Dvadeset i deveti dio

1.4K 115 10
                                    

Neela's P.O.V.

"Tako sam sretna što ćeš biti s nama!" Rekla sam veselo. "Kasnije ću ti pokazati po Sydneyju. Prošetat ćemo.. "

"Naravno." Zagrlile smo se. "Ali prvo daj da pojedemo nešto. Umirem od gladi.."

"Prvo da probudim ostale. Svi ćemo skupa jest." Odmah sam pomislila na gitaru, ali predomislila sam se. Odlučaila sam da ću samo glasno pokucat na sva vrata. Tako se Cal neće puno ljutit.

Derala sam se "Hrana" dok sam kucala, a za doručak sam naručila pizzu. Valjda će tri pizze bit dosta.

Polako su se ustali. Ash je već bio budan pa je odmah izašao. Zajedno s njim sam otišla dolje. Pozdravio je Gemmu i sjeli smo na kauč.

"I što si odlučila?" Upitala me je. Pogledala sam prema Ashu ali njegov pogled je bio potpuno ravnodušan. Pogledala sam opet prema Gemmi. Ona se pomalo smješila.

"Mislim da ću reći Harryju da želim biti s njime." Počela se veseliti zajedno s Ashom. Ja sam se samo nasmješila. "Ali prvo moram pitat Caluma za mišljenje." Ash je istog trena zakolutao očima.

"Calum će ti reći isto što ti je rekao za Lukea." Zamislila sam se. Daa, sigurni hoće, osim ako....

"Gemma!" Poplašila sam ju. "Ti ćeš mu reći i uvjeriti ga da će ovaj put biti drugačije.."

"Ja??? Zašto ja?" Zakolutala sam očima dok sam se smješila. Zna ona dobro zašto (Zaljubljena je u Caluma, a i on gaji neke osjećaje prema njoj..)

"Gemma... Znaš ti dobro zašto.." Namignula sam joj. Zakolutala je očima.

Ostali su ubrzo počeli silaziti dolje. Čula sam zvono na vratima i platila sam dostavljaču pizze. Donjela sam sve na stol. Ubrzo je došao Harry. Bio je pre čupav, ali dovro je izgledalo na njemu.

Gemma čim ga je vidjela, odletjela mu je u zagrljaj i nešto mu je šapnula. Mislim da znam i šta.

On se naravno, odmah okrenuo prema meni i osmjehnuo se, Poželio je i ostalima dobro jutro i sjeo je nasuprot mene. Do mene su sjeli Gemma i Ash, a pored Gemme je sjeo tko drugi nego Calum.

"Navalite.." Rekla sam dok sam uzimala pizzu. Svi su počeli jesti. Calum je iz kuhinje donio kolu i čaše. Skoro svi su bili mrzovoljni jer sam ih probudila, ali sto posto sam sigurna da će ih pizza oraspoložiti.

. . .

"Pun sam, nemogu više." Rekao je Niall nakon što je dovršio zadnji dio pizze. Mislim stvarno, ja mogu stvarno puno pojesti, ali ne kao on.

"Naravno da si pun kad više nema ničega." Louis je rekao prije nego što se počeo smijati. Nasmješila sam se i zakolutala sam očima.

Danas smo imali slobodan dan a već sutra je koncert. Poslje sutrašnjeg koncerta imamo dva slobodna dana pa onda opet koncert.

Dovoljno vremena za zabavu i rad. Dovoljno vremena da se držim s Harryjem. Čim pitam Caluma za mišljnje o tome. Odmah se bacam na posao. Došla sam do Caluma koji je pričao s Gemmom. Povukla sam ga na stranu.

"Ideš samnom do sobe. Moram pričat s tobom." Klimnuo je glavom i pratio me je do sobe.

"Što misliš o Harryju?" Nasmijao se.

"Postoji li poseban razlog za to pitanje?" Klimnula sam glavom. Izgledao je kao da se suzdržavao od smijeha.

"Paaaaa.. Meni se... Ovaj... Meni se Harry sviđa." Rekla sam tiho da tiše nisam mogla.

"Oprosti, nisam te čuo. Šta si rekla?" Zakolutala sam očima.

"MenisesviđaHarry." Rekla sam brzo.

"Šta??" Napravio je čudnu facu.

"SVIĐA MI SE HARRY." Viknula sam glasno i jasno. Sad se počeo smijati. A ja sam onde samo stojala neznajući dali da se smijem ili plačem. "Calum.." Rekla sam ali ignorirao me i nastavio se smijati. "A daj, Cal baš si bezobrazan.."

Smijao se još nekoliko sekundi a onda se smirio. "Dobro, dobro. Smijem se jer cijelo vrijeme znam što me hoćeš pitat, i tvoja faca dok si to pitala." Opet se počeo smijati -.-... "Nikad neću zaboraviti taj pogled..." Rekao je kroz smijeh.

"A daj Calum.. Ovo je ozbiljno.." Uhvatila sam se za glavu. Opet se smirio. "Kako znaš?"

"Rekla mi je Gemma malopre, a i Harry me je sinoć pitao to, može li biti s tobom bla bla bla. Uglavnom, radi što hoćeš i usput... Mislim da će ti ova veza trajati barem tri tjedna." Počela sam se zlobno podsmjehivati.

"Ja mislim da će tvoja veza s Gemmom trajati duže od mjesec dana." Odjednom je ušutio i zacrvenio se. Sad sam se ja počela smijati kao on malopre. "Sada znaš kako je meni bilo malopre." Rekla sam kroz smijeh.

"A dobroo, sad prestaniii. Sorry.." Prestala sam se smijati i sjela sam do njega na svoj krevet.

"Sviđa ti se Gemma?" Klimnuo je glavom. "Pa onda pitaj Harryja da budeš s njom kao što je on upitao i tebe."

"Paaaa možda imaš prav-" Prekinula sam ga prije nego što je dovršio.

"Naravno da imam." Nasmijao se. "Idi sada.."

"Idi i ti.." Rekao mi je. Nasmijala sam se i zajedno smo izašli iz sobe.

A/N

Jadan Calum sa ovakvom sestrom :').

Nadam se da vam se sviđa. Ostavite mi kao i inače VOTE i KOMENTAR, :)

Inače, pola ovog nastavka je napisano na mobitelu pa se ispričavam zbog grešaka. Ako vidite negdje gršku, slobodno recite, ispravt ću... Također se nadam da čitate moju pricu Criminal Love, A.I. fanfiction. Ostavite i tamo vote i komenatar, ako mislite pročitat i ako vam se sviđa :)

Ly,
-Nela <3

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now