Pedeset i osmi dio

698 85 16
                                    

Neela's P.O.V.

'Zar prijatelji ne smiju slati prijateljima poruke?' Odlučila sam se suzdržati od bilo kakvog sarkazma i uvrijeđivanja. Pre umorna sam za to.

'Nismo pričali od kada sam otišla iz New Yorka. Zar smo još prijatelji?' Odgovorila sam. Valjda nije uvreda...

'Zar nismo? Zašto si takva?' Ahh shit. Trebala sam reći nešto što nevi produžilo ovaj razgovor. Misli Neela, misli..

'Umorna sam i nisam baš dobre volje. Možda bi bilo bolje da pričamo drugom prilikom.' E tako, ali ipak, dobro je što me je probudio prije nego što sam uspjela zaspati. Sjetila sam da sam samo došla spremiti stvari.

Uzela sam mobitel i bezveze sam vidjela što ima na instagramu a zatim sam igašla iz sobe i došla sam do dečkiju. Još uvijrk su sjedili i zezali se. Sjela sam među njih i naslosnila sam se na stol, slušajući o čemu pričaju. Spominjali su nešto o novome raporedu sjedenja... Novi raspored sjeđenja??? "Novi raspored sjeđenja? Wtf?" Izletilo mi je naglas.

"Pazi na riječnik." Na Calumovo 'upozorenje' sam samo zakolutala očima.

"Paa.." Luke je počeo objašnjavati. "Sada smo u autu Calum, Ash, ti, Harry i ja.." Klimam glavom. To nije loše. Sve dok su Harry i naravno Ash sa mnom, meni je super.

"Kada krećemo?" Upitala sam Lukea 'radoznalo'.

"Za otprilike.."Pogledao je na svoj ručni sat. "Dvije minute." Klimnula sam glavom u nevjerici, a zatim sam pogledala prema Harryju koji je također klimnuo glavom. Uh..

Na brzinu sam zajedno s Niallom pojela ostatke hranesa stola, i krenuli smo. Samo se i dalje nadam da nisam ništa zaboravila u sobi. Sjeli smo u auto. Iza mene su sjedili Calum i Luke, a pored mene su bili Ashton i Harry.

Vozili smo dosta sporo i bilo mi je pre dosadno.

Odlučila sam ublažiti dosadu prisluškivanjem Lukea i Caluma i izleda da su o nečemu raspravljali. "Ja u tome neću sudjelovati." Luke mu je govorio, ali Calum ga je i dalje nagovarao i dalje na to nešto.

"Pa daj, i vi ste mene tako, zašto ti meni sada nebi pomogao u vezi toga..?" Nakon kraćeg razmišljanja sam se sjetila da samo zalili Caluma pudingom. Možda želi osvetu? Nije možda, sigurno se želi osvetiti, a Luke ne želi sudjelovati.

Calum će ga vjerojatno uskoro nagovoriti, ali bit ću spremna.

Pravila sam se da se naslanjam na Harryja i da pričam s njim. "Sjećaš se kada sam ti pričala da sam posula Caluma pudingom?" Šapnula sam da me samo on može čuti. Lagano je klimnuo glavom. "Spremaju mi osvetu." Rekla sam s osmijehom i primakla sam se Ashu. "Ash, Calum mi sprema osvetu za puding i nagovara Lukea da sudjeluje."

"Kolko su tihi, i ja sam ih sve čuo." Rekao je i namignuo mi je. "Ja ću se slikati, i javim ti kada budu krenuli u napad a ti smisli kako da odbiješ puding natrag u njihove face." Lagano sam klimnula glavom i počela sam kopati po torbi.

Uzela sam što sam trebala i mirno sam čekala.

Usput sam također došapnula plan i Harryju. Trebalo bi upaliti. "Neela, dođi. Uslikaj se samnom." Primaknula sam se i pozirala sam za sliku. On se pravio da pokriva usta mojom kosom za sliku ali zapravo mi je tako pričao da oni ne vide. Bili smo sigurni da nas ne čuju zbog zvukova kamere.

"Otvorili su pudinge. Kad te udarim u nogu kreni s planom."

Odmakla sam se od njih obojice, sjela sam u sredinu, samo sam primakla nogu da me može lakše udariti. Signalizirala sam Harryju da će ubrzo napasti. On se nasmiješio i uključio je kameru na mobitelu. Snimat će nas.

Čvrsto sam držala bilježnicu.

Ubrzo sam čula njihove glasove. "Kad kažem sad, gađaj je pudingom u glavu." Ovo će biti dobro. "Tri.. Četiri... SAD!" Viknuo je. Ash i Harry su se sageli a ja sam se naglo okrenula i 2 pudinga koji su trebali završiti na mojoj glavi i u mojoj kosi sam im nabila ravno u glave svojom velikom bilježnicom debelih korica. Nema labavo<3.

"Koji ste vi kreteni.."Rekla sam kroz smijeh. "Ne znate ni pričati tiho." Umirala sam od smijeha zajedno sa Harryjem i Ashom. "A tek ovaj moj udarac! Ovakvo nešto se događa jednom u životu."

"Neka, neka Neela." Rekao je Cal brišući puding s lica. "Osvetit ću se ja tebi za ovo."

"Ja nisam htio ništa s ovim, ali nagovorio me je." Luke se izvlačio.

"Znam.." Rekla sam veselo. "Sve sam čula. Slab si Luke.. SLAB!" Naglašavala sam. "Harry objavljuj to na instagram.." Rekla sam ozbiljno, ali on i Ash su se i dalje smijali.. Uzeo je mobitel i objavio video sa opisom: 'Plot twist. #TeamNeela. Htjeli su baciti puding na nju, ali slučajno je saznala za njihov plan. :').'

Odmah sam lajkala video a i oni su. Harry je također malčice snimio i sebe i izgledao je preslatko u tome videu, ali se također dobro vidi kako sam im zabila te pudinge u facu i usput samzamazala svoju bilježnicu.

Ništa strašno, sve se može pročitati, ali svejedno moram nabaviti novu.

Bitno je da im više nikada neće ni pasti na pamet da mene probaju zeznuti. "Pošalji mi taj videI ja ću ga također objaviti, ali s drugačijim opisom. Moj će opis biti '#Refleksi ;)'. Što reći? Imam dobre reflekse.

Odlučila sam se ponovno ispružiti preko Harryja i Asha i spavati. To mi ipak najbolje ide.

Glavu sam naslonila na Harryja a noge sam prebacila na Asha. "Zato se više voli voziti s vama.." Čula sam Calumov glas i onaj smijeh. Iako su mi oči bile zatvore, zakolutala sam i na mome se licu pojavio osmijeh..

A/N

Nadam se da vam se dviđa <3 VOTE&COMMENT. <3

Ly, -Nela <3

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now