Osamnaesti dio

1.5K 128 8
                                    

*Dva dana kasnije*

Neela's P.O.V.

Poludjeti ću.

Calum zna da smo ja i Luke prekinuli ali ne i zašto. Zadnjih par dana sam plakala prije spavanja. E, pa tako mi i treba kada svakome vjerujem.

Ne mogu ja više ovako, ali moram nažalost.. Jučer su me zvali mama i tata.. Tako mi fale. Plakala sam na telefon ali nisu skužili.

U zadnje vrijeme sam se zbližila sa Michaelom, Harryjem i Ashom. Bili su mi potpora cijelo ovo vrijeme.

"Došli smo." Harry me prekinuo u razmišljanju.

"Gdje?"

"Pa u Pariz." Zbunjena sam. Ne znam gdje sam, ni što da radim: da plačem, ili da se smijem Lukeu u lice iz inata. Više mi se sviđa druga ponuda.

"Šta misliš da danas odemo u šetnju Parizom?" Vidiš to bi moglo biti dobro. Ja i Harry zajedno šetamo a možda da pozovem i ostale. Šteta što se Gemma morala vratiti u London, jer mi treba potpora.

**Par sati kasnije**

Obukla sam crne, uske i duboke hlače i majicu sa cvijetnim printom. Nije baš moj stil, ovu majicu su mi kupili roditelji, ali nije mi se dalo tražiti nešto drugo. Obula sam bijele plitke starke, a kosu sam uvila. Svi su već bili tu kada sam izašla iz sobe(Već smo došli u hotel). Lukeu su ispale oči kad me je vidio. Neka neka. Naravno, nabacila sam i lažni osmjeh na lice.

Oni su kao i obično stavili kape i naočale na glavu.

Mislim da Luke i nije baš pao na moju provokaciju, jer je predložio da dovede svoju novu curu. Od Asha sam saznala da se zove Nicole. Ako ćemo se tako igrati, onda će on vidjeti.

Skupa smo izašli vani. Iz daljine, prema nama hodala je Nicole, nabadajući svojim štiklama.

Povukla sam Harryja u stranu. Trebao mi je. "Harry, treba mi tvoja pomoć.." Klimnuo je glavom. "Moram napraviti Lukea ljubomornim.. Možeš li mi pomoći i malo flertati samnom?"

"Može, naravno." Namignuo mi je i osmjehnuo se. Skužila sam da ima one preslatke rupice kada se smije.

Nicole je došla i zagrlila i poljubila Lukea. Ženska doslovno ide za nama autom. Srećom, hotel je bio popunjen pa je morala odsjesti negdje drugo. Od kada sam joj spomenula da će Luke sljedeća 2 mjeseca provesti tek nekoliko metara od mene, prati nas u stopu.

Nakon što ga je izljubila, okrenula sam prema nama ostalima i poslala nam onaj lažni osmijeh koji sam joj uzvratila. Luke je čudno gledao prema meni i Harryju.

"Izgleda da je pomalo ljubomoran." Rekla sam tiho da me samo Harry može čuti. On se samo osmjehnuo i opet pogledao prema Lukeu.

"Idemo li?" Calum je postajao nestrpljiv. Svi smo klimali glavom i krenuli smo. Polako smo hodali ulicama Pariza također poznatog kao grad ljubavi.

Ja i Harry smo potiho zbijali šale o Lukeu i Nicole dok smo se polako približavali Ajfelovom tornju. Sunce je polako zalazilo i počela je se paliti veličanstvena rasvjeta. Pariz je također poznat kao i grad svijetla. (Moram malo pametovat)

Pomalo su i stizali ljubomorni pogledi od Lukea. Svaki put kada bi pogledao prema nama, zagrlio bi Nicole i smijao se.

Napokon smo došli ispod Ajfelovog tornja kojeg sam do sada viđala samo na slikama. "Idemo se popeti na vrh!" Bila sam uzbuđena kao dijete od deset godina. Pristali su i krenuli smo se penjati na vrh.

Napokon smo se popeli. Počela sam gledati oko sebe. Pogled je bio čaroban. Uzela sam svoj iPhone 5c i počela sam slikati. Slike s turneje sam spremala u posebnu mapu na mobitelu. Zayn se bojao visine pa se držao po strani.

Naravno uslikala sam se i s Harryjem pred Lukeovim očima. Harry je zapravo zabavan kada zbija svoje glupe šale i čini mi se da mu ide ovo flertanje. Da nije pjevač mogao bi biti glumac.

Bilo je sve mračnije i mračnije pa smo se odlučili vratiti. Polako smo hodali prema hotelu. Od Caluma sam opet tražila odvojenu sobu i opet je pristao. Iako nezna zašto smo ja i Luke prekinuli, vidi se da zna da mi je prekid teško pao.

**U hotelu**

Nagovorila sam Asha, Harryja i Michaela da prespavaju u mojoj sobi. Imali smo 'Pidžama party'.

"Jeste li vidjeli pogled na njegovom licu???" Michael je umirao od smjeha. "Onaj kiseli osmjeh.."

"A daaaaaa.. A i naša je gluma bila uvjerljiva. Zar ne Harry?" Klimnuo je glavom i nasmijao se.

"Bili ste toliko uvjerljivi." Ash je prebacio jednu ruku preko mojih ramena. "Da vas ne znam pomislio bi da ste par." Pogledala sam prema Harryju i počela sam se smijati. On je uzvratio osmjehom.

"Nego, recite vi meni šta ćemo raditi cjelu noć?" Pogledala sam prema Michaelu, onda prema Harryju i Ashu.

Svi smo u isti glas viknuli "Borba jastucima!" Osjećala sam se kao dijete od deset godina.

Počeli smo se gađati i udarati jastucima. Sve je bilo extra sve dok Ash nije prejako bacio jastuk i razbio vazu koja je bila iza mene. "Izgleda da je ovo ipak bila loša ideja." Rekla sam veoma tiho ali su me svi čuli.

"Platiti ću ti 10$ da ovo pometeš." Pokušava me podmititi.

"Ne." Harry i Michael su stojali sa strane i ismijavali su nas.

"Tvoja je soba..!"

"Ti si razbio vazu, ti čisti.."

"Svi će misliti da si ti razbila, neće ti vjerovati." Da, moš mislit.

"Ja imam dva svjedoka.." prekinuo me je.

"Koja će stati na moju stranu."

"Hej, hej. Nas ne mješajte." Smijući se, Michael se polako odmicao od nas.

"Maaaa nemojte se svađati. Ja ću pomest." Harry je uskočio baš u pravi trenutak.

Zagrlila sam ga i poljubila u obraz. "Hvala."

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now