Neela's P.O.V.
'Slučajno mi nisi rekla da si popularna..' Probudila sam se uz Tonyjevu poruku. Izgleda da me je pronašao na twitteru.
'Da, poprilično.' Vratila sam poruku. Bilo je tek 10.
'Sestra od Caluma Hooda iz 5SOS-a i cura od Harryja Stylesa iz 1D-a. Da moja sestra zna da sam te upoznao ubila bi me jer nisam pitao za autograme. ;)' Osmjehnula sam se i odlučila sam se ustati. Utišala sam mobitel i obukla sam svoje crne izraskidane hlače i običnu bijelu majicu. Kosu sam ostavila kakva je - kovrdžava.
Izašla sam iz sobe. Nije bilo nikoga... Sigurno su na doručku. Obula sam bijele conversice i sišla sam dolje u restoran. Prije nego šta sam ušla, osjetila sam da mi mobitel opet vibrira. Otvorila sam poruke. Opet je Tony. 'Možemo li se i danas vidjeti?'
Odmah sam mu odgovorila. 'Ne znam. Možda neću ni ići nigdje.' Nemogu se vidjeti s njime ponovno. Da Harry sazna bilo bi svega.
Ušla sam u restoran i došla sam do dečkiju. Sjela sam pored Harryja. "Jutro." Veselo sam rekla i poljubila sam Harryja u obraz. Ostali su mi uzvratili pozdrav.
Za doručak smo imali palačinke sa preljevom od čokolade i sladoledom. Bile su super.
Pošto je danas opet koncert, to znači da ja opet idem lutati po New Yorku samo što ovaj put neću zalutati u Bronx jer sam zapamtila put do starbucksa. "Danas pjevate na istome mjestu kao i jučer jeli tako?" Upitala sam i od Caluma sam dobila potvrdno klimanje glavom. "Onda se vidimo večeras. Idem ponovno u šetnju." Reklasam i ustala sam se od stola.
Otišla sam natrag u sobu. Uzela sam svoje Ray Ban naočale i torbu i napokon sam krenula. Nakon otprilike 15ak minuta uspjela sam naći Starbucks od jučer. Ponovno sam ušla i naručila frappe od bannane. Radila je ista žena kao i jučer.
Odlučila sam najprije sjesti i uslikati frappe, a onda ga tek popiti. Slika je naravno za instagram, ali ću je objaviti tek kad krenem. Tko zna? Možda neki ludi fanovi iz New Yorka pođu pretraživati svaki Starbucks u New Yorku.
Ušla sam u twitter i tweetala sam: "Veselim se novome danu u New Yorku !" Ashton i Harry su retweetali pa sam počela dobivati još followera, favoritesa i retweetsa.
Pomalo sam pijuckala svoj frappe. Ubrzo sam osjetila ruku na svome ramenu. Naglo sam se okrenula i ugledala sam Tonyja. U mislima sam se hvatala za glavu.. Šta on sada radi ovdje? Čudno sam gledala u njega. "Koja slučajnost. I ti si tu." Rekao je. Što ako mu je netko platio da me uhodi? Pfff, sumnjam sa je tako, ali čudno mi je što smo se već po drugi put sreli u ovome ogromnom gradu.
"Hej.. Odakle ti ovdje?" Upitala sam sumnjičavo, s lažnim osmjehom.
"Ovdje uvijek dolazim na kavu ili frappe.." Klimnula sam glavom. "Nego... Zašto mi nisi rekla da si popularna?" Upitao me. Blago sam se osmjehnula.
"Nisam htjela reći." Gledao je u mene pomalo začuđeno. "Zašto je to uopće bitno?" Upitala sam ga i podigla sam desnu obrvu.
Očito nije znao šta da kaže pa je promjenuo temu. "Nego.. Treba li ti pokazati po gradu?" Hhhh, klasika.
"Ne, ovaj put znam gdje trebam ići.." Rekla sam i ustala sam nakon što sam dovršila frappe. Izašla sam, ali on je kao i jučer krenuo za mnom.
"Hoće li ti smetati ako ti se pridružim?" Upitao me, zavodljivo.
"Meni ne, ali Harryju da." Rekla sam sa smješkom i nastavila sam hodati, a on je nastavio hodati iza mene.
"Pa ne treba brinuti.. Neću ti ništa. Samo sa se ponudio da ti pravim društvo." I dalje sam hodala bez zaustavljanja. "Sad vidim gdje idemo.." Rekao je sa smješkom. "Kip slobode." Izgleda da će mi se ipak pridružiti.
YOU ARE READING
5 Seconds of One Direction (1. Sezona)
FanfictionStvari su postale nepodnošljive za Neelu Hood. Previše fanova i medija oko nje, pa joj nije ni na kraj pameti da dođe na turneju sa bratom Calumom i 5SOS-om koji će na turneji biti sa najpopularnijim svjetskim boybandom - One Direction-om, ali uskor...