Četrdeset i prvi dio

962 98 10
                                    

Neela's P.O.V.

"Čekaj, čekaj... Ošamarila si ga?" Smijao se i čudio u isto vrijeme. 

"Mislim, naravno da sam ga ošamarila. Vrijeđao mi je dečka." Rekla sam i klimnuo je glavom sa smiješkom. "I ne prekidaj me više.." Nastavila sam s pričom. "Znači doslovno me pratio do Kipa Slobode i Central Parka. Saznala sam od njega da u New Yorku živi od rođenja i da radi kao fotograf." 

"Zanimljivo.... A kako izgleda?" Upitao me. 

"Malčice je viši od mene, ima tamnosmeđu kosu i smeđe oči... Dobro je građen.. Lijep je." Ponovno je klimnuo glavom. 

"Misliš li reći Harryju za njega." Odmah sam mu odgovorila, bez trunke razmišljanja. 

"Ne." Prvo me je pogledao sumnjičavo, a onda je valjda shvatio da znam što radim. Mislim da imam sve pod kontrolom. "A, naravno, nećeš mu ni ti reći." Pogledala sam ga onim svojim, pomalo strašnim, pogledom. 

"Ne brini. Znaš da ja mogu čuvati tajnu." Klimnula sam glavom i izvadila sam mobitel. Objavila sam sliku frappea od bannane od jutros, a onda sam objavila još par selfija na Instagram. "Nego, da ti odmah kažem... Sutra nastupamo na Good Morning America." Rekao je veselo. 

"A jeli? Vi i 1D?" Upitala sam ga. 

"Noup. Samo mi." Rekao je sa još većim osmjehom. "Biti ćemo tamo bez One Directiona i imati ćemo interview nakon što otpjevamo." 

"OMG!" Veselo sam vrisnula i zagrlila sam ga. "Tako sam ponosna na vas!!" 

"I ja sam ponosan na nas." Rekao je s osmjehom. Jednoga će dana, vjerujem, 5 Seconds of Summer biti popularniji od One Directiona. (Directioneri, nemojte me mrziti zbog ovoga.) "Nažalost, to nam je zadnji nastup u New Yorku." Osmijeh na mojim usnama je polako nestajao. "Sljedeća nam je stanica Washington D.C." Nije ni to loše, ali mi je žao što ne mogu provesti više vremena u New York-u.

"U Wahsingtonu imamo samo jedan nastup, jeli tako?" Klimnuo je glavom. "A poslije Washingtona dolazi.....?" 

"Philadelphia. Tamo ćemo biti tri dana, ali imamo samo dva nastupa." Aham. Klimnula sam glavom. Otvorila sam svoj instagram profil. Pogled mi je odletio k zanjem selfiju s Harryjem kojeg sam objavila. Bilo je to prije 2 dana kada se saznalo za našu vezu. Mislim da bih trebala provoditi više vremena s njim.. Kao kad smo bili u Sydney-u. 

Fali mi. Mislim da je tako i njemu i zato ću ga sutra malo iznenaditi. 

Imali su pauzu od pjevanja. Odlučila sam otići do Harryja. Malo sam ubrzala jer je bio malo dalje. Ovaj je stadion ogroman. Nakon neke 2 minute došla sam do njega. "Hej" Zagrlila sam ga, a zatim i poljubila. Poljubac je trajao nekin 10 sekundi. "Imam iznenađenmje za tebe." Rekla sam sa onim mojim poluosmjehom. 

"Koje?" Upitao je znatiželjno. 

"E pa da ti kažem, onda nebi bilo iznenađenje." Podigao je lijevu obrvu. Počela sam se glasno smijati, jer mu je izraz na licu bio neprocjenjiv.

"Ajde, idemo nešto pojesti." Sa osmjehom sam uzela jaknu i krenuli smo. Stavio je kapu i Ray Ban naočale. Izvan stadiona je bilo dosta fanova, ali uspjeli smo proći neprimjetno. Otišli smo do najboližeg McDonaldsa, istog onog u kojem sam malopre bila. 

Sjeli smo. On je naručio veliki cheeseburger i sok od jabuke, a ja sam naručila kolu i hamburger. Drugi u zadnjih sat vremena. Hhhhhhhhh. "Falio si mi ovih zadnjih par dana.." Rekla sam sa blagim osmjehom. 

"I ti meni mala.." Onaj osjećaj kad te zove mala..... I kad si u vezi sa najslađim dečkom... Topim se. 

Ubrzo smo dobili naručenu hranu. Sve je bilo extra osim jedne stvari. Mislim da je konobarica prepoznala Harryja i moguće je da nas je uslikala, ali neću se zamarati s time. 

Pojeli smo ono što smo naručili, a onda smo platili i otišli držeći se za ruke. Naravno, ispred McDonaldsa nas je dočekalo nekoliko ljudi s fotoaparatima.  Izgleda da nas je prepoznala. Srećom, izgledam dobro i mislim da ću ispasti dobro na slikama. (Hahahhahaha, to joj je najveća briga ;) )

Malo smo ubrzali jer smo pješačili. Pratili su nas. "Moramo potrčati. Prate nas." Šapnula sam mu i klimnuo je glavom. "Kad kažem sad, trči najbrže što možeš." Ponovno je klimnuo. "Tri.." Tiho sam odbrojavala. "Dva... Jedan... SAD!" Viknula sam glasno i počeli smo sprintati držeći se za ruke. Nakon par minuta smo usporili, jer smo im pobjegli. Sa osmjehom na licu smo nastavili hodati natrag do stadiona. 

Na stražnjem je ulazu bilo fanova, nesumnjam da je slika iz McDonaldsa već bila na internetu. Harry je dao nekoliko autograma, a onda smo ušli. Prije nego što smo došli do ostalih dečkiju, zaustavila sam ga da uslikamo par selfija za instagram. 

Na jednom od selfija me je poljubio u obraz i izgledali smo preslatko. Taj sam odlučila postaviti za pozadinu na mobitelu. Odabrala sam jedan od selfija i objavila sam ga. Bili smo slatki. Fanovi su poludili od sreće za slikom. Dolazili su većinom dobri komentari... 

A/N

Ostavite Vote i Komentar.... BAREM JEDNU REČENICU. Hvala

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now