Devetnaesti dio

1.4K 125 9
                                    

Harry's P.O.V.

Poljubac!!!!!!! U obraz ali i dalje se računa. Ovaj dan je bio savršen. Nisu skužili da ozbiljno flertam s Neelom pa ću nastaviti.

Preslatka je kad se smije.

Ne sviđa mi se to što Luke dovodi tu curu. Neela očito puca od ljubomore, ali sve drži u sebi i ponaša se kao da je snažna i prkosna.

Neela's P.O.V.

"Istina ili izazov?" Upitao me Ash.

Znam da ću ovo požaliti. "Izazov.." Rekla sam tiho.

"Hehehehe... Izazivam te da odeš u susjednu sobu (Calumovu i Lukeovu) i da zagrliš Lukea." Zinula sam i dreljila sam u Asha.

"Ti stvarno nisi normalan."

"Pa što?? Misliti će da si mu oprostila, a sutra mu možeš reći da je bio izazov." Poslala sam mu onaj moj ubojiti pogled dok sam ustajala s poda(Sjedili smo na podu u krugu).

Izašla sam iz hotelske sobe i krenula sam prema susjednoj sobi. Na sebi sam imala papučice i prilično kratku spavaćicu, malu dužu od moje plave haljine.

Pokucala sam na vrata. Nakon nekoliko sekundi, otvorio mi je Luke. Čim sam ga vidjela gledala sam 2-3 sekunde prema podu, a onda sam ga zagrlila.

Jedina stvar gora od njegovog pogleda bilo je to što je iza njega stajala Nicole.. Zacrvenila sam se i pobjegla sam prema svojoj sobi.

Histerično sam kucala na vrata da mi otvore, no srećom Ash je čekao pored vrata. "ZATVARAJ!!" Zaderala sam se na njega. On je brzo zatvorio vrata.

Nije da se bojim, ali izgledala je ljuto.

Ušla sam u sobu i očela sam se smijati. Oni su gledali u mene. "Iiiii????" Ash je bio uzbuđen.

"Znači.. Ja kucam, otvara mi Luke i ja ga zagrlim i sve je bilo dobro dok...." Opet sam se odvalila smijati, a oni su imali znatiželjne face. "Da ste mu samo vidjeli pogled!!"

"Šta je bilo???" Podigao je glas.

"Paaaa kad sam ga zagrlila shvatila sam da iza njega stoji Nicole.." Počeli su se smijati. "koja je izgledala ljuto i krenula je prema meni. Naravno pobjegla sam u sobu."

"Nije valjda da se bojiš??" Upitao je s čuđenjem.

"Ash!! Ne, naravno. Jedino sam se bojala da joj ne slomim nos." Počeli smo se smijati. "Ajde, dosta za večeras. Idemo spavat. Sutra imate probe i koncert i trebate se naspavati."

"Dobroo..." Izgledali su kao djeca koju je majka poslala u krevet.

Uzela sam mobitel, objavila sam selfie koji sam uslikala ispod Ajfelovog tornja na instagram. Pratila sam par fanova i onda sam stavila mobitel na punjenje i zaspala sam.

**Sutra ujutro**

Probudila sam se zbog svjetlosti koja mi je išla u oči. Ja kao dobar domaćin sam spavala na kauču. Ash, Michael i Harry su prespavali u mojoj sobi.

Nisam se osjećala dobro. Bolila me je glava i povraćalo mi se.

Jedva sam sutala da odem do kupaonice i umijem se. Nakon što sam lice zalila hladnom vodom, svezala sam kosu u neurednu punđicu. Izašla sam iz kupaonice i oped sam legla na kauč. Izgleda da su ostali spavali. Uzela sam hotelski telefon koji je bio na stoliću pored kauča. Pritisnula sam '0' i dobila sam recepciju. Tražila sam da mi pošalju doručak u sobu, i nakon nekoliko minuta čula sam zvono na vratima.

Uzela sam hranu i zahvalila sam ženi koja mi je dostavila hranu. Za doručak sam dobila maslac, francuski kruh, toplo mlijeko i makarone(ne mislim na tjesteninu nego na kolačiće koji su poznati u Francuskoj.)

Polako sam jela svoj doručak. Čula sam zvukove. Predpostavljam da su se dečki probudili. Harry je iz sobe izašao bez majice, pozdravio me je i otišao je u kupaonicu.

Baš kad sam dovršila doručak i legla, Ash je izašao iz svoje sobe i sjeo pored mene. "Jesi dobro?"

"Ne.. Sve me boli.."

"Hoćeš li da zovnem Caluma?" Klimnula sam glavom.

Nakon 1-2 minute u sobu su ušli Calum i Ash. Na sreću Ash se sjetio da ponese karticu od sobe pa im nisam morala otvarati. "Neela, šta ti je?" Calum je zabrinuto upitao.

"Mislim da sam bolesna.." Približio se da me zagrli. "Ne, nemoj. Zarazit ću te."

"Ma briga me.. Ostat ću da se brinem o tebi. Ipak si ti moja mala sestra.."

"Aliii imate koncert večeras.." Rekla sam baš kad je Harry izašao iz kupaonice. I on mi je prišao i pitao šta mi je. Dobio je isti odgovor kao i Calum.

"Nema veze.. Otići ću na koncert večeras, ali neću biti na probama." Nasmjala sam se i zagrlila sam ga. On je najbolji brat kojeg sam mogla poželjeti.

**Par sati kasnije.**

Svi ostali su otišli, ostali smo samo ja i Calum. Zajedno smo gledali filmove na Netflixu, donosio mi je ljekove i čajeve, mjerio mi je temperaturu i zabavljao me je.

Ja sam kao i obično uslikala selfie s njim i odmah sam ga stavila na instagram i podjelila na twitter s opisom. "Najbolji brat ikad. Umjesto da ide vežbati za koncert s bendom, ostaje sa bolesnom sestrom <3!"

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now