Trideset i peti dio.

1.5K 109 12
                                    

Neela's P.O.V.

Probe za koncert, pjevanje, plesanje, Australija.... Sve mi je dosadilo, malo prerano. Jedva čekam sutra navečer - New York!! Napokon.

Dečki su i dalje pjevali, a ja sam sjedila naslonjena na Harryjevo rame.. 

"Jesi umorna?" Upitao me je i pogledao je u mene najslađim mogućim pogledom. 

"Onako, pomalo.." Rekla sam s osmjehom. "Idem sada negdje.. Vraćam se za nekoliko sati.. Uglavnom, stići ću na koncert." Klimnuo je glavom. Pozdravila sam ga, poljubila i izašla sam. Sa svojim crnim Ray Ban naočalama na glavi, hodala sam kroz Sydney i ušla sam u frizerski salon.

Čim sam ušla pozdravila me je Chloe. Nisam je ni vidjela ni čula od početka turneje, kada sam dan prije polaska ofarbala kosu. "Hej Chloe." 

"Hej Neela.. Dobila sam poruku. Možeš sjesti, počinjem odmah." Danas ću isto ofarbati kosu jer mi je kosa dosta izrasla od tada, ali prije nego što počne ću uslikati 'Before' selfie koji ću spojiti zajedno sa slikom nakon farbanja.

Nakon slikanja, napokon je počelo farbanje. Trebati će joj nekoliko sati a ja sam nevjerojatno nestrpljiva. 

Dužinu kose ću ostaviti ovakvom kakva je jer je puštam da raste i dobro mi ide.

Planiram puno stvari a uvijek imam osjećaj da nemam dovoljno vremena za sve, još uz ovu turneju... Mislim da mi se život od kada sam na turneji okrenuo za 360 stupnjeva. Na sreću, školu ću imati na laptopu i moći ću biti na turneji i imati školu u isto vrijeme. 

Koliko god to bilo naporno, bolje je nego da idem ovdje u školu. Ovako nemam profesora i nitko me ne može nažicirati. Razmišljam o školi prerano. To je tek za mjesec dana..

. . . . .

"Eto ga." Rekla je nakon što je ugasila fen. "Sviđa ti se?" 

"Naravno!" Odgovorila sam s osmjehom. Odmah sam uslikala par selfia s Chloe i par sama. "Idem sad. Vidimo se opet za mjesec, dva.." 

"Ok, vidimo se." Odgovorila je s osmjehom.

Skoro je bilo 7 i ubrzo će koncert. Malo sam požurila i ubrzo sam se počela probijati kroz mase obožavateljica koje su zagradile i stražnji ulaz. 

Trebalo mi je malo duže da se probijem i uđem ali uspjela sam. Prije koncerta, kao i uvijek, zagrlila sam Caluma i Asha, i izašli su na pozornicu. Ja sam pronašla Harryja. Naravno on je odmah primjetio moju frizuru i pohvalio ju je. 

Ja sam izvadila mobitel i počela sam spajati one dvije slike i stavila sam ih na instagram. "Koliko puta dnevno stavljaš slike??" Upitao me je kroz smijeh, dok je vadio mobitel da lajka moj selfie. 

"Najmanje dva puta dnevno." Grickala sam usnicu i gledala sam ga u one prekrasne zelene oči. 

"Znači, moram te uhoditi na instagramu dva puta dnevno." Rekao je i namignuo mi je. Odmah sam se zacrvenila i smješila sam se kao idiot. To prečesto radim, ali kad sam s njim ne mogu si pomoći. 

Uživam, samo gledajući u njega. Njegove me preslatke rupice, kad se smije, obaraju s nogu. 

Ubrzo je nažalost došao i njihov red da pjevaju... Uživala sam s Harryjem ali sada mora pjevati. "Sretnoo..." Poljubila sam ga i zajedno s ostalima je izašao na pozornicu.

Izvalila sam se na kauč i listala sam po instagramu. Ne znam kakve će biti reakcije ali odlučila sam objaviti selfie s Hazzom. Na njemu izgledamo blisko ali ne previše. Baš me zanimaju reakcije..

Sliku sam objavila sa opisom '♡♡♡♡♡'. To može značiti više stvari - Ljubav, prijateljstvo... Nek' se misle..

. . . . .

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now