[T.Z.I.] - Twoje zdrobnione imię
- Kucnij tutaj. - I zgodnie z moim poleceniem chłopak kucnął, a ja schyliłam się i zaczęłam zrywać najpiękniejsze kwiaty.
- Nie wierć się tak! Jest strasznie niewygodnie.
- Trudno, musisz wytrzymać. Nie zamierzam schodzić, bo mnie mrówki dosięgną.
- One ci nic nie zrobią...
- Zrobią! Jestem tego pewna.
- Ja też jestem pewny, że nic ci nie zrobią.
- No to twoje przekonania są błędne. - Zerwałam kolejny kwiat.
- Ehh... Po prostu kończ szybko.
- Nie obiecuję.
Wiedziałam, że trochę mi się z tym jednak zejdzie więc po kilku minutach milczenia powiedziałam:
- A tak w ogóle, Hanako-kun..
- Hm?
- Jaki jest twój ulubiony kolor?
Zastanawiał się chwilę nad odpowiedzią.
- Chyba nie mam ulubionego. Każdy mi odpowiada.
- Ciekawe. Według mnie pasuje do ciebie kolor... czerwony.
- Czerwony-? Dlaczego?
- Bo kojarzy się z miłością, pożądaniem, wybuchowością i ryzykiem. A ty jesteś kochany, nachalny, szalony i wybuchowy.
- Cóż... nie przeczę~
- Ale takiego cię kocham~
- Jak słodko~ Też cię kocham bardzo mocno~
Uśmiechnęliśmy się do siebie szeroko, a potem kontynuowałam zbieranie kwiatów.
***
- Gotowe. - Powiedziałam, gdy miałam ich już wystarczająco dużo.
- Nareszcie..
- Nie marudź, już wracamy. - Hanako wstał i razem wróciliśmy na kocyk gdzie zeszłam z jego barków i usiadłam niepewnie.
- Ale mrówki mnie tu nie dosięgną, co nie-?
- Nie dosięgną. Wyluzuj. - Chłopak również usiadł.
- Ehh, no dobrze..
Obejrzałam dokładnie kwiaty, które zebrałam, a następnie zaczęłam splatać z nich wianek. Pięknie się prezentowały. Aż szkoda, że będą musiały kiedyś zwiędnąć.
Hanako dokładnie obserwował każdy mój ruch jakby widział coś takiego pierwszy raz.
- Co się tak patrzysz?
- To fascynujące...
- Nigdy nie widziałeś wianka-?
- Wiem jak wygląda ale nie wiem jak się je robi. To skomplikowane, jak ty to-
- Normalnie, wystarczy się nauczyć.
- Nie sądzę, żebym zdołał się czegoś takiego nauczyć.
- No cóż, nie mój problem~ - Przewrócił oczami i ponownie przyglądał się wszystkiemu co robię.
CZYTASZ
|Hᴀɴᴀᴋᴏ-ᴋᴜɴ x Rᴇᴀᴅᴇʀ| „Między życiem a śmiercią" ✔️
Romance„...bo nawet jeśli nie będzie mnie już przy tobie nigdy nie zapomnę chwil z tobą spędzonych. Będę na ciebie czekała. Kocham cię i żegnaj..."