Četrnaesti dio

1.6K 135 11
                                    

Neela's P.O.V.

"Idemo.." Rekla sam i izašli smo iz sobe.

Na sebi sam nosila uske bijele hlače i maicu s cvijetnim printom i natpisom 'Fancy'.

Dok smo hodali dugačkim hodnicima hotela, zaskočila nas je grupa cura koje su gotovo počele skričati kad su ugledale Asha. Skakale su od sreće i tražile ga autogram.

Ja sam stala sa strane i gledala u mobitel. Nisam se osvrtala sve dok mi se nije obratila jedna od njih. "Ti si Lukeova cura??" Kimnula sam glavom. "Mogu dobit i tvoj autogram?"

"Da, naravno." Osmjehnula sam se i potpisala se na komadić papira koji mi je pružila.

"Ti si Lukeova cura??" Ženska koja je bila s njom me je začuđeno gledala. Kimnula sam joj glavom. "Ti si mu možda cura, ali on je i dalje moj.."(To bi rekao svaki fan ;) ) Nasmijala sam se dok sam je gledala u žarko zelene oči. Duga, crvena i kovrdžava kosa joj je padala preko ramena.

Približila sam se Ashu i šapnula mu da idemo već jednom. "Ok, cure. Moramo ići sada. Vidimo se, možda..." Požurili smo prema dizalu. "Obožavam to što dobivam puno pozornosti od cura." Počela sam se smijati.

Došli smo na recepciju i skrenuli smo desno, u restoran. Tamo su bili svi.

Između Lukea i Harryja je sjedila neka plavuša. Ja sam, pomalo ljubomorni tip osobe pa sam ubrzala, došla do Lukea i poljubila ga 'za dobro jutro'.

Cura je pogledala u nas i osmjehnula se. "Umm, Neela. Ovo je Gemma, moja sesta. Gemma, ovo je Neela, Calumova sestra."

Moj je osmjeh narastao, ali u tom trenutku sam mentalno sama sebe ošamarila. Ja sam misla da je flertala s Lukeom, ali ona je samo htjela sjesti kod svog brata a mjesto pored Lukea je bilo jedino slobodno. Lubomora (-.-).

"Drago mi je Gemma." Osmjehnula sam se.

"I meni isto." Uzvratila je osmjeh. "Vas dvoje ste tako sladak par."

Nasmijala sam se 'od uha do uha'. Pogledala sam prema Lukeu pa opet prema njoj. "Awwwww, hvala ti."

Odmaknula sam se od Lukea i sjela pored Caluma. Konobari su počeli donositi naš doručak.

"Mmmmm, ovo je savršeno.." Komentirala sam doručak. Bilo je za prste polizat.

Uzela sam mobitel, spojila sam se na besplatni WiFi i počela listati kroz twitter. Odlučila sam poslati Megan poruku preko WhatsApp-a. I sinoć smo se također dopisivale. Draga cura.

Dosadio mi je restoran pa sam ustala, ispričala se i pristojno upitala Gemmu želi li ići samnom. Ona je kimnula glavom i pratila me prema kroz recepciju, do dizala prema našoj sobi.

"Kladim se da te izluđuju." Nasmijala sam se.

"Pa jesu pomalo, ali ne previše.." Uzvratila je osmijeh.

"Znam taj osjećaj. Meni je tako zadnje 3 godine." Oči su mi se raširile, a ona se smijala mojoj reakciji. Čak sam se i počela sama sebi smijati.

"Još se navikavam." počešala sam stražnji dio glave. "Zapravo nisam ni htjela doći na turneju u početku, ali to mi je postala jedina opcija."

"Zašto ne??" pogledala sam prema dolje baš u trenutku kad se dizalo otvorilo. Hodale smo kroz hodnik do naše sobe.

"Ne volim pozornost, to je to.." lagala sam.

"Oh, ok onda." zapravo ni neznam razlog. Možda zato što ne volim One Direction, ali sad kad sam ih upoznala mislim da su baš smiješni i cool. Više čak i nemogu reći da ih ne volim.

"Ummm...." pokušavala sam promjenuti temu. "Tko je stariji? Ti ili Harry?"

"Ja sam starija. On je moj mlađi brat, ali prema meni se ponaša kao da sam ja mlađa. To mi smeta." Osmjehnula sam se. Ušle smo u sobu i zatvorila sam vrata za sobom.

**Par sati kasnije**

**Na probi prije koncerta**

"Ajde, požuri. Imam najbolje mjesto za jelo, zabavu, odmor i uživanje u koncertu." Pratila sam ju. Tamo je već bila crna torba. Vidila sam je već prije... O da. Zaynova torba.

Prije nego što sam uspjela išta reći Zayn je došao. "Donio sam više hrane. Znao sam da će te Gemma dovesti ovdje na moje mjesto." Smijala sam se od uha do uha.

Najeli smo se i Zayn je uskoro morao ići uvježbavati plesnu točku. Gemmi i meni je dosadilo sjedenje već nakon 15-ak minuta.

"Dosadno mi je.." Rekla sam čudnim glasom.

"Ajde, diži se onda." Pogledala sam je čudno s laganim osmjehom. "Idemo u shopping centar."

"Može, ali moram pitat Caluma za novac." Klimnula je glavom. Razdvojile smo se. Ona je otišla do Harryja a ja do Caluma

"Hej Calum, ja i Gemma idemo u shopping centar. Treba mi novca." Klimuo je glavom i izvadio novčanik. Dao mi je nešto novaca i zahvalila sam mu poljupcem u obraz i zagrljajem.

Pronašla sam Gemmu. "Jesi dobila išta novaca od Harryja?" kimnula je glavom i pružila mi je Ray Ban naočale i kapu. "Najdraži tip naočala." Osmjehnula se i krenule smo.

**U shopping centru**

"OMG. Ova haljina je savršena." Držala sam haljinu pritisnutu uz tjelo i bila sam okrenuta prema Gemmi.

"Da, je. Idi i probaj ju." Klimnula sam glavom i ušla sam u svačionicu.

Haljina je bila u mojoj najdražoj boji - plavoj. Bila je uska i kratka. Izgledala sam pre dobro u njoj.

"Jesi se presvukla?" Gemma je vikala izvana.

"Jesam." Odgovorila sam nešto tiše.

"Onda izađi." Kad sam izašla, oči su joj se raširile u čuđenju. "OMG. Totalno kupuješ tu haljnu, ali moramo naći štikle na nju." Klimnula sam glavom, ušla sam natrag u svlačionicu i presvuka se.

Otišle smo do blagajne, platile smo haljinu i uzele račun.

Odlučile smo se razdvojit u potrazi za štiklama.

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now