τοποθετησε κοντα στις ακριες των χειλιων του.Επειτα αναψε τον αναπτηρα και το εφερε κοντα στη "κεφαλι" του τσιγαρου.Ρουφησε μια τζουρα και αυτο αναψε αμεσως.Ανοιξε ελεχιστα το παραθυρο,ετσι ωστε να περναει ο καθαρος αερας και τοτε γυρισε προς το μερος μου.

"Δεν μου απαντησες"

Χαμογελαει και ξανα βαζει το τσιγαρο στο στομα του.Τραβαω τα ματια μου απο το παραθυρο και κοιταζω προς το μερος του.Σμηγω τα φρυδια μου και σταυρωνω τα χερια μου κοντα στο στηθος μου.

"Για ποιο πραγμα?Δεν με ρωτησες κατι ακριβως."

Λεω σαν να ηταν το πιο προφανες πραγμα στον κοσμο.Στηριζει το τσιγαρο στα μακρια δακτυλα του και με κοιταζει με μια φευγαλαια ματια,πριν ξανα κοιταξει τον δρομο.

"Θα ηθελες να εισουν ετσι?"

Χα?Πλακα κανει τωρα ετσι?Πως γινεται να ξανα επιστρεφει πισω σε αυτη την κουβεντα γνωριζοντας πως με ενοχλει καπως η ολη συζητηση?!Το ξερω ομως πως το κανει επιτιδες απλα για να διασκεδασει και να γελασει μαζι μου,πριν βρει κατι αλλο να απασχοληθει.Θα μπορουσαμε να συζητησουμε το οτιδηποτε απλα για να γνωριστουμε και να ερθουμε καπως πιο κοντα,σαν φιλοι.Αλλα για ακομη μια φορα εκεινος καταστρεφει ολη την ατμοσφαιρα μεταξυ μας.

Τον κοιταζω και το μονο που κανω εινα να γελασω καπως ελαφρα.Ηταν το μονο που μπορουσα να κανω εξαλλου,εχει μια καπως περιεργη επιδραση επανω μου,και οτι και να ελεγα θα ειχε αυτος το επανω χερι.Οποτε..

"Ω θεε μου Allan.Πραγματικα ωρες ωρες εχεις πλακα,αυτη ειναι η αληθεια.Τι σε κανει να πιστευεις πως θελω κατι τετοιο?"

Τον κοιταζω καπως σοβαρα τωρα.Πεταει το τσιγαρο εξω απο το παραθυρο και τοποθετει το ενα χερι του στο γονατο του,ενω με το αλλο κραταει το τιμονι.

Everything has Changed  Where stories live. Discover now