Trideset i deveti dio

1.1K 102 4
                                    

Neela's P.O.V.

"Skoro smo ovdje.." Čim sam ga čula pogledala sam kroz prozor. Ugledala sam grupicu od stotinjak ljudi. Bili su to fanovi. Čekaju satima da nas vide na par minuta prije probe.

Naravno, dok oni budu na probi, ja idem lutati ulicama New Yorka. Ne sumnjam da ću se zabaviti. Pripremila sam si novac i spremna sam ga potrošiti. Parkirali smo na stražnji ulaz. I tamo je bilo dosta fanova ali uz pomoć tjelohranitelja smo se uspjeli probiti.

Bilo je ogromno, najveći stadion do sada, a krate su bile potpuno rasprodane. Jedva čekam da vidim kako izgleda kad je puno. New York je ogroman grad. Broj stanovnika mu je ogroman. (8,409 milijuna ;), malo pametujem.) Sigurna sam da ima dosta fanova.

Bila sam s njima prvih pola sata dok su postavljali instrumente i ostale stvari, a onda sam napokon odlučila ići. Uspjela sam neprimjetno izaći i polako sam šetala ulicama svoga najdražega grada. Ovaj trenutak sam čekala i sanjala cijeli život.

Osjećala sam se savršeno između ovih ogromnih nebodera. Kada pogledam prema gore vidim kako se zgrade protežu visoko u zrak. Sunčano je, ali sunce baš nedopire ovdje. Možda je to i bolje. Ovako imamo hlada. Zastala sam i uslikala sam mali dio neba koji se vidio između vrhova nebodera. Slika je ispala super... Kao da sam umjetnik. Možda bih trebala postati profesionalni fotograf. To bi bio pravi posao za mene. Radila bih ono što obožavam - slikanje, a i može biti unosan posao.

Sto posto bih uživala.

Odlučila sam također uslikati selfie među ovim zgradama. Trebam malo umjetnosti i za instagram. Prvi selfie je ispao odlično. Izgleda da je ovo dobar dan za selfije.

Nastavila sam dalje. Na ulicama je bilo dosta ljudi, većina u žurbi sa poslovnim torbama i nekim papirima... Čini mi se da se svima negdje žuri. Ne razumijem zašto se ovi ljudi nemogu na trenutak opustiti, usporiti i zaboraviti na probleme.. Kao ja sada.

Ne kažem da nemam problema, ali ne zamaram se nikakvim problemima. Moji su problemi nestali onoga trenutka kada sam sišla s aviona na New York-ško tlo. Ovo mi je najdraži grad i neću dopustiti da mi bilo kakve smetnje i problemi kvare doživljaj ovdje.

...

85. iiii... 86.! Na vrhu sam. To je to... Ostvarenje sna. Izašla sam iz lifta i potrčala sam. Na vrhu sam Empire State Buildinga i sve je savršeno. Ovo je prvo mjesto koje sam odlučila posjetiti. Pogled je fantastičan. Nakon nekoliko serija selfija, spremila sam mobitel i spustila sam se natrag dolje.

Pomoću GPS-a na mobitelu sam tražila starbucks i tu je u blizini. Samo ga još trebam pronaći i... "O, Bože.. Ispričavam se.." Moje razmišljanje je prekinuo dečko sa svijetlo smeđom kosom, podignutom u zrak i smeđim očima. Bilo je malo viši od mene, dobro građen. Mišići su mu se ocrtavali na crnoj majici kratih rukava.

"Nema veze.." Rekla sam dok sam se saginjala da podignem mobitel. On je uradio isto. Oboje smo u isto vrijeme podigli moj mobitel.

"Maskica je uvijek tu da spasi stvar." Blago sam se nasmijala na njegove riječi. "Usput, ja sam Tony." Predstavio se i pružio mi je ruku.

"Neela.. Drago mi je." Rekla sam pomalo stidljivo. Ne volim upoznavati ljude na ovakav način, ali potrudit ću se da barem ostavim dobar dojam. "Znaš li možda gdje je Starbucks? Prvi put sam u New Yorku i ne znam gdje se šta nalazi.."

"Aha, vidim da si izgubljena.." Rekao je s osmjehom. "Dobro pa sam te našao. Vidim da ne znaš koristiti GPS na mobitelu." Pogledala sam na mobitel. GPS aplikacija je bila uključena.

"Kako to misliš?" Upitala sam ga.

"Pa, krenula si prema Bronx-u. To je jedna od opasnijih četvrti u gradu." Odmah sam se počela crveniti. Sad sam još i ispala glupa. "Mogu ti pokazati gdje je starbucks ako želiš." Naravno, klimnula sam glavom i polako smo krenuli. "Imaš presladak naglasak." Crvenilooo... "Jesi li možda iz Engleske?" Da, imam naglasak i odmah sam iz Engleske.

"Ne.. Iz Australije sam." Rekla sam sa blagim smješkom. On mi se čini kao dobra osoba, nije previše pametan, ali to nadoknjađuje dobrim izgledom... Čekaj, šta?? Neela, ti imaš dečka kojeg puno voliš, smiri se. U vezi si sa Harryjem Stylesom. Keep Calm.

"Evo nas.." Pokazao je prema ogromnom natpisu 'Starbucks'. Zahvalila sam mu i ušla sam. Naručila sam si frappe od bannane. Mislila sam da će nastaviti dalje svojim putem ali Tony je ušao za mnom. Pogledala sam ga čudno, a on se nasmijao i izgledao je kao idiot. Mislila sam da se samo ja smijem kao idiot, ali izgleda da nisam jedina. "Mislio sam da ti, ako je potrebno, pokažem malo po gradu. I volio bih dobiti tvoj broj."

Nakašljala sam se, progutala sam ogromnu knedlu u grlu i progovorila sam. "Imam dečka... Žao mi je, ali možeš dobiti moj broj." Ne mogu vjerovati da sam ovo upravo rekla. Najradije bih samu sebe ošamarila. Ne bih trebala ovako djeliti svoj broj sa ljudima koje vidim prvi put u životu.. Da me Calum sada vidi, ubio bi me.

. . .

"Ja ću ti to pridržati." I dalje nemogu vjerovati. Upravo sam u shoppingu sa dečkom kojeg sam tek upoznala, nosa moje vrećice i pomaže mi. Čak mi je platio i za frappe. Osjećam se nekako glupo, ali u isto vrijeme i moćno.

"Tony hvala ti za sve. Zabavila sam se kao nikada, ali sada moram ići." Da, sve što je lijepo kratko traje.

"Ideš onome svome dečku?" Upitao je, onako, polutužno. Potvrdno sam klimnula glavom. "Čekaj, a kako se prezivaš? Imaš li twitter?" Klimnula sam glavom, ponovno.

"Prezivam se Hood, a na twitteru sam @Neelas_Hoodie" Proslovkala sam mu. Klimnuo je glavom i pozdravili smo se.

Uletjela sam u prvi taxi na koji sam naišla. Svoje 4 vrećice sam stavila do sebe i vozaču sam rekla adresu stadiona na kojem dečki pjevaju.

Ubrzo sam došla do stadiona. Proba je očito odavno završila. Fanovi su mogli ući pa vani na stražnjem ulazu nije bilo nikoga. Ušla sam i ubrzo sam se našla u backstageu. Ostali su se družili u iščekivanju početka koncerta.

Najprije sam prišla Harryju i poljubila sam ga. "Falio si mi." Šapnula sam mu.

"I ti meni..." Odgovorio je. "Gdje si sve bila?" Upitao je. Slike mu nisam htjela pokazati i odlučila sam da mu neću reći za Tonyja jer će biti super ljubomoran, a to ne želim.

"Bila sam na Empire State Buildingu, a onda sam otišla po frappe i nastavila sam dalje prema..." Počela sam mu sve prepričavati. Izostavila sam riječ Tony i nekako mi je drago da jesam. Harry neće biti ni ljut ni zabrinut....

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now