**Dva dana kasnije**
**U busu**
Neela's P.O.V.
"Sljedeća stanica???" Viknula sam nakon što sam se ustala i raširila ruke. Izgledalo je prilično smješno.
Imitirajući mene i moj glas Ash je odgovorio. "Španjolska!!" Počeli smo se smijati.
"Grad??" Opet sam napravila isto.
"Madrid, pa Barcelona!" Opet me je imitirao. Kad sam čula 'Barcelona' počela sam skakati od sreće. Obožavam nogomet a moj najdraži klub je Barcelona. Yesss!!
Skočila sam i zaglilia ga.
"Kako je brzo ovih mjesec dana prošlo.." Pogledala sam ga čudno..
"Već??? OMG. Pa to je bilo brzo."
"Danas je zadnji dan prvog mjeseca ove turneje. Još pola mjeseca pa počinje Američki dio turneje." Kad kaže Američki misli i na Južnu Ameriku i na Sjevernu Ameriku. Jedva čekam
"Extra. A sadaaaaaaaaaaaaa... Jedan selfie!" Uzela sam mobitel i počela sam se slikat s Ashom. U jednom je trenutuku Calum došao na drugi kraj busa i uletio nam u sliku. I on je počeo praviti lude face za sliku.
"Stop...Stop. STOP!" Viknula sam. "Sada ide jedna normalna." Stali su i lijepo su se nasmijali za sliku. Ova ide na instagram i twitter. Definitivno. "A sada...... Idem spavati. Umorna sam od sinoć."
"Ok. Trebam li ti ispričati priču za laku noć?" Nasmijala sam se.
"Daaa Ash. Trebaš."
"Idemo onda.." Podigao je glas. Nasmijala sam se i legla sam u krevet. "Znači.. Skontao sam da nas Nicole prati s autom. Opet." Počela sam se smijati.
"Jesam li ti spomenula da sam se pomirila s Lukeom?"
"ŠTO??" Izgledao je iznenađeno. "Opet si s njim u vezi??"
"Ma neeeeeeeeeeee, jesi li ti normalan? Samo smo prijatelji." Klimao je glavom.
"Mislim da je tako bolje. Ako te jednom povrijedi, velika je šansa da će opet, a ja ne volim kada mi netko povrijedi najbolju prijateljicu." Osmjehnula sam mu se.
"Awwwwwwwwwwwwww... Volim te Ashy." Zagrlila sam ga.
"Volim i ja tebe Neely. A sada je vrijeme da pođeš u zemlju snova." Počela sam se smijati.
"Tolikoo tvojoj priči za laku noć." Nasmijala sam se. "Idem spavati. Probudi me za ručak."
"Ok, laku noć."
**3 Sata Poslijepodne**
"Neela.. Neelaaaaa.. Buđenje.." Polako sam otvarala oči. Po kosi sjene koja je stojala ispred mene sam zaključila da to nije Ash. Ash je imao male kovrdže. Ovo je Harry. On ima velike smeđe kovrdže.
"Harry?"
"Da, Harry je." Izašla sam iz kreveta i shvatila sam da sam spavala u odjeći.
"Gdje je Ash?" pitala sam dok sam zjevala.
"Već je ušao u restoran, kao i svi ostali. Rekao je meni da te probudim."
"Ahaa, hvala što si me probudio. Samo da svežem kosu i idemo." Klimnuo je glavom.
Još sam imala pletenice od prije dva dana, a ostatak sam kose svezala u rep. "Idemo." Klimnuo je glavom.
"I? Što je s tobom i Lukeom?" Pogledala sam u stranu..
YOU ARE READING
5 Seconds of One Direction (1. Sezona)
FanfictionStvari su postale nepodnošljive za Neelu Hood. Previše fanova i medija oko nje, pa joj nije ni na kraj pameti da dođe na turneju sa bratom Calumom i 5SOS-om koji će na turneji biti sa najpopularnijim svjetskim boybandom - One Direction-om, ali uskor...