Neela's P.O.V.
Probudila sam se zbog vibracija mog mobitela. Imala sam dosta obavjesti na twitteru. Otvorila sam twitter i ugledala jednu od fotografija s Louisom. Začudo, odabrao je onu u kojoj izgledam najbolje. Inače, kad Ash stavlja slike uvijek odabere one u kojima ja izgledam najgore.
Ustala sam se i otišla u malu kuhinjicu. Svi su već sjedili na kauču na drugoj strani busa. Uzela sam žitnih pahuljica i sok od jabuke i krenula sam prema drugoj strani busa.
Luke i Ash su sjedili jedan do drugog. Progurala sam se između njih dvojice. "Pridrži ovo." dala sam Lukeu sok od jabuke dok sam jela pahuljice.
Luke je počeo piti moj sok. "Neee, nemoj piti iz moje čašeee..." dala sam Ashu svoje pahuljice i uzela svoj već skoro prazni sok. Popila sam ta 2 ili 3 gutljaja soka i okrenula sam se prema Ashu. "Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...." shvatila sam da mi je pojeo pahuljice.
Prekrižila sam ruke. Znam da se zezaju, ali meni baš i nije smješno kad mi diraju hranu. Nitko se ne zeza s mojom hranom. Ok, to je moža zvučalo pre oštro.
Još sam uvijek imala prekrižene ruke. "A dajj to je samo mala šalaaaa." pogledala sam prema njemu, i pokušala sam ga pogledat s takozvanim ubojitim pogledom ali sumnjam da je upalilo.
Iako nisam obraćala puno pažnje na njih, primjetila sam da nedostaje jedan od dečkiju iz One Directiona. Harry. Onaj frćkavi, ali mogla bih se zakunut da je bio ovde prije dvije minute. Odjednom je nestao.
Uzela sam svoj mobitel i ušla na facebook. Prije nego što sam mogla pregledat obavjesti osjetila sam da me neko tapka po ramenu. Bio je to nestali Harry. "Nije bilo lijepo od njih što su ti pojeli doručak, pa sam ti napravio cheeseburger. Uživaj." Nasmijala sam se od uha do uha dok sam uzimala cheeseburger.
Dok sam jela promrmljala sam hvala, a on se osmjehnuo i kimnuo glavom.
Nakon što sam pojela sočni cheeseburger koji je naravno bio odličan *-*, zahvalila sam Harryju još jednom i ponovno uzela svoj mobitel. Otključala sam i ušla u obavjesti. Neke su mi tamo cure pisale čudne prijetnje. Ne kontam, šta je ovo.
Odlučila sam to ignorirat. Listala sam i lajkala par objava. Otišla sam na stranicu J-14 magazina, da naravno pokupim par tračeva.
Ugledala sam Louisovu sliku uz prigodan opis: "Jeli Louis Tomlinson napokon pronašao novu djevojku nakon teškog prekida sa Elenor Calder? Otkrijte ovdje -> **LINK**"
Pogledala sam prema njemu, i nasmijala sam se malo zlobnije. Dobar trač je uvijek dobrodošao. Barem meni. Nije vidio da sam pogledala u njega.
Ušla sam u link. Kad se učitala web stranica J-14 magazina oči su mi se raširile. Iskočila je slika koju je Louis stavio na twitter. Onaj selfie prije spavanja. Omg. Pa zato sam dobivala one prijetnje od onih cura.
Sve su one zaluđene Louisom pa su eksplodirale na njegov opis na twitteru. "Gledanje filmova u sred noći s ovom prekrasnom curom."
I ja bi prijetila na facebooku da sam jedna od takvih prezaluđenih.
Još sam uvijek buljila u mobitel. "O.M.G." slučajno sam rekla naglas. Ash je odmah počeo pomicati moju kosu da vidi sta piše. Dala sam mu mobitel i nakon što je pročitao članak počeo je se histerično smijati.
Drugi su se počeli pitat što se to događa. Ash je dao moj mobitel Calumu, Calum je dao Liamu itd. Svi su se smijali osim mene, Louisa i Lukea. Pogotovo Calum i Ash.
"Kako ste samo bezobrazni." rekla sam. Svi su ušutili na 5 sekundi i onda se Calum oped počeo smijat, a s njim naravno i Ash.
Louis je odmah uzeo svoj mobitel. I ja sam uzela svoj iz Lukeovih ruku. Luke je cjelo vrijeme gledao u moju i Louisovu sliku. Izašla sam iz internet aplikacije i ušla u twitter.
Ušla sam u trending i vidjela sam hashtag #Nouis. Wtf? Evo zašto ne volim dirctionere. Samo smo gledali film skupa i odmah smo skupa? Pff.
Odmah sam ugledala tweet koji je Louis upravo objavio: "Znači, ako se s prijateljicom uslikam nakon gledanja filmova odmah smo u vezi? Nebih rekao."
Mislim da se riješio tračeva na pravi način. Odmah sam retweetala. Nije mi se dalo istu stvar tweetat.
Nisam se naspavala od sinoć. Mislim da ću malo prileći i odmoriti.
"Ljudi, ja idem odspavat još malo. Zovite me kad donesete ili napravite nešto za jelo." oni su se nasmijali.
"Samo misliš šta ćeš pojest." Calum mi je odvratio. Ja sam mu samo namignula i otišla, s mobitelom u rukama, u krevet.
Luke's P.O.V.
Pa nemogu vjerovat. Dečki iz One Directiona, koji su ju tek upoznali, provode više vremena s njom nego ja. E pa vrijeme je da se to promjeni.
Sredit ću da ostanemo nasamo. Treba mi barem 5 minuta s njom.
Svi smo sjedili u tišini sljedećih sat vremena. Većina nas je bila na mobitelima, samo se Ash igrao sa svojom kosom. Odlučio sam prekinuti tu tišinu.
"Ljudi, jel danas jedemo iz restorana ili?"
"Danas mi se neda kuhat. Pokupit ćemo nešto usput." kimnuo sam glavom na Harryjeve riječi. "Ok, tko želi samnom po hranu?" Svi su htjeli ići osim mene. (Znate već zašto;) )
Napokon su otišli. Ash mi je namignuo dok je izlazio. Sto posto zna da mi se Neela sviđa i da se ja njoj sviđam.
Idem je probuditi.
Neela's P.O.V.
Trčala sam kroz livade, sve dok nisam došla pred dečka čije je lice bilo pokriveno nekakvom maramom. Samo on mi je stojao na putu do Lukea. Kad bi ga probala zaobići on mi nije dopuštao.
Kleknula sam pred njega, na zelenu travu punu bijelih cvijetova, i molila ga da me pusti da prođem ali on se nije micao.
Odjednom je njegova marama pala po meni. I osjetila sam tapkanje po ramenima.
Otkrila sam glavu pokrivenu dekom i ugledala sam Lukea kako me budi. Ono je bio samo san. I ja svašta sanjam.
"Hej, jesi dobro? Mrmljala si u snu nešto, nisam mogao razumje-" Prekinula sam ga.
"Da dobro sam." Osmjehnula sam mu se. "Jeli već vrijeme za ručak?"
"Sad će dečki donijeti brzu hranu. Zasad smo sami." Naglasio je 'zasad' i 'sami'. Ustala sam i svezala kosu u neurednu punđicu. E da mi je sad ona marama da se umotam. Izgledam grozno.
Sjeli smo na kauč, preblizu jedno drugome. "I? Jesi se naspavala?"
"Nisam baš ni bila umorna. Ovo je bio više san za ljepotu." Osmjehnuo se.
"Nisam baš siguran da ti treba.." Srce mi se doslovno topilo, to je pokazivalo i crvenilo na mojim vrućim obrazima. Rekao je to skroz tiho, kao da nije htio da to čujem.
"Jeli to bio kompliment?" namignula sam mu. Kimnuo je glavom. Osmjehnula sam mu se.
"Ono prije par dana.." Odlučila sam da mu neću dopustiti da govori.
Poljubila sam ga. Iznenadio se i tjekom poljubca se nasmijao.
Bilo je savršenooo!
YOU ARE READING
5 Seconds of One Direction (1. Sezona)
FanfictionStvari su postale nepodnošljive za Neelu Hood. Previše fanova i medija oko nje, pa joj nije ni na kraj pameti da dođe na turneju sa bratom Calumom i 5SOS-om koji će na turneji biti sa najpopularnijim svjetskim boybandom - One Direction-om, ali uskor...