Neela's P.O.V.
"Molim?" Iznenađeno je upitao. Možda me nije dobro čuo.
"Pitala sam zašto si zaustavio probu danas?" Izgledao je ko da se zamislio. Ovo može značiti dvije stvari... Prvo, zaboravio je na to i prisjećao se, drugo, smišlja laži.
Nadam se da je ovo prvo.. "A, da.. Bio sam gladan pa sam ih upitao da napravimo pauzu."
"Zašto nisi jeo dok smo mi imali probu?" Dobar način da ga zbunim ako laže je da konstantno postavljam pitanja. Zbunit će se ako laže.
"Gledao sam tebe dok pjevaš." E, to je dobar razlog. Na licu mi se odmah pojavio osmijeh.
"Mogao si jesti dok si gledao..." Na licu sam i dalje imala taj osmijeh. I dalje ga pokušavam zbuniti iako je preslatko to što je rekao.
"To mi nije ni padalo na pamet, jer sam se zagledao u tebe." Ili govori istinu, ili stvarno dobro laže.. Zasad mu vjerujem, ali da nije rekao tih par slatkih sitnica, ne bih mu vjerovala.
Odlučila sam malo odspavati. Naslonila sam se na Harryja, a noge sam prebacila preko Asha.
Nakon nekoliko minuta bezveznog lutanja po instagramu i nekoliko selfija, napokon sam uspjela zaspati...
. . . . .
"Neela.. Stigli smo." Otvorila sam oči. Prvo sam ugledala Harryja, a zatim i Asha. Moja dva najdraža lica. Odmakla sam se od Harryja i skinula sam noge s Asha, a zatim sam popravila frizuru.
Uzela sam mobitel i namjestila sam vrijeme u Detroitu da mogu vidjeti koliko je sati. Bilo je tek 7. Voljela bih da se mogu premjestiti u hotelsku sobu i odspavati malo, ali rečeno mi je da ćemo čim dođemo imati doručak.
Izvadila sam mobitel i namjestila sam Detroitsko vrijeme da znam koliko je sati i zajedno sa ostalima sam izašla iz auta. Calum, Luke, Liam, Louis i Niall su, izgleda, stigli prije nas. Nek' su i oni jednom prvi došli.
Ušli smo. Paul i dečki su odnjeli naše stvari u sobe, a mi smo otišli na doručak.
Ostali su naravno već odavno počeli jesti bez nas. "Pa baš vam hvala što niste počeli bez nas i što ste nas pričekali.." Rekla sam sarkastično i sjela sam do Caluma. Pogledala sam oko sebe. Luke jedini nije bio za stolom. Ponovno sam pogledala oko sebe i shvatila sam da je mjesto pored mene jedino slobodno.
Nije da mi toliko smeta to što moram sjedit pored Lukea koji mi je jedan od boljih prijatelja, ali mi je također i bivši dečko koji me je prevario s nekom tamo fuficom koju je ostavio 5 dana kasnijè i koja me je napala jer je mislila da sam ja razlog prekida.
Oni koji me ne znaju bi rekli da mi je život sapunica. Dobro se nosim s time.
Ubrzo smo dobili doručak. Svugdje jedemo isto... Palačinke. Mislila sam da ih svugdje poslužuju za doručak dok nisam saznala da ih dečki uvijek naruče... Meni su ipak dosadile, ali oni se vesele palačinkama kao mala djeca.
Ubrzo se pojavio i Luke. Kao što sam rekla, kod mene je bilo slobodno mjesto i sjeo je pored mene. Ne znam kako da reagiram na ovo.
Ovo planiram ignorirati.. Bacila sam pogled na Harryja jer me zanimala njegova reakcija na ovo. Izgleda da ga je i Harry primjetio, ali na koliko? Luke he od Harryja dobio samo jedan ljubomorni pogled, a zatim je njegovou pozornost imao samo njegov mobitel. Paaa baš ti hvala Harry.. Da nije tog jednog pogleda, mislila bih da ga boli ona stvar za mnom.
Sumnjam da je tako, jer onda sigurno nebi postavljao naše slike na instagram i nebi govorio one slatke stvari, nebi uopće htio da ljudi znaju za našu vezu.
Možda bih se trebala prestati smarati ovakvim nebitnim stvarima, i malo više razmišljati o svome nastupu danas. Nisam previše nervozna. Ovo je više kao repriza onoga u Parizu, samo što smo ovaj put u rodnome gradu repera čiju ću pjesmu pjevati.
Onda sam bila i bolesna, a danas bi trebalo biti savršeno.
Svi skupa smo ušli u isto dizalo. Ovaj smo put na istom katu. Izašli smo iz dizala i počela sam se pitati koja je od ovih soba moja.
Gledala sam oko sebe.. Svi su ostali ulazili u svoju sobu osim mene. Svima su rekli u kojoj su sobi osim mene. Ash je i dalje stajao pored mene. Možda on zna u kojoj sam sobi... "U kojoj sam sobi Ashy?" Upitala sam ga.
"S nama si." Čudno sam ga pogledala.
"Nisam.. Rekla sam Paulu da želim svoju sobu.." Osmijehnuo se.
"E, pa ja sam mu rekao da si se predomislila i da ostaješ s nama u sobi.." Imala sam iznerviranu facu i vidjelo se da ću svakog trena puknuti. "Smiri se, uradio sam to zbog tvoje sigurnosti.. Kada si s nama nitko ti ne može ništa pa ni.." Smanjio je glas. "Onaj Stan."
Smirila sam se na njegove riječi, ipak je to uradio zbog moje sigurnosti. To mi je pomalo slatko.
Jedini problem u ovoj priči je taj što neću moći provesti puno vremena s Harryjem jer nemam svoju sobu i ne može mi doći preko noći. Valjda ćemo se i ovako moći malo više družiti. Ipak su nam sobe vrata do vrata.
Zajedno s Ashom sam ušla u sobu. "Izgleda da nam se gospođica napokon odlučila pridružiti. Što je bilo Neela? Zar si nas se zaželila?" Zakolutala sam očima i odmah sam mu odgovorila.
"Tebe, Calum, sam se zaželila ko prehlade." Rekla sam s ponosnim osmijehom. I ostali su se smijali. Sad si dobio svoje. Ušutio je.
Bacila sam se na kauč i uključila sam tv. "Idem ja malo odspavati.." Rekao je Ash ulazeći u sobu.
"I ja." Michael je također otišao, ali u svoju sobu. Ostala sam sama s Calumom i Lukeom gledajući tv. Pogledala sam na sat koji je bio na zidu. Tek je bilo pola 9, a proba je u 12. Tko će čekati do tada?
Ubrzo se i Calum odlučio za spavanje. To znači da sam sama s Lukeom. To je bio susret koji sam, može se reći, izbjegavala. Pozdravio nas je i otišao je u svoju sobu.. Pa super. Ne želim 3 sata i 26 minuta provesti u čudnoj tišini.
Sačekat ću dvije tri minute, a onda ću nešto reći, za slučaj da on hoće nešto prvi reći.
A/N
To je to za sada.. Nadam se da vam se sviđa.
Imam 33K readsa i hvala vam puno za to <3 <3
KOMETAR I VOTE <3
LY <3
YOU ARE READING
5 Seconds of One Direction (1. Sezona)
FanfictionStvari su postale nepodnošljive za Neelu Hood. Previše fanova i medija oko nje, pa joj nije ni na kraj pameti da dođe na turneju sa bratom Calumom i 5SOS-om koji će na turneji biti sa najpopularnijim svjetskim boybandom - One Direction-om, ali uskor...