Neela's P.O.V.
Probudila sam se zbog svijetla koje je dolazilo kroz moj prozor. Refleksno sam zavukla ruku pod jastuk i utzela sam svoj mobitel. Čim sam vidila da je već 11 sati skočila sam iz kreveta. Ash je već ustao i nije ga bilo u krevetu.
Večeras koncert, a to znači da su danas probe.
Na brzinu sam nasprejala noge i počela sam malo trčati na traci, Trčat ću desetak minuta. Ukljčikla sam glazbu i trčala sam, u spavaćici, po traci ua trčanje. Svi ljudi mrze trčati, ali ja uživam i rješavam se grčeva. Grčeve ne dobivam kad imam kondicije.
Završila sam s trčanjem, uzela sam veš, izašla sam iz sobe i otišla sam ravno u kupaonicu.
Nakon što sam se okupala stala sam pred ogledalo, umotana u ručnik. Počela sam odmah stavljati šminku. Bila sam brza danas. Inače se ne spremam ovako odmah ujutro, to radim jedino kada sam zaljubljena, kao sad..
Osušila sam kosu i uvila sam je. Izgledalo je dosta dobro.
Obukla sam uske, crne, duboke hlače i sivu majicu na široke bretele. Izašla sam iz kupaonice. Dok sam sve završila, već je bilo 12. Znači ubrzo idemo i imam samo malo vremena da doručkujem.
Dolje su bili svi. Gemma, Calum, Ash, Harry, Luke, Liam, Louis, Michael, Niall i Zayn. Odmah sam otišla do frižidera. Nisam ih ni pozdravila. 'Kad si gladan nisi svoj.'
U frižideru nije bilo ništa 'zanimljivo' pa sam iz ormarića uzela Nutellu. Narezala sam kruh i naravno dok sam rezala, obrezala sam se. Mojoj nespretnosti nema kraja. Na prst sam stavila flaster i nastavila sam rezati kruh za doručak.
Odjednom sam osjetila ruke oko sebe i poljubac na mome obrazu. To je bio Harry. "Jutro slatkice." Odmah sam se nasmješila i zacrvenila.
"Jutro najdraži.." Ugledao je flaster na kažiprstu moje lijeve ruke.
"Obrezala si se? Jesi dobro?" Zabrinuto je upitao. Sladak je kad se brine, ali brine se previše.
"Nije to ništa, malčice sam nestpretna, to je sve." Osmjehnula sam se i ostavio je još jedan poljubac na mome obrazu i vratio se ostalima.
Gledala sam prema njemu dok se vraćao tamo, a onda je moj pogled otišao k Lukeu. Izgledao je tužno, a znam i razlog.. Teško mi je gledat ga ovakvog, ali sam si je kriv..
Namazala sam tri komada kruha kruha s nutellom i jela sam ih uz čašu mlijeka. Nutella + Mlijeko = Savršena kombinacija. Dovršila sam doručak i odletila sam do kupaonice da operem ruke.
Zgrabila sam kožnu jaknu i svi skupa smo izašli. Ušli smo u terenac i otišli smo do stadiona na kojem nastupaju. Bilo je ogromno i nesumnjam da će biti puno. Bit će puno 5SOS fanova, jer ipak smo u Sydneyju, ali i dalje ne više od Directionera.
Odvezli smo se na stražnji ulaz jer ispred je bilo sve puno fanova.
Zajedno sa Gemmom sam sjela blizu Zaynovog ruksaka. Da, opet jedemo s njim. Ponio je više hrane zbog nas. Ušla sam na instagram i otvorila sam svoju sliku od sinoć. Obožavam čitati komentare, pogotovo kad ih ostavim da se misle oko nečega, kao na primjer sinoć, rekla sam da idem na spoj ali ne i s kim.
Komentari su svakakvi. Svi misle da sam bila s Ashom jer je komentirao "Fancy" preko instagrama. Javili su se oni 'Nash' shipperi. Nekoliko sam ih i pratila. Pratim oko 1000 ljudi na instagramu.
Šta da kažem, bili su mi zanimljivi, a da ne govorim o slikama mene i Asha koje su objavljivali. Za neke je bilo očito da su photoshop, ali većina je bila prava. Ja i Ash smo se dosta puno slikali.
Ugasila sam instagram i isključila sam WiFi. Okrenula sam se prema Gemmi i postavila sam pitanje koje uvijek pitam kada mi je dosadno.
"Hoćemo li jedan selfie?" A to 'dosadno' je svako malo. I danas ću pjevati s ostalima na probi, ali još postavljaju glazbenu opremu.
"Daaaa.." Rekla je i uzela je svoj mobitel da se slikamo. Poslala mi je slike, Objavila sam neke od njih na instagramu. "Slikat ću te kad budeš pjevala."
"Može." Rekla sam veselo i dala sam joj svoj mobitel.
Čak i sinoć sam uslikala selfie s Harryjem. Nije da mi je bilo dosadno, već sam htjela imati uspomenu sa moga prvog spoja s njime. Sve je bilo savršeno i ni u jednom trenutku mi nije bilo dosadno.
Gemma je sišla u prvi red, a ja sam se popela na pozornicu. Uzela sam bass gitaru kao i kod Caluma. Da, donjela sam svoju od kuće. Bila je plavo - zelena. Volim ja bass ali draža mi je obična gitara ili obična električna gitara.
Vrijeme je prebrzo išlo i lroba je prebrzo završila. Bilo je dobro, ali ni večeras mi se neda nastupat.
Gemma je uslikala nekoliko dobrih slika. Izgledala sam pre cool na par slika.
Nakon probe jednu sam sliku objavila sa opisom: "I'm all about that bass;)" A kako sam obožavala čitati komentare, to sam i sada napravila.
Najdraži mi je sigurno "Obitelj Hood ima talent za pjevanje i sviranje." ISTINA.
Odmah sam pratila tu curu. Bila je Calum girl. Pet minuta nakon što sam ju pratila, objavila je screenshot. Lajkala sam tu sliku i još nekoliko koje su objaviljivali ljudi koje pratim, a onda sam odlučila ostavit mobitel........... i opet ga uzeti jer ću se slikat.
Ovisna sam o selfijima i trebala bih se manje slikati. Slikanje ću smanjiti poslje turneje, jer želim imati slike kao uspomene na ovu turneju. Skoro sam sigurna da ću do kraja turneje imati 1200 slika, a sada imam oko 650.
Zasad, dovoljno.
Dosađivale smo se. Sada moramo čekati tri sata koncert. Ni večeras neću nastupati, zapravo kad bolje razmislim, neću uopće pjevati u Australiji. Ovdje me svi znaju. Mislim, sumnjam da me u Americi ne znaju, ali neće biti rodbine na koncertima.
Gemma i ja smo se zajedno sa Zaynom vratili kod njegova ruksaka s hranom. On i Gemma su pričali o Zaynovoj zaručnici, mislim da se zove Perrie. Zaynu očito nedostaje.
. . .
'When the lights go out, she's all i ever think about..
The pictures burning in my brain, of her king sized bed,
Means i can't forget my English Love Affair..'Sjedila sam s Harryjem. Dečki završavaju i ubrzo je red na One Direction. Imala sam svoj način da mu poželim sreću. Prvo, prepričam jedan od njegovih groznih viceva, a onda ga poljubim.
Recept za dobar, ma ne dobar, ODLIČAN koncert. Završili su. Još jednom sam zagrlila i poljubila Harrryja za sreću i zajedno s ostalima, izašao je na pozornicu. Bio je nasmijan cijelo vrijeme. Obožavam ga gledati dok pjeva, jer uvijek imam osjećaj kako sve svoje pjesme posvećuje mene, jer ipak sam sada njegova,
Harryjeva... To tako lijepo zvuči...
A/N
To je to :) Nadam se da vam se sviđa <3
-Nela
YOU ARE READING
5 Seconds of One Direction (1. Sezona)
FanfictionStvari su postale nepodnošljive za Neelu Hood. Previše fanova i medija oko nje, pa joj nije ni na kraj pameti da dođe na turneju sa bratom Calumom i 5SOS-om koji će na turneji biti sa najpopularnijim svjetskim boybandom - One Direction-om, ali uskor...